AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Hei. Vi har besøk av slekt og familie fra utlandet i helgen. Vi tenkte da å reise inn en tur til Oslo. Da vil vi gjerne spise noe bra mat og Egon er jo det vi først tenker på da. Er det noe forskjell på de ulike i Oslo, i så fall hvilken er best? Er som regel alltid på den som er ved Oslo S når jeg er i Oslo selv, og får alltid nydelig mat der☺️ takk for tips Anonymkode: b65f4...8e0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Hva med å prøve noe annet? Rivoli https://www.rivoli.no - ikke så mye dyrere enn Egon. Anonymkode: 88076...6af 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Er det er troll ja? Det finnes jo hundrevis av restauranter i Oslo som er bedre enn Egon 😅 Anonymkode: ffb0f...f6c 8 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 Dette innlegget må jo være skrevet kun for å skape diskusjon. Når man skal til Oslo av alle steder med så mange bra spisesteder til billigere pris enn Egon. I tillegg skal ha gjester fra utlandet... Anonymkode: be1c1...337 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 Ingen forskjell på Egon overhodet, vis det er der dere absolutt vil spise (kaste bort penger). Men litt trist at Egon er det første dere tenker på av matplasser i Oslo, når det finnes så mye annet som er mye bedre. Til og med jeg som er skikkelig bygdis og bonde unngår Egon Anonymkode: b6870...ddf 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #7 Skrevet 1. august 2024 Egon er helt ålreit. Fint hvis man er folk i ulike aldre med ulike preferanser. Tenker alle finner noe de liker der. Men hvis jeg var i Oslo nå, ville jeg spist Dimsum hos Taste of china. Anonymkode: ccb30...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #8 Skrevet 1. august 2024 Hvor ofte skal dette innlegget postes? Anonymkode: d124a...3b2 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 Maten smaker det samme på alle Egon-restaurantene. Selv har jeg vært skuffet hver gang jeg var på Egon. MEN mulig den amerikanske pizzaen deres er grei. Selv prøvde jeg meg på italiensk pizza sist og det var stusselige saker. Så om dere skal spise italiensk pizza så spis et annet sted. Anonymkode: a83c8...ad7
Phoenix Heart Skrevet 1. august 2024 #10 Skrevet 1. august 2024 Du kan like gjerne kjøpe en pakke med Toro eller Fjordland, det og maten på Egon er jo samme ulla. 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Skrevet 1. august 2024 Just now, Freyja Valkyrie said: Du kan like gjerne kjøpe en pakke med Toro eller Fjordland, det og maten på Egon er jo samme ulla. Det er det nok mye sant i. Syntes den italienske pizzaen deres smakte som om frossenpizza. Samtidig som man betaler akkurat den samme prisen som om man bestiller italiensk pizza på de beste italienske restaurantene i Oslo. Så Egon er ikke noe billigere. Anonymkode: a83c8...ad7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #12 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hei. Vi har besøk av slekt og familie fra utlandet i helgen. Vi tenkte da å reise inn en tur til Oslo. Da vil vi gjerne spise noe bra mat og Egon er jo det vi først tenker på da. Er det noe forskjell på de ulike i Oslo, i så fall hvilken er best? Er som regel alltid på den som er ved Oslo S når jeg er i Oslo selv, og får alltid nydelig mat der☺️ takk for tips Anonymkode: b65f4...8e0 Styr unna Egon for alt det verdt! Egon overlever økonomisk pga folk fra mindre steder og turister som spiser der. Vet ikke om et eneste menneske med tilgang og kjennskap til annet som går på Egon. 😂 Ville heller gått på Maccern Anonymkode: 8304c...fda 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #13 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Egon er helt ålreit. Fint hvis man er folk i ulike aldre med ulike preferanser. Tenker alle finner noe de liker der. Men hvis jeg var i Oslo nå, ville jeg spist Dimsum hos Taste of china. Anonymkode: ccb30...f0a Nettopp det, de har utrolig god mat og stort utvalg. I tillegg er det jo en klassisk restaurant, ikke rart det er omtrent helt fullt der hver gang jeg har vært der. Ikke mange restauranter som kan vise til det samme mener nå jeg Anonymkode: b65f4...8e0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #14 Skrevet 1. august 2024 Jeg går aldri på Egon dersom jeg selv skal bestemme, men når familie med barn er på besøk ender vi der fordi de ønsker det - pga barna. Jeg overlever en tur dit innimellom, og finner meg helt OK mat. Men hvis disse gjestene dine er voksne, TS, ville jeg funnet et annet sted. Nesten hva som helst annet Anonymkode: 94ed2...354
