Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kanskje et veldig dumt spm.. Jeg får foreldrepenger frem til november i år (fikk det på grunnlag fra Aap fordi jeg var student under omskolering). Fortsatte på skolen mens jeg var gravid og fødte for ikke lenge siden. Jeg begynner i ny jobb om 3 uker. Vil jeg da få både foreldrepenger og lønn eller opphører foreldrepenger da?

Anonymkode: a0e84...6bc

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1786636-foreldrepenger-og-l%C3%B8nn-samtidig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du får ikke foreldrepenger når du er i jobb, nei..

Anonymkode: 2eb42...a13

Jeg syns det hørtes rart ut hvis det var sånn 😆 Men jeg bare tenkte siden foreldrepengene er noe jeg har fått fra Aap under studie og at dette er separat fra jobb.. Men det henger sikkert sammen

Anonymkode: a0e84...6bc

Du kan utsette permisjonstiden i opp til 3 år (tror jeg det er), så lenge du søker FØR du begynner å jobbe igjen. Så du kan feks. ta ut ulønnet ferie fra jobb og motta foreldrepenger de ukene du har ferie neste år. Blir fort mye sjonglering, men det finnes muligheter.

AnonymBruker
Veggdyret skrev (5 minutter siden):

Du kan utsette permisjonstiden i opp til 3 år (tror jeg det er), så lenge du søker FØR du begynner å jobbe igjen. Så du kan feks. ta ut ulønnet ferie fra jobb og motta foreldrepenger de ukene du har ferie neste år. Blir fort mye sjonglering, men det finnes muligheter.

Trenger ikke å ta ulønnet, hun søker jo vanlig foreldrepermisjon. 

Anonymkode: ab1a8...aa8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...