AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Det står noen elsykler i kjelleren under trappen og noen i et åpent rom i kjelleren. Sistnevnte rom er bak en dør som låses med fellesnøkkel. Tredje alternativ er i egen bod ved siden av dette fellesrommet. Da låses den inn bak hengelås. Sparkesyklene og syklene som står i fellesrommet ser egentlig ut som de ikke er i bruk, dvs de ser litt ødelagte ut. Det føles litt utrygt å ha slike dyre ting i fellesrommet, men med tanke på brannsikkerhet så virker det ikke helt riktig å låse den inn bak hengelås heller. Det er tynn tredør som lett slåes i stykker, men likevel. Hva gjør andre, hva ville dere gjort? Det er ingen retningslinjer på det i borettslaget. Anonymkode: 03943...31d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Jeg hadde min el-sykkel i felles sykkelrom i kjelleren av blokka. Opplevde aldri at den sto utrygt Anonymkode: f4c9d...8c5
newman01 Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 Elsykler begynner ikke å brenne om de ikke står i laderen. Så brannrisiko ville jeg ikke være så bekymret for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå