AnonymBruker Skrevet 2. august #81 Del Skrevet 2. august 3 hours ago, AnonymBruker said: Hun har god utdannelse. Vet ikke hvor mye hun jobber, da vi ikke har så nær kontakt og ikke bor på samme sted. Hvordan hun egentlig har det vet jeg ikke, men slik hun fremstår på sosiale medier virker det som at hun lever et veldig godt og innholdsrikt liv med masse opplevelser, og god råd. Kjempefint for henne å ha er godt liv. Bare håper hun også har det på innsiden. Anonymkode: 42554...20a Ja, håper du egentlig det? Hvorfor skriver du ikke et innlegg der du viser bekymring for henne da, istedenfor et sånt "hun er bare sååå perfekt lixm"? Eller bedre, tar kontakt med henne istedenfor å poste masse detaljer om henne på kvinneguiden. 2 hours ago, AnonymBruker said: Lykkelige mennesker har ikke behov for å vise seg frem, de trenger ikke andre sin anerkjennelse på at de har et ok liv. Hun har jo et stort behov for å vise seg frem, så hvor lykkelig og tilstede er hun da i sitt eget liv? Hvorfor deler hun alt dette på sosiale medier? Anonymkode: 1a800...f60 Men hva slags mennesker har behov for å poste nedrakkende innlegg om en venninne på kvinneguiden da, de kan i hvert fall ikke ha det godt med seg selv. Anonymkode: 401dd...0fb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. august #82 Del Skrevet 2. august (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå var vel spørsmålet om fasademennesker, og ikke om TS er misunnelig? Det er godt mulig å reagere på hva en annen person legger ut på sosiale medier uten at en er misunnelig😄 Anonymkode: 1a800...f60 Viss en reagerer så sterkt på ting som en perifer bekjent legger ut i sosiale medier at det grønne monsteret av misunnelse slipper ut i fri utfoldelse som ts gjør så er det ikke verken sosiale medier eller fasademenesker som er problemet og bør jobbes ganske grundig med. Kutt kontakten, slutt å følge(!!!) Ønsker du å være selvskader og oppsøke ting som tydelig mater det grønne monsteret i deg og bare gjør at du synker lavere og lavere i din egen omtale av det du selv omtaler som en "venninne" da står det langt dårligere til med deg enn alle fasademenesker på denne jorden, og det sier en god del. En kan ikke kontrollere hva andre gjør og ikke gjør på some. En kan kontrollere hvem en selv følger. Hvorfor følger en personer som bare gjør at en sitter igjen med et sjalusi og forakt. Å være bitter er det samme som å drikke gift og forvente at andre skal bli forgiftet. Sånn oppfører ts seg. Bitter, misunnelse, sjslusi, sinne... over hva andre velger å dele i some... Hvem er den dummeste i denne situasjonen? Hvem er det som bør bytte fokus? Og viss ts velger å ikke bytte fokus så får hun heller meget fint fortsette å drikke sin egen gift, ingen uten om hun selv dør av det. Endret 2. august av skreppamedleppa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #83 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 14.41): Jeg har ei tidligere venninne som jeg var mye sammen med før, men vi bor på ulike steder så lite kontakt. Mest på snap osv. Da vi var mye sammen før følte jeg meg forlegen sammen med henne. Hun var alltid den peneste, mest og best i alt. Veldig påtatt stemme, over hyggelig og alt skulle se så bra ut utad. Nå synes jeg det har blitt enda verre nå som hun bruker sosiale medier til å fronte sitt perfekte liv. Bare siden mai har hun vært i syden 2 ganger, nå i Paris på OL. Samt x antall toppturer, vinkvelder, festivaler m.m Så snart hun ser et butikkvindu så er det selfies med full figur og legger ut. botox i ansiktet og helt forandret. Hun har en rik mann og hun går kledd som en Hollywood stjerne med kun beste kvalitet. De har alt. Hus, hytter, båter, osv. Vi er begge i 40 åra, og jeg hadde ikke klart det tempoet hennes. Hun må jo nesten se gjennom tlf og videoer og bilder etter disse feriene for å se hvor hun har vært, er jo ikke tilstede i det hele tatt. Jeg er en mer jordnær person, og hun har alltid vært slik. Men nå enda mer. Hadde jeg prøvd å holde en slik fasade hadde det sprukket for lengst eller blitt utbrent. Hun er perfekt på alle områder til en hver tid. barna er også perfekte. Noen som er slik her inne? Hvordan er det å leve slik? blir dere ikke utslitt? Eller får dere energi av det? Anonymkode: 42554...20a Hva om hun rett og slett bare er like stolt av og glad i måten hun lever livet sitt på, og ønsker å formidle gleden gjennom sosiale medier? Akkurat det samme gjør jo de som skal vise hvor uperfekt de er, slite psykisk etc - naturligvis av andre årsaker, men likevel: se meg og forstå meg. Om hun legger ut 10 snapper om dagen, er jo det bare 10 sekunder av akkurat den dagen - snapshots. Tror nok hun nyter dagen godt alle de andre titallstusen sekundene ila et døgn, og er "til stede". Anonymkode: a100e...33e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsBunny Skrevet 3. august #84 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 20.26): Så min venninne skryter ikke? hun lever bare et fint liv? Og jeg er dum og sjalu? Jeg har ikke delt et eneste bilde eller skrevet i sosiale medier i sommer, fordi jeg er mer privat av meg. falskt grunnlag? Anonymkode: 42554...20a Eh.. jo det har du. Dette forumet her går også under SoMe, og leser du igjennom postene dine så skryter du av deg selv, et av barna dine sine jakt ferdigheter og familens nye bad. AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 21.09): Du høres bare misunnelig og teit ut TS Anonymkode: c30e6...4d8 Helt enig, og det virker det som om 99% av de som har kommentert her synes også. TS er og fremstår som veldig misunnelig ut. AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 21.21): Nei, det er jeg ikke. Kunne lagt ut bilder jeg også av det flotte huset vårt og delt alle lykkelige øyeblikk. Men jeg har ikke det suget etter bekreftelse. Har litt andre holdninger. Anonymkode: 42554...20a Det er jo bekreftelser du søker her gang på gang, hun venninna mi gjør sånn og sånn. Kan man leve lykkelig og fornøyd sånn som hun? Du søker bekreftelse så til de grader her. Du hevder du har litt andre holdninger, det virker ikke slik. Du endrer og legger historien din her under vegs så til de grader. Og ang holdninger lager du en tråd som dette for å rakke ned på andre som ikke lever livet ditt som deg. Hallo.. les igjennom alle postene i tråden din her, og gjør det gjerne foran speilet. En liten Funfact til deg TS: Det sies at misunnelse er den farligste hjertesykdommen av de alle. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå var vel spørsmålet om fasademennesker, og ikke om TS er misunnelig? Det er godt mulig å reagere på hva en annen person legger ut på sosiale medier uten at en er misunnelig😄 Anonymkode: 1a800...f60 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jeg enig i, men jeg synes det er litt rart å fortsette å se og følge med på noe man irriterer seg over. Det må vel være en slags selvpining? Jeg synes også det er litt underlig å omtale dette som en venninne, de synes jo å ha minimalt med kontakt og lite til felles. Kanskje har det vært en venninne før, men når man irriterer seg over og forakter vedkommende er det vel like greit å regne dette som en bekjent. Anonymkode: 1757b...eb2 Er også enig i det, samtidig går TS sitt spørsmål her vedrørende fasaden til personen hun skriver om over i nye spørsmål etterhvert som TS ikke får de svarene TS tydelig hadde håpt på. 😅 Du treffer spikeren på hodet her tenker jeg; dette er å regne som en bekjent og ikke en venninne. Venner gjør ikke sånt mot hverandre som det TS legger ut om her. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 3. august #85 Del Skrevet 3. august skreppamedleppa skrev (På 1.8.2024 den 16.49): Joda jeg har lest alle innleggene dine, og for hvert innlegg skriver du mer og mer av det jeg ville kalle nedlatende som gjør at jeg tenker mer og mer for hvert innlegg du skriver at uansett om jeg var rik eller fattig, jordnær eller fasademeneske så er jeg ganske glad ikke har noen av dere til venner. . Du begynner hi i ikke så alt for gale stil men nok til at vi skjønner at du egentlig ikke liker hun selv om det da var mest fokus på "rikmannslivet" og jetset-livet og du spør om noen kan være lykkelig slik? Ja selvfølgelig hvorfor skulle ikke noen kunne være lykkelig slik? Og så kom fokuset ditt mer og mer på some, redigering osv. Kanskje du nå måtte skifte litt fokus og få denne vennina du til å være enda mer fasade menneske når det overhodet ikke fremkommer slik i hi der som andre allerede har spurt deg "Hvorfor var avhandlingen om sydenturer og pene klær nødvendig i hi da?" Når dette heller ikke biter på nok til at du får svarene du er helt ute etter av alle i tråden som det virker som at du er veldig bestemt på forhånd at du skulle få så kliner du skikkelig til og vrir om bryteren på full guff "johooo dette er et fasademeneske!!!!! Hører dere... Hør bare her hvor grusom falsk hun er... ... Glemt er det rike livet hun egentlig levde i hi, glemt er det faktum av at du spurte oss på kg hva vi mente, her skal vi alle samle oss i et korstog og mene det samme som deg: dette er et grusomt menneske. Glemt er det vakre utsende og vinkvelder og fancy hus som de ikke bare tar bilder av men bor i også, sånn på ekte.. og ellers alt du nevner i hi. Nå har du igjenom tråden redusert venninnen din fra å leve et interessant, spennende, rikt liv og å spørre oss på kg om det virkelig er mulig å leve lykkelig (nestenlitt i vantro av at noen kunne si ja til det) til at hun nå er blitt redusert til en virusinfisert pølsefotograf som ligger og slenger på sofaen din Hadde du kanskje begynt med den historien, men du gjorde ikke det ts.. Du gjorde faktisk ikke det. Enten er dere venner fordi dere faktisk passer utrolig bra sammen der du får matet din usikkerhet, sjslusi, misunnelse drama whatever og hun får matet sin overlegenhet og perfeksjonisme konstant sammen med deg som jo må vøre en perfekt match eller så tenker jeg som andre har nevnt at kanskje det er på tide å kutte båndet fremfor å gjøre pølsebilder enten de nå enn er filtrert eller ikke og ellers alt det andre du har skrevet i tråden til en så stor ball av irritasjon for deg. Live and let live. Kos deg med alle de bildene du ikke tar og la hun kose seg med alle de bildene hun tar. Og hele ‘storyen’ er fake😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #86 Del Skrevet 3. august skreppamedleppa skrev (På 2.8.2024 den 23.03): Viss en reagerer så sterkt på ting som en perifer bekjent legger ut i sosiale medier at det grønne monsteret av misunnelse slipper ut i fri utfoldelse som ts gjør så er det ikke verken sosiale medier eller fasademenesker som er problemet og bør jobbes ganske grundig med. Kutt kontakten, slutt å følge(!!!) Ønsker du å være selvskader og oppsøke ting som tydelig mater det grønne monsteret i deg og bare gjør at du synker lavere og lavere i din egen omtale av det du selv omtaler som en "venninne" da står det langt dårligere til med deg enn alle fasademenesker på denne jorden, og det sier en god del. En kan ikke kontrollere hva andre gjør og ikke gjør på some. En kan kontrollere hvem en selv følger. Hvorfor følger en personer som bare gjør at en sitter igjen med et sjalusi og forakt. Å være bitter er det samme som å drikke gift og forvente at andre skal bli forgiftet. Sånn oppfører ts seg. Bitter, misunnelse, sjslusi, sinne... over hva andre velger å dele i some... Hvem er den dummeste i denne situasjonen? Hvem er det som bør bytte fokus? Og viss ts velger å ikke bytte fokus så får hun heller meget fint fortsette å drikke sin egen gift, ingen uten om hun selv dør av det. Ærlig talt 😅 bitter og sint? Må du roe deg ned her, er du tankeleser også? I går møtte jeg en bekjent på butikken, så spør hun meg; Hun «Navnet hennes» driter hun penger eller? Det er svært mange som reagerer på dette, og mange spør meg, fordi jeg var venninne med henne før. Jeg svarer at jeg ikke har så mye kontakt med henne, og vet ikke. Men at mannen hennes tjener godt. Aldri snakket stygt om henne, og beskytter henne når folk kommer med latterlige kommentarer om henne. Så nei, jeg er ikke misunnelig eller bitter eller sint. Har selv grei økonomi og en fin familie, jobb osv. Ikke det tråden handler om. Men om folks behov for å spamme ned sosiale medier med selvskryt og så mye flashing med penger. Det er litt Harry og litt rart når man er på vår alder Anonymkode: 42554...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #87 Del Skrevet 3. august MrsBunny skrev (16 timer siden): Eh.. jo det har du. Dette forumet her går også under SoMe, og leser du igjennom postene dine så skryter du av deg selv, et av barna dine sine jakt ferdigheter og familens nye bad. Helt enig, og det virker det som om 99% av de som har kommentert her synes også. TS er og fremstår som veldig misunnelig ut. Det er jo bekreftelser du søker her gang på gang, hun venninna mi gjør sånn og sånn. Kan man leve lykkelig og fornøyd sånn som hun? Du søker bekreftelse så til de grader her. Du hevder du har litt andre holdninger, det virker ikke slik. Du endrer og legger historien din her under vegs så til de grader. Og ang holdninger lager du en tråd som dette for å rakke ned på andre som ikke lever livet ditt som deg. Hallo.. les igjennom alle postene i tråden din her, og gjør det gjerne foran speilet. En liten Funfact til deg TS: Det sies at misunnelse er den farligste hjertesykdommen av de alle. Er også enig i det, samtidig går TS sitt spørsmål her vedrørende fasaden til personen hun skriver om over i nye spørsmål etterhvert som TS ikke får de svarene TS tydelig hadde håpt på. 😅 Du treffer spikeren på hodet her tenker jeg; dette er å regne som en bekjent og ikke en venninne. Venner gjør ikke sånt mot hverandre som det TS legger ut om her. Standardsvar bla bla.. jeg legger ikke ut alt jeg vet om henne, ikke det som er poenget. Men denne selvpromoteringen. Første svar fra KG - jeg er sjalu og bitter, sint og dårlig venn. Jeg jeg da forklarer hvorfor jeg tenker som jeg gjør så er svaret: ts forandrer historiene etter svarene hun får.. Men svarene ts får endrer seg ikke ettersom mer info kommer. De holder knall på sitt. Denne tråden er helt klassisk «nå skal vi ta ts» Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #88 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Standardsvar bla bla.. jeg legger ikke ut alt jeg vet om henne, ikke det som er poenget. Men denne selvpromoteringen. Første svar fra KG - jeg er sjalu og bitter, sint og dårlig venn. Jeg jeg da forklarer hvorfor jeg tenker som jeg gjør så er svaret: ts forandrer historiene etter svarene hun får.. Men svarene ts får endrer seg ikke ettersom mer info kommer. De holder knall på sitt. Denne tråden er helt klassisk «nå skal vi ta ts» Anonymkode: 42554...20a Bortforklaringer og dårlig ynnskyldning. Du som ts skal ikke taes fordi du er ts men fordi du har 0 selvinnsikt, og oppfører deg som du har en pil rotten personlighet. Anonymkode: d93e2...ea5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #89 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bortforklaringer og dårlig ynnskyldning. Du som ts skal ikke taes fordi du er ts men fordi du har 0 selvinnsikt, og oppfører deg som du har en pil rotten personlighet. Anonymkode: d93e2...ea5 Slik som du tømmer deg ut her og angriper og kaller andre, så lurer jeg på hvem som er rotten her Anonymkode: 42554...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #90 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slik som du tømmer deg ut her og angriper og kaller andre, så lurer jeg på hvem som er rotten her Anonymkode: 42554...20a Du tåler ikke at noen er uenig med deg. Alle må se saken i ditt lys viss ikke er det ute etter å "ta ts" (mangler selvinnsikt). Du har igjennom hele tråden skrevet mye som gjør at personligheten din skinner igjennom og det du lar oss få se av det du er gjør at jeg kaller deg pil rotten. Du kaller jo denne vennina di langt verre ting og fordømmer hun så jeg regner med du også synes det er helt greit at andre dømmer deg av den du fremstiller deg selv i some (her på kg). Anonymkode: d93e2...ea5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #91 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): I går møtte jeg en bekjent på butikken, så spør hun meg; Hun «Navnet hennes» driter hun penger eller? Det er svært mange som reagerer på dette, og mange spør meg, fordi jeg var venninne med henne før. Anonymkode: 42554...20a Men ts - hvis du skulle skrive innlegg om noen, så burde det jo vært DENNE sladrete, ekle bekjente her! Denne episoden burde vært hovedtema, med overskriften «Baksnakkende og ondskapsfull bekjent». Anonymkode: 7909f...142 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. august #92 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ærlig talt 😅 bitter og sint? Må du roe deg ned her, er du tankeleser også? I går møtte jeg en bekjent på butikken, så spør hun meg; Hun «Navnet hennes» driter hun penger eller? Det er svært mange som reagerer på dette, og mange spør meg, fordi jeg var venninne med henne før. Jeg svarer at jeg ikke har så mye kontakt med henne, og vet ikke. Men at mannen hennes tjener godt. Aldri snakket stygt om henne, og beskytter henne når folk kommer med latterlige kommentarer om henne. Så nei, jeg er ikke misunnelig eller bitter eller sint. Har selv grei økonomi og en fin familie, jobb osv. Ikke det tråden handler om. Men om folks behov for å spamme ned sosiale medier med selvskryt og så mye flashing med penger. Det er litt Harry og litt rart når man er på vår alder Anonymkode: 42554...20a Tankeleser? Nei. Jeg gjør det samme du gjør: danner meg et bildet ut ifra oppførselen mennesker har på some😉Og som jeg har formidlet før i denne tråden: for hvert innlegg du skriver så lurer jeg på hvor langt ned det er til bunnen din. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 4. august #93 Del Skrevet 4. august (endret) Det kan godt hende hun elsker tilværelsen og får masse overskuddsenergi av at hun faktisk er lykkelig, glad for at hun er så aktiv og alt hun gjør. Sånt kan gi masse energi.:) Jeg kjenner meg litt igjen som livsnyter, når jeg er aktiv og er mye med venner, blir invitert på fine båtturer osv så er jeg så glad at jeg poster masse på «mystorie». Folk liker å følge med og får positive tilbakemeldinger. Ser ikke på dette som overfladisk. Jeg kan erkjenne for andre og være åpen om at livet ikke alltid er enkelt og har også vært gjennom vonde ting. Men jeg tror jeg hadde merket forskjell på de som faktisk er ekte og genuine vs de som er strebere, overfladiske, falske og kan ha narsissistiske trekk. Det finnes de som ikke er lykkelige men svært overfladiske og lyver mye om livet sitt, holder tilbake på sannheten, ikke kan være ærlig at alt ikke er perfekt og pynter på alt. Et eksempel på dette er en bekjent som var tidligere en