Gå til innhold

Tenker dere over body count til samboer/kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet tilbake til en gammel forelskelse. På den tiden vi møttes funket det ikke da han rett og slett var en fuckboy. Har ikke snakket med han siden, før vi brått fikk kontakt igjen for en stund tilbake. Jeg vet han har minst 2 litt lengre forhold bak seg utifra SOME, men utenom dette vet jeg ingenting. 

Jeg bare lurer om dette er noe andre bryr seg om? Jeg har blandete følelser, for jeg vil IKKE spørre han, uansett hvor nysjerrig jeg er, for jeg er av den sjalue typen…da er det best å ikke vite. På en annen side bryr jeg meg ikke, dette er en person jeg har tenkt veldig mye på oppgjennom alle årene og aldri helt kommet meg helt over, å få kontakt med han igjen gjorde meg til et gladere og lysere menneske igjen. 

en annen ting jeg ogås lurer på, en gang fuckboy alltid fuckboy? Eller vil disse også «lande» en gang i livet?😅

Anonymkode: f11f1...8b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er en sjalu person så er en ex fuckboy ikke veien å gå. 
Ikke alle som ikke er sjalu heller ville valgt en sånn kar 

Anonymkode: 43ce3...aef

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ordet bodycount er så fælt. Hvorfor ikke bruke det voksne ordet sexpartner. 

Ikke at jeg helt vet hva fuckboy er heller.. 

Er han ute etter et forhold? Er du? 

Anonymkode: 137aa...df6

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke. I prinsippet ville jeg helst funnet ei med relativt få partnere, men det er ikke noe jeg tenker mye på i praksis. Jeg har ikke akkurat anledning til å ta slikt med i vurderingen heller.

Anonymkode: 55662...a69

AnonymBruker
Skrevet

Nei det tenker jeg ikke på😊.

Jeg vet ikke «bodycounten» til samboeren min.

Anonymkode: dc589...43f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke eksakt avtall. Jeg vet at han ikke har hatt så mange, og flest langvarige partnere/elskere. Han vet heller ikke eksakt antall på meg, men siden jeg debuterte da jeg var 19 og bla har vært i et 13 år langt forhold, sier det seg selv at jeg kan telle antall på 2 hender. 

Anonymkode: bf5d6...305

Skrevet

Det tenker jeg aldri over. Jeg vet hvem de er og jeg har også hilst på dem, flere er det ikke. 
 Vi ble sammen som godt voksne (35 og 46) og hadde begge to lange forhold bak oss på hver vår kant. Selve grunnsteinen i vårt forhold er at vi begge to har levd et liv på hver vår kant, og funnet og valgt hverandre etter store omveltninger. Vi har kjent hverandre siden vi var 22 og 33, så vi vet hvor og med hvem den andre har vært, vi har støttet hverandre som venner gjennom brudd og store og små livskriser før det til slutt ble oss.

Skrevet

Nei, tenker ikke over det at all. Han stoppet jo opp ved meg, så det har jo null å si. :)

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste er ikke en hitman eller soldat, så hans bodycount er null, på samme måte som min. Så nei, det er ikke noe jeg tenker over i det hele tatt.

Anonymkode: 0f2d8...e01

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har funnet tilbake til en gammel forelskelse. På den tiden vi møttes funket det ikke da han rett og slett var en fuckboy. Har ikke snakket med han siden, før vi brått fikk kontakt igjen for en stund tilbake. Jeg vet han har minst 2 litt lengre forhold bak seg utifra SOME, men utenom dette vet jeg ingenting. 

Jeg bare lurer om dette er noe andre bryr seg om? Jeg har blandete følelser, for jeg vil IKKE spørre han, uansett hvor nysjerrig jeg er, for jeg er av den sjalue typen…da er det best å ikke vite. På en annen side bryr jeg meg ikke, dette er en person jeg har tenkt veldig mye på oppgjennom alle årene og aldri helt kommet meg helt over, å få kontakt med han igjen gjorde meg til et gladere og lysere menneske igjen. 

en annen ting jeg ogås lurer på, en gang fuckboy alltid fuckboy? Eller vil disse også «lande» en gang i livet?😅

Det er ingen som kan svare på om alle tidligere grakuker slutter å være grakuker når de blir eldre. 

Men som en tidligere grakuk så kan jeg si at det med årene er viktigere å lykkes med familielivet enn antall kvinner du ligger med. 

Grakuk er det samme ordet for fuckboy i nordnorge. 

Har ligget med cirka 150 kvinner. 

Anonymkode: 2adf3...79c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liler ikke ordet fuckboy. Da liket jeg bedre ordet playboy, som jeg oversetter til lekegutt. 

Min mann lekte seg med livet og mange flotte kvinner da han var yngre, fordi han hadde mulighet men, og dessuten ikke fikk følelser for noen fort og lett. 

Ja slike menn blir oftest noe helt annet når de blir ordentlig glad i noen og stifter familie. Samtlige menn jeg kjenner som har levd slik bortsett fra en har blitt voksne og seriøse familiemenn. Sistemann ikke, men han er ærlig talt så umoden at kvinner dumper ham. Det er ikke hans valg, men han har liksom stoppet opp i mental utvikling. 

Tror 90% av menn hadde vært lekegutter da de var unge om de hadde hatt muligheten. Mange lekegutter raser fra seg og er så veldig seriøse når de stifter familie. Å påstå at man bør holde oss unna slike uansett, fordi de ikke vil være trofaste, er bare tull fra misunnelige menn som bruker slikt for å heve seg over slike menn på de måter de liksom kan. De fleste er ikke mer dydige, ville gjort nøyaktig det samme dersom de hadde hatt mulighet og er kanskje mer troende til å falle for fristelsen dersom en kvinne er tilgjengelig for dem, fordi de ikke har forsøkt mye og letter blir smigret av slik oppmerksomhet. 

Jeg vet om det, men det plager meg ikke nei. Jeg vet at jeg er veldig spesiell for ham fordi han elsker meg, og jeg er også eneste han har hatt et langt liv sammen med. Tross mange vil jeg også kalle ham temmelig uerfaren seksuelt sett da vi møttes. Veldig tydelig at kvantitet og løse forbindelser/ons ikke lærer deg særlig mye om sex. Å knulle på kan til og med en jomfru klare. 

Anonymkode: 620e7...9af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror 90% av menn hadde vært lekegutter da de var unge om de hadde hatt muligheten. Mange lekegutter raser fra seg og er så veldig seriøse når de stifter familie. Å påstå at man bør holde oss unna slike uansett, fordi de ikke vil være trofaste, er bare tull fra misunnelige menn som bruker slikt for å heve seg over slike menn på de måter de liksom kan. De fleste er ikke mer dydige, ville gjort nøyaktig det samme dersom de hadde hatt mulighet...

Tyv tror at hver mann stjeler. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett x-antall tråder her inne om hvor viktig det er å ha et fåtall sexpartnere, vet jeg at jeg kommer til å juge ræva av meg dersom jeg noengang blir spurt om det. "Nei, det er ekstremt få. 3 med deg i løpet av mine 40 år med mulighet til å pule".

Anonymkode: b07cc...d35

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg bare svare fra et kvinnelig perspektiv, men jeg var sånn når jeg var yngre. I dag har jeg et helt annet perspektiv og ville aldri falt tilbake til samme vane. Har også flere lange forhold bak meg hvor jeg har vært monogam. Vil tro det er håp for gutta også 😅

Anonymkode: e402f...59f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker nok litt over det ja. Vil helst ikke at den jeg er med har ligget med 20-30 andre, det må jeg være ærlig på. Men det hadde ikke vært noe som var en dealbreaker om han ellers virket til å være "the one". Men jeg ser på det som et sunnhetstegn at man ikke har hatt for mange. 

(Og hva folk velger å gjøre er helt opp til de, så det bryr meg ikke om andre har mye sex. Men for min del er ikke det noe jeg ønsker, og derfor ønsker jeg også at en partner har litt samme tanker ang det) 

Anonymkode: 1491e...278

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det som plager en, plager en. Synes det er litt rart med alle som sier at fortid er fortid som et argument for at det ikke skal bety noe, når vi vet at fortiden kan være så relevant for fremtiden. 
Når det er sagt, så kan man ikke endre fortiden, så man må selv kjenne på sine grenser og finne ut hva som er riktig for dem.

Personlig så har jeg vært i lengre forhold gjennom hele ungdommen til litt ut i 30 årene, så frem til mitt siste forhold røk kunne jeg telle på en hånd antall sexpartnere. Nå har jeg hatt noen års pause fra forhold, for å kjenne på det å være singel. Nærmer meg 40, og har nå ikke oversikt over hvor mange jeg har ligget med. For min del har ikke antallet noen betydning, det er en del av å være et seksuelt vesen tenker jeg. Jeg synes ikke jeg var en bedre catch for damene da jeg var yngre og ville ha et forhold enn jeg er nå, heller tvert imot. Treffer jeg en som får sterke følelser for i dag, så vet jeg med hele meg at hun får en lojal og ærlig mann, som vet hva han trenger og ønsker seg for å trives i et forhold, og ikke redd for å fortelle dette. 

Anonymkode: 39e17...537

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange gode svar☺️

måtte spørre selv, etter å ha lest i flere forum der de «advarer» mot menn som hwr ligget med mange, og det skremmer meg. Som sagt vet jeg ingenting om antall partnere han har hatt, jeg bare antar at det er mange. Jeg tenker selv at hvis han behandler meg bra og er lojal burde det holde…? 

jeg har vært i et forhold hvor partner ikke hadde ligget med andre enn meg, og han er vel den som gjorde meg sjalu i første omgang og behandlet meg som en dritt…😅 ikke at det er helt relevant, men har tenkt tanken at kanskje flere sexpartnere/partnere da har man erfaring og vet mer hva man vil…og utifra svarene jeg får føler jeg tankene mine stemmer. Så før jeg bare håpe sjalusien min kan holde seg i sjakk…aldri vært sjalu tidligere før exen min, så forhåpentligvis er det bare et «sår» som trenger å Gro… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tusen takk for mange gode svar☺️

jeg bare antar at det er mange. Jeg tenker selv at hvis han behandler meg bra og er lojal burde det holde…? 

Ja, det holder. Spiller ingen rolle om han har pult halve bygda. Så lenge han behandler DEG bra og er trofast mot deg.

Anonymkode: b07cc...d35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tyv tror at hver mann stjeler. 

Et ordtak gjør ikke noe til absolutt sannhet. 

Mange menn sier rett ut at de ønsket de kunne leve slik. Noen til og med at dersom de levde slik ville de aldri ønske fast dame. 

Jeg har ikke rotet rundt og hatt ons, så jeg ser dette fra eget perspektiv samt fra observasjoner av menn som tidligere rotet mye rundt. Pluss på informasjon menn gir rikelig av i diverse diskusjoner, så ja jeg tror at stor overvekt av menn hadde levd slik som ung dersom de hadde hatt mulighet. Å leve slik som ung sier absolutt ikke at man ikke har evnen til å forelske seg og elske, og å komme i modenhet og alder der det å ivareta en familie blir mer viktig enn ungdommelig rot og tull som ikke betyr noe egentlig. Folk endrer seg med årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg tenker på konas "bodycount", ja. Nå har vi vært gift i 25 år, og vi er fortsatt gift, og det hender fortsatt at jeg tenker med ubehag på at hun har fått orgasme, og runket en annen mann ved et tilfelle før vi ble sammen. Det var en engngstilfelle, men allikevel.... Hun har ikke noen gode følelser rundt denne saken selv heller.

Jeg selv har ingen sexpartnere før min kone.

Anonymkode: 6d90e...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...