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #15 Skrevet 1. august 2024 Jeg bruker å spise på egon nå og da av praktiske grunner. Dvs eneste restaurant i nærheten når jeg har kort tid til å spise lunsj med ei venninne som har diverse intoleranser og allergier. Egon er greit tilrettelagt for personer som har det. Synes maten er helt ok. Ikke en god restaurant men med noe for alle. Jeg synes at maten er dyr i forhold til finere restauranter der man får mye bedre mat for samme penge og tillegg bordbestilling. Egentlig er jo egon en av få restauranter som faktisk har priset maten sin riktig i forhold til konsept, de andre priser for lavt. Det hadde ikke gått rundt i så mange år om de ikke hadde gjort det på den måten. Uansett som svar til deg ts, det er som flere har sagt utallige bedre restauranter å besøke i Oslo for bedre priser. Sjekk tripadvisor. Anonymkode: 21781...e12
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #16 Skrevet 1. august 2024 Forslag til restauranter som passer større familiegrupper og er hakket opp fra Egon; Pincho Nation Villa Paradiso Munch Brygge - evt Grünerløkka Mirabel Sørenga Olivia Østbanehallen, Eger el Aker Brygge Anonymkode: 6743c...e51
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #17 Skrevet 1. august 2024 Hm. Hvis ts er ofte på kg mistenker jeg trolling, siden Egon har vært oppe til diskusjon her inne mange ganger.. Når det er sagt, så er Egon helt greit, og det er en uhøytidelig plass der man kan sitte og skravle. Jeg liker maten, og man får mer på tallerkenen enn på mange fancy steder, der man får dyr "pyntemat". Det er liksom ikke bra nok på steder som Egon (hvorfor må det være "hakket opp"?). Likevel er det nesten alltid fullt der, merkelig nok..😉 Og når man leser her inne, så er det jo totalt kræsj mellom det som tydeligvis er fint nok på restaurantfronten og andre temaer som blir tatt opp🤪 Spis der dere vil, nyt mat og selskap og gi blaffen i hva andre sier👍 Anonymkode: d7880...ce0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #18 Skrevet 1. august 2024 Herlighet, la nå folk få spise der de vil! Fatter ikke hvorfor så mange blir så utrolig provosert bare man nevner egon. Og som flere her påpeker, rart det alltid er masse folk der om det er så ufattelig ille. Anonymkode: 1ff31...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #19 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Vi har besøk av slekt og familie fra utlandet i helgen. Vi tenkte da å reise inn en tur til Oslo. Da vil vi gjerne spise noe bra mat og Egon er jo det vi først tenker på da. Er det noe forskjell på de ulike i Oslo, i så fall hvilken er best? Er som regel alltid på den som er ved Oslo S når jeg er i Oslo selv, og får alltid nydelig mat der☺️ takk for tips Anonymkode: b65f4...8e0 Egon er det første dere tenker på i Oslo? Oslo som har såå mye bra restauranter?? Anonymkode: fb983...778
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #20 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er det nok mye sant i. Syntes den italienske pizzaen deres smakte som om frossenpizza. Samtidig som man betaler akkurat den samme prisen som om man bestiller italiensk pizza på de beste italienske restaurantene i Oslo. Så Egon er ikke noe billigere. Anonymkode: a83c8...ad7 Jeg spiste biff på Egon som var brent på utsiden og seig, selv om den så medium stekt ut inni. Fullstendig bortkastet penger! Anonymkode: fb983...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå