Gå til innhold

Kan noen hjelpe med med å skrive åpen jobbsøknad som sykepleier til Hjemmesykepleien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nyutdannet og har jobbet med annet tidligere. Skal sende åpen søknad, men har litt dårlig selvtillit på d området og vet ikke hva den bør inneholde mtp motivasjon for å søke ol. Aner rett og slett ikke hva en skal skrive. Håper noen kan hjelpe meg.

Anonymkode: d0ff7...6c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det privat eller kommunalt? Tar de i mot åpne søknader?

Anonymkode: 5d688...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg heller å ringe/sende mail og forhøre deg om jobbmuligheter. Kanskje komme inn som ekstravakt. Alle stillinger skal lyses ut i det offentlig iallefall, så hjelper ikke mye med åpen søknad. 

Anonymkode: 8748c...447

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spurt chatGPT 

Anonymkode: 54acd...be5

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Anbefaler deg heller å ringe/sende mail og forhøre deg om jobbmuligheter. Kanskje komme inn som ekstravakt. Alle stillinger skal lyses ut i det offentlig iallefall, så hjelper ikke mye med åpen søknad. 

Anonymkode: 8748c...447

Jeg jobber i det offentlige, i helseinstitusjon. Alle klinikker tar til enhver tid imot åpne søknader, så lenge den som søker er utdannet i helsefag. Det finnes alltid en åpning, et vikariat, etterhvert en internt utlyst stilling. Det finnes unntak til regelen om at alle stillinger skal lyses ut offentlig. 

Anonymkode: 54acd...be5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommunen tar imot åpne søknader grunnet spl- mangel. Så om noen har noen forslag til hva jeg bør ha med i teksten er jeg glad for det. TS

Anonymkode: d0ff7...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp pga sykepleiermangelen er det vel ikke stort du trenger skrive.

Hei.

Jeg er nyutdannet sykepleier som er i interessert i å jobbe hos dere. Se vedlagt CV.

Mvh Sykepleier 

Anonymkode: 4229c...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...