Gå til innhold

Riktig kondom er omtrent like god som uten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor snakkes det så lite om at kondomer kommer i alle størrelser?.  Akkurat som pupper og varginaer, kommer peniser i mange forskjellige størrelser. 

Med riktig kondom og at ho er skikkelig våt.   Så har jeg av og til problem med å kjenne at jeg har på kondom.    

Selvfølgelig så er det ingenting som er så deilig første penetreringen uten kondom dersom ho er skikkelig våt. Men etter det, så kjenner jeg omtrent ingen forskjell med eller uten kondom.  Det er også fint å slippe å smake sin egen sæd om en skal gjøre oral på ho etter at en kommer.  

Anonymkode: 4e206...186

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er best uten kondom 🥰

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne foretrekker jeg uten kondom. Jeg kjenner mest da. Min mann foretrekker også uten kondom. Vi har prøvd alle varianter vi har kommet over, men finner ingen som gjør opplevelsen «naturtro». 

Anonymkode: 841de...da4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kondom er fantastisk. Beste beskyttelsen mot uønsket graviditet og SØS.

Puler aldri uten.

Anonymkode: 885eb...795

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mye mer spennende å hoppe av i svingen. Kondom er for klinisk og planlagt. 

Anonymkode: 18d45...264

Mannen kan slippe ut sædceller uten å komme eller merke det. Har opplevd det selv, det ble det siste barnet før jeg steriliserte meg.

Anonymkode: b8848...8c2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi har brukt kondom noen veldig få ganger, bare. Jeg liker det ikke og mannen min synes de er trange. Han er ikke fantastisk lang, men tykk. Da sitter de ikke ordentlig, de klemmer og de drar seg litt av. Derfor har vi brukt andre ting eller droppet prevensjon helt.

Rart det der med å ikke bruke prevensjon. Før vi fikk barna hendte det at vi ikke brydde oss. Vi hadde derfor ubeskyttet sex i massevis uten at jeg ble gravid. Så - når vi bestemte oss for at det var på tide, så ble jeg gravid kjempefort. I tiden etter fødslene brukte vi ingenting, men senere spiral. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og slik ble brorsan til 😂. Tenk at jag vet det 🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å bruke kondom konsekvent ved analsex. Mindre infeksjonsfare, minimalt med griseri, og jeg opplever faktisk å komme fortere med. Det er litt pussig, for jeg har minimalt med følelse i penis.

Anonymkode: 43fd0...c78

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (31 minutter siden):

Vi har brukt kondom noen veldig få ganger, bare. Jeg liker det ikke og mannen min synes de er trange. Han er ikke fantastisk lang, men tykk. Da sitter de ikke ordentlig, de klemmer og de drar seg litt av. Derfor har vi brukt andre ting eller droppet prevensjon helt.

Rart det der med å ikke bruke prevensjon. Før vi fikk barna hendte det at vi ikke brydde oss. Vi hadde derfor ubeskyttet sex i massevis uten at jeg ble gravid. Så - når vi bestemte oss for at det var på tide, så ble jeg gravid kjempefort. I tiden etter fødslene brukte vi ingenting, men senere spiral. 

Da skal dere prøve en kondom helt uten glidemiddel. Tror både RFSU og Worlds Best har en variant eller to. På vanlige smurte kondomer kommer jo glidemiddelet på begge sider da det rulles opp. Kjøp heller glidemiddel og påfør kondomet på utsiden etter at det er rullet på pikken, da sitter den som støpt, og det kjennes enda bedre (synes jeg da).

Anonymkode: 6f7c4...49f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da skal dere prøve en kondom helt uten glidemiddel. Tror både RFSU og Worlds Best har en variant eller to. På vanlige smurte kondomer kommer jo glidemiddelet på begge sider da det rulles opp. Kjøp heller glidemiddel og påfør kondomet på utsiden etter at det er rullet på pikken, da sitter den som støpt, og det kjennes enda bedre (synes jeg da).

En brødpose, altså.

Anonymkode: 311ba...236

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En brødpose, altså.

Anonymkode: 311ba...236

Går det ikke an å ta dette bitte litt seriøst?? Ærlig talt, millioner av mennesker verden over bruker dette som prevensjon og beskyttelse mot sykdom. Skjerpings!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Hunmedham skrev (2 timer siden):

Jeg er heller ikke så lang, men tykkere enn gjennomsnittet. Bruker merket "My size" som kommer i mange forskjellige størrelser. Bare å finne rett størrelse der. 

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor snakkes det så lite om at kondomer kommer i alle størrelser?.  Akkurat som pupper og varginaer, kommer peniser i mange forskjellige størrelser. 

Med riktig kondom og at ho er skikkelig våt.   Så har jeg av og til problem med å kjenne at jeg har på kondom.    

Selvfølgelig så er det ingenting som er så deilig første penetreringen uten kondom dersom ho er skikkelig våt. Men etter det, så kjenner jeg omtrent ingen forskjell med eller uten kondom.  Det er også fint å slippe å smake sin egen sæd om en skal gjøre oral på ho etter at en kommer.  

Du om det. Hverken jeg eller partneren liker følelsen av kondom, selvom det passer perfekt og vi har prøvd det meste som er 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Syns du det er like spennende å sitte og vente på resultatene på om du har kjønnssykdommer ? Eller å sitte og vente de minuttene det tar før man ser streken på graviditetstesten ?

Anonymkode: 2ac33...ff3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor dette gnålet om kjønnsykdommer. Ikke alle puler rundt. Noen av oss er i lange forhold.

Anonymkode: 25328...31d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jane78 skrev (28 minutter siden):

Du om det. Hverken jeg eller partneren liker følelsen av kondom, selvom det passer perfekt og vi har prøvd det meste som er 

Trodde vi hadde prøvet de fleste vi også, helt til vi en dag prøvde disse som vi synes var desidert beste vi har brukt:

Trojan Magnum Ecstasy Large Size Condoms💋Premium Quality Latex & Lubricated - Picture 4 of 7

• Liker 3
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Rent teknisk mer jeg lite til kondomet. Har prøvd flere typer og kan ikke si jeg merker noe forskjell. Sexen, stimuleringen og orgasmen føles objektivt sett like god. Om noe så kan kondomet gjør at jeg holder litt lengre, og det kan stramme litt rundt rota og bli en slags penisring. Litt større og holde litt lengre; to gode ting.

Når det er sagt så foretrekker jeg som oftest sex uten kondom, i hvert fall om det skulle brukes som prevensjon. Det blir et lite avbrudd når man skal finne fram og ta på. Det som er den viktigste forskjellen uten, er tanken på at jeg faktisk kommer inni henne framfor en glorifisert ballong. Har nok en liten sæd-kink og elsker tanken på at jeg spruter dypt inni henne. Det gir liksom orgasmen det lille ekstra ... tanken eller fantasien om at jeg "fyller henne full" liker jeg ekstra godt. Synet at det renner ut av henne etterpå er også magisk. Cream pie is the shit 😉

Men bevares, kondomer er råbra og det kan gjøres mye mer ut av enn folk vanligvis gjør. Hun kan jo tre den på han, før hun trer seg selv nedpå og rir inn i solnedgangen. Eller at en av dem finner fram et kondom og gir til den andre for å vise at nå må man ha pikk / fitte.
Eller kjøp fargede kondomer (selvsagt svarte) og gjør en greie ut av det. Selv om man vet at det ens egen pikk som glir inn og ut av henne, så blir det litt annerledes når det ikke helt ser sånn ut lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, naturlig er langt bedre selv med kondom i rett størrelse. 

Anonymkode: 732ae...a80

AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes ut som skryt om man nevner stor penis irl. Vi trenger forresten større gratis kondomer her i landet, men det er ingen som bryr seg om big dick problems.

Anonymkode: f6ece...6c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (8 timer siden):

Du får enorme kondomer, så da har dere feil str. 

Anonymkode: 78c6f...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...