C-kjendis modell. Hun reiste/forlot barna sine da de var veldig små og har vært alkohol og rusmisbruker siden dette, oppholdt seg i utlandet eller i Norge. Hun lyver til alle om alt det flotte hun driver med, jobb utdannelse, er så ordentlig og flott. Ting er verbalt perfekt og lever på en måte i sin egen boble. Virker som at hun tror på det selv. Men alt er langt fra perfekt. Sannheten er at hun var innlagt på avrusning, drikker antibac, var innblandet i noe narko greier der hun satt i varetekt og har kanskje aldri hatt en jobb. Jeg synes dette er veldig trist da. Det som kjennetegner disse er at de lyver mye og poster masse som kanskje ikke er realiteten. Kun overfladisk. Endret 4. august av millak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #94 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 14.41): Jeg har ei tidligere venninne som jeg var mye sammen med før, men vi bor på ulike steder så lite kontakt. Mest på snap osv. Da vi var mye sammen før følte jeg meg forlegen sammen med henne. Hun var alltid den peneste, mest og best i alt. Veldig påtatt stemme, over hyggelig og alt skulle se så bra ut utad. Nå synes jeg det har blitt enda verre nå som hun bruker sosiale medier til å fronte sitt perfekte liv. Bare siden mai har hun vært i syden 2 ganger, nå i Paris på OL. Samt x antall toppturer, vinkvelder, festivaler m.m Så snart hun ser et butikkvindu så er det selfies med full figur og legger ut. botox i ansiktet og helt forandret. Hun har en rik mann og hun går kledd som en Hollywood stjerne med kun beste kvalitet. De har alt. Hus, hytter, båter, osv. Vi er begge i 40 åra, og jeg hadde ikke klart det tempoet hennes. Hun må jo nesten se gjennom tlf og videoer og bilder etter disse feriene for å se hvor hun har vært, er jo ikke tilstede i det hele tatt. Jeg er en mer jordnær person, og hun har alltid vært slik. Men nå enda mer. Hadde jeg prøvd å holde en slik fasade hadde det sprukket for lengst eller blitt utbrent. Hun er perfekt på alle områder til en hver tid. barna er også perfekte. Noen som er slik her inne? Hvordan er det å leve slik? blir dere ikke utslitt? Eller får dere energi av det? Anonymkode: 42554...20a Sjalu? Ikke at jeg sier du er det for fasade er lite være sjalu på,men penger kan folk være sjalu på.. Uansett hvorfor bry seg? Hun er fasade dame. La hun leve sitt liv. Anonymkode: 15506...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 4. august #95 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 15.10): Så det er delingen på sosiale medier du mener hun må bli sliten av? Hvorfor var avhandlingen om sydenturer og pene klær nødvendig i hi da? Jeg har venner som deler omtrent hele livet sitt på sosiale medier, uten at livet er så fjongt i seg selv. Det er camping minutt for minutt, den nye buksa fra HM, tur på gatekjøkken og harryhandel hver fredag. Jeg irriterer meg ikke, jeg bare scroller forbi... Anonymkode: 8250a...a80 Jeg har en kusine som poster ca 50 mystorie om dagen av livet som nærmest tenåringsmor til en liten baby, der hun fremstiller seg som en influenser og slikt. Det irriterer sikkert ikke folk det heller og er jo bare å overse. Men er man pen og har dyre ting da er det ikke greit da eller🫡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #96 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 20.23): Så slitsomt det må være. Her er det nesten motsatt, vi har det veldig fint hjemme, men null interesse av å dele det utad. Hvem sørn er interessert i hva jeg spiser og trynet mitt hver dag i feeden sin? Anonymkode: 42554...20a Noen mennesker er mer Spennede enn andre. Anonymkode: 88aa2...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #97 Del Skrevet 4. august Hvorfor er dere venner? Enten så får du jo jobbe med misunnelsen din, det at hin er opptatt, råd har andre verdier en deg får hun nesten ha, tviler på at hun legger ut livet sitt og alt hva hun gjør bare for og irriterte deg. Er hun en dritt så få hun ut av livet ditt, er det sånn at du som er problemet med sjalusi så får du jobbe med deg selv og ikke sitte og irritere deg over alt bare fordi du tydeligvis har et problem med det Anonymkode: 26203...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #98 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Standardsvar bla bla.. jeg legger ikke ut alt jeg vet om henne, ikke det som er poenget. Men denne selvpromoteringen. Første svar fra KG - jeg er sjalu og bitter, sint og dårlig venn. Jeg jeg da forklarer hvorfor jeg tenker som jeg gjør så er svaret: ts forandrer historiene etter svarene hun får.. Men svarene ts får endrer seg ikke ettersom mer info kommer. De holder knall på sitt. Denne tråden er helt klassisk «nå skal vi ta ts» Anonymkode: 42554...20a Skru av følger problemet løst, hva folk velger og del eller ikke er faktisk helt opp til den som eier profilen sin. Det dr bare og slutte og følge en og sitte hjemme og irritere seg over hva andre bør eller ikke bør dele. Noen elsker og dra rundt og dele med alle, hun lever livet og du sitter hjemme og irriterer deg 😅. Jeg har også venner som er som hun, men jeg liker og se fordi dem lever et helt annet liv en hva jeg både har råd til eller interesse av. Men jeg sitter jo ikke hjemme og mener noe negativ om dem for det. Og dem som deler ting jeg ikke er så inntresert i slutter jeg bare og følge. Anonymkode: 26203...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #99 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 14.53): Er hun Prostituert, eller betaler hun for dettw forbruket selv? Anonymkode: b87ab...c61 Hjelpes! Dette er så dumt at her må jeg nesten dra misunnelseskortet —— Hvis hun faktisk reiser så mye, hvorfor bryr det egentlig deg? Noen har råd til ditt, andre til datt! Noen jobber mye, andre jobber lite osv. Hvis venninnen din faktisk reiser så mye, mener du da at hun ikke burde dele dette for å ikke virke «overlegen»? Hva med å bare la folk leve sine liv og tenke mer over hva du kan gjøre for deg selv og ditt liv! Sier ikke at du er misunnelig, men du trigges tydeligvis av at hun lever et annet liv enn deg! Folk deler alt fra null til ingenting - og det sier ikke noe om livet deres generelt! Vi har nå råd til å ta mye fri/jobbe fra hvor som helst og reise masse nå når barna har blitt store. Deler det og delte livet før. Er verken mer eller mindre perfekt nå enn da vi reiste mindre, men noen tror tydeligvis at vi synes vi er perfekte…. Men hvis de tror vi tror vi er så forbanna perfekte, så får de tro det - jeg vet at jeg er et vanlig menneske og driter i misunnelige og/eller kritiske folk som ikke forstår at vi er vanlige mennesker selv om vi gjør forskjellige ting fordi vi har mulighet! Mitt liv ser kanskje «perfekt» ut utenfra, men jeg er en vanlig person med tanker og følelser som alle andre - og har mine utfordringer, ikke minst medisinsk! Har sikkert flere utfordringer enn deg Ellers elsker jeg å se folk dele av livene sine, enten det er hverdagslig eller fra toppturer osv - elsker mangfoldet og dømmer ingen 😊 Anonymkode: 3d661...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #100 Del Skrevet 4. august Det finnes de som følger med på alt og alle på sosiale medier, dømmer og baksnakker. Men de er for smålige til å kommentere. De bruker også masse tid på sosiale medier uten å poste noe selv. Bare følge med på alle andre. Kan ikke si at det er så mye bedre. Da er jeg heller glad for at jeg er en poster med et sosialt liv som generøst deler min tilværelse. Anonymkode: 88aa2...602 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå