AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Del Skrevet 1. august 2024 Hvorfor har alle videoer/reklamer på nett blitt sånn at hver klipp varer i et halvt sekund? Det er ekstremt utmattende og slitsomt å se på. I tillegg, hvis det tekstes, så skal det smelles på ett og ett ord med farget bakgrunn. Jeg orker ikke. Hva skjedde med vanlig teksting?Det er bare jævlig slitsomt. Og disse reelsa på fb som jeg ikke får skjult, de har forhåndsvisning som varer i et kvart sekund, så hvis du har epilepsi eller noe, kan det umulig være sunt. Hilsen gretne Gunda. Anonymkode: 0554e...92f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Del Skrevet 1. august 2024 Fyktelig slitsomt. Jeg skjønner ikke at noen får med seg sånne korte blaff, sånn som de har på tiktok. Jeg blir stresset og irritert av å måtte stoppe videoen for å se hva som står. Ikke rart at barna ikke gidder lese en bok når de er vant med videoer som er maks 30 sekunder og som er bygd opp av sånne superkorte klipp. Anonymkode: 80dc3...768 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fyktelig slitsomt. Jeg skjønner ikke at noen får med seg sånne korte blaff, sånn som de har på tiktok. Jeg blir stresset og irritert av å måtte stoppe videoen for å se hva som står. Ikke rart at barna ikke gidder lese en bok når de er vant med videoer som er maks 30 sekunder og som er bygd opp av sånne superkorte klipp. Anonymkode: 80dc3...768 Ja, det er tiktok sin skyld, og så smitter det over til andre. Jeg prøver å få med meg informasjon om interessant ting på for eksempel Instagram, men klarer ikke få med meg meg alt, og tekstingen som eksploderer i tillegg gjør meg gal. Anonymkode: 0554e...92f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Del Skrevet 3. august 2024 Ja. Vi er ikke i målgruppen. Anonymkode: 8b8cc...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå