Gå til innhold

Hva gjør du som kvinne for at han skal ha lyst på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare det var rett og rimelig, og spørre kvinnene her på forumet. Jeg er litt nysgjerrig og spent på hva kvinnene gjør for å trigge mannens sexlyst. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar vare på meg selv. Jeg er snill med han. Men hvis jeg er kåt så er det bare å si det til han så er han klar som et egg. 

Anonymkode: 18646...bed

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksisterer :D  Det samme gjør ham. Slik er det når man har funnet sin sjelevenn, ikke bare fordi han/hun er pen og sexy, men fordi man elsker vedkommende, hele ham/henne.

Anonymkode: 87a17...dfc

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør om jeg kan få låne kredittkortet hans,eller så spør jeg om han kan bestille helgetur til London for oss eller om han ikke bør spandere en restaurantkveld for oss. 

Min lyst er sterkt knyttet opp til om han er spandabel eller ikke. 

Anonymkode: 85921...ebe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar på meg løstsittende overdel (bruker aldri bh) med bare truse eller kort shorts under, ofte raggsokker på beina, og så setter jeg på noe musikk og danser (har noe rocka dansestil, hvor t-skjorta iblant havner på ville veier), og har "time of my life" . Dette er noe jeg gjør blant annet når jeg gjør husarbeid eller bare koser meg. Men det får ham i gang 😄 Det samme når jeg støvsuger under sofaen. Da er jeg med ræva i været, og ofte får jeg kjenne noe hardt mellom rumpeballene etter kort tid, enda jeg er ganske så opptatt og i andre tanker. 

Ellers liker jeg generelt å legge meg tett inntil ham, kysse ham og stryke over ham, ofte mens jeg kommenterer hva jeg føler når jeg gjør det. Han er sterk, hard og fast, solid, huden hans er varm osv. og det uttrykker jeg muntlig. Jeg kan si hvor deilig jeg synes det er å ta på ham, at pulsen min øker, at jeg svulmer opp, blir våt osv. 

Eller jeg setter meg ganske enkelt på skrev over ham når jeg skal legge meg, og gnir meg mot ham, og sukker og stønner nytende som om han allerede er hard og inni meg, som om vi er godt i gang og jeg er på vei til å forsvinne i stjernene av lyst. Da er han ganske rask hard og klar.

Anonymkode: 4c0fb...1b0

• Hjerte 3
Skrevet

To ting, egentlig.

1: Viser han - med ord og berøring, at jeg har lyst på ham. Tar mye på han, kysser, stryker, gir komplimenter. Kan sende meldinger med hva jeg har lyst til å gjøre med ham, eller hva jeg vil at han skal gjøre med meg. 

2: Ta godt vare på meg selv. Holder meg i god form, og er opptatt av innpakning. Hår, sminke og klær skal være på plass. Viktig for hans tenning at jeg fremstår velpleid og delikat.

For ordens skyld: Disse tingene går begge veier. Han må også formidle sin lyst og tenning, samt presentere seg selv på best mulig vis. Og alt innenfor rimelighetens grenser. Forventer ikke at han er nybarbert og i pentøy når han har omgangssyke, ei heller forventer han det av meg. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...