AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Er dette ok å gå med når en skal ut på byen for shoppe? Skulle en heller valgt en annet innvending av jakka? Vet ikke hvor varmt blir i dag heller så da er det vanskelig å velge. Men i alle dager hva slags sko er det som passer til dette....jeg blir ikke enig med meg selv....veldig gode forslag mottas med stor takk Anonymkode: cc526...ada 1
Kleppmelk Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Vide bukser = tettsittende på overkropp. Hvite sneakers! Hadde valgt en hvit t-skjorte og evt blazer hvis kaldt 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Jeg har samme bukse som øverst, bruker den med svart eller hvit T-skjorte og sneakers eller ballerinasko (uten reim). Jeg liker det veldig enkelt, da. Anonymkode: 0deca...3ed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Så fint antrekk 🥰 Buksa og toppen var kjempefine. Jeg hadde kanskje droppa jakka/blazeren om ikke det er veldig kaldt der du er. Jeg hadde nok valgt sneakers til, gjerne hvite hvis du har det, eller om du har i tone som matcher buksa er det også fint. Synes personlig det er veldig greit å ha på meg sokker dersom jeg muligens skal inn i prøverom å prøve klær eller sko. Litt enklere å unngå å stå barbeint rett på gulvet der. Eventuelt ballerinas som er lette å kippe inn og ut av uten hender. Anonymkode: 55949...cff
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 Hadde valgt noe uten knapper i toppen om jeg skulle shoppe. Det også om jeg bare kan ta den rett over hodet. Er så lett at knappene setter seg fast i både prislappen og det jeg prøver. Ellers helt ok. Jeg også hadde hatt sokker ihvertfall med meg om jeg tenker å prøve sko, og om jeg skal prøve underdeler hvor jeg må ta av meg på beina. Vil ikke være barbeint i et prøverom 😬🫣
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 Er det vanlig å kle seg for å shoppe? Jeg har bare på meg det som passer basert på hva jeg ellers skal. I går var jeg i byen for butikker + lunsj, gikk da i en fin sommerkjole, og sandaler, på grunn av boblelunsj. Har nettopp vært en butikkrunde, den skjedde i kort tights og singlett, da jeg stoppet på returen og løp en joggeløype som ligger på veien. Neste uke er jeg tilbake på jobb. Da vil du kunne observere meg på butikken i etuikjole og hæler. Oppsummert - ta på deg akkurat det du vil, og føler deg komfortabel i. Selv velger jeg meg helst sandaler nå om sommeren. Anonymkode: 2efb9...2f6 13
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 #7 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det vanlig å kle seg for å shoppe? Jeg har bare på meg det som passer basert på hva jeg ellers skal. I går var jeg i byen for butikker + lunsj, gikk da i en fin sommerkjole, og sandaler, på grunn av boblelunsj. Har nettopp vært en butikkrunde, den skjedde i kort tights og singlett, da jeg stoppet på returen og løp en joggeløype som ligger på veien. Neste uke er jeg tilbake på jobb. Da vil du kunne observere meg på butikken i etuikjole og hæler. Oppsummert - ta på deg akkurat det du vil, og føler deg komfortabel i. Selv velger jeg meg helst sandaler nå om sommeren. Anonymkode: 2efb9...2f6 Sånn generelt er jeg enig med deg, men her shoppes det lite. Det er ofte veldig gjennomtenkt, og jeg har erfart at enkelte butikker gir bedre service om jeg kler meg mer som deres «målgruppe». Altså at jeg dropper treningstøyet på enkelte butikker. Jeg tar gjerne på meg underskjørt om jeg vet jeg skal prøve skjørt som potensielt kan trenge det, og singleter som er litt høyere foran om jeg vet jeg skal se etter bluser hvor jeg mest sannsynlig vil bruke en sånn singlet til. Videre skal jeg kjøpe sko har jeg alltid i det minste med meg sokker, men prøver å ta det på hjemme. Jeg velger også klær som er lette å hive av og på. En kan shoppe i hva en vil, men jeg liker å gjøre det mest mulig lettvint for meg selv når jeg faktisk shopper. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #8 Skrevet 1. august 2024 Daisy-love skrev (4 minutter siden): Sånn generelt er jeg enig med deg, men her shoppes det lite. Det er ofte veldig gjennomtenkt, og jeg har erfart at enkelte butikker gir bedre service om jeg kler meg mer som deres «målgruppe». Altså at jeg dropper treningstøyet på enkelte butikker. Jeg tar gjerne på meg underskjørt om jeg vet jeg skal prøve skjørt som potensielt kan trenge det, og singleter som er litt høyere foran om jeg vet jeg skal se etter bluser hvor jeg mest sannsynlig vil bruke en sånn singlet til. Videre skal jeg kjøpe sko har jeg alltid i det minste med meg sokker, men prøver å ta det på hjemme. Jeg velger også klær som er lette å hive av og på. En kan shoppe i hva en vil, men jeg liker å gjøre det mest mulig lettvint for meg selv når jeg faktisk shopper. Forstår. Har merket det du nevner her. Da jeg både drar på butikk etter jobb (veldig pent kledd og sminket) og på vei til en joggetur. Synd at det må være slik. Men skjer sjeldent, heldigvis, var innom en eksklusiv butikk i dag for å kjøpe en gave, samt vinmonopolet der jeg ba om hjelp, og fikk topp service og en hyggelig tone tross tights og singlet. Når det gjelder klær så handler jeg alt på nett nå, så den problemstillingen har jeg ikke lenger. Føler det er mye større utvalg, og jeg har mulighet til å prøve klærne, bevege meg i de, og se meg selv fra ulike vinkler og i ulikt lys. Anonymkode: 2efb9...2f6 1
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forstår. Har merket det du nevner her. Da jeg både drar på butikk etter jobb (veldig pent kledd og sminket) og på vei til en joggetur. Synd at det må være slik. Men skjer sjeldent, heldigvis, var innom en eksklusiv butikk i dag for å kjøpe en gave, samt vinmonopolet der jeg ba om hjelp, og fikk topp service og en hyggelig tone tross tights og singlet. Når det gjelder klær så handler jeg alt på nett nå, så den problemstillingen har jeg ikke lenger. Føler det er mye større utvalg, og jeg har mulighet til å prøve klærne, bevege meg i de, og se meg selv fra ulike vinkler og i ulikt lys. Anonymkode: 2efb9...2f6 Godt du fikk god service uansett, og det er jo sånn det bør være, men dessverre ikke alltid sånn nei. Jeg må si jeg handler lite noe sted. Føler moten er helt feil for meg. Sjekker litt på nettet hva som finnes og ser noen ganger etter om noen butikker nær meg har det inne. Trenger litt nytt nå, og da blir det å shoppe på nett, for orker ikke å ts runden. Mye lettere å få oversikten ved netthandler, både på utvalget, og hvilke størrelser de har inne osv, så støtter deg der. Fint å kunne prøve hjemme i stua også.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #10 Skrevet 1. august 2024 Hei TS, jeg likte veldig godt buksen, men vil helst ha den noe lengre. Kan den oppbretten taes ned? Har funnet den i nettbutikken, men alle bildene er med oppbrett. Anonymkode: faa9c...0ad
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Skrevet 1. august 2024 Fint, antrekk. Jeg kler meg skjeldent opp for shopping, blir til at jeg har på meg klær som er tilpasset hva jeg skal før shoppingen eller etter. Får som oftest god service uansett. For det meste handler jeg over nett men en gang i blandt må jeg innom en butikk her i Oslo og svært skjeldent jeg har opplevd dårlig behandling. Mitt største "problem" er at jeg ser svært ung ut uansett om jeg går kledd pent eller i treningstøy. Så kan oppleve forskjellsbehandling grunnet dette. Spesielt på vinmonopolet kan dette føre til skepsis når jeg ber om anbefaling😅 Anonymkode: 4cd4c...1d9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #12 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det vanlig å kle seg for å shoppe? Jeg har bare på meg det som passer basert på hva jeg ellers skal. I går var jeg i byen for butikker + lunsj, gikk da i en fin sommerkjole, og sandaler, på grunn av boblelunsj. Har nettopp vært en butikkrunde, den skjedde i kort tights og singlett, da jeg stoppet på returen og løp en joggeløype som ligger på veien. Neste uke er jeg tilbake på jobb. Da vil du kunne observere meg på butikken i etuikjole og hæler. Oppsummert - ta på deg akkurat det du vil, og føler deg komfortabel i. Selv velger jeg meg helst sandaler nå om sommeren. Anonymkode: 2efb9...2f6 Pynter meg hvertfall ikke for å " shoppe" . Joggebukse og t-shirt og bustete hår var antrekket i dag og jeg fikk kjøpt det jeg skulle. Hva er " byen" da? Butikken? Hvilken by? Anonymkode: cc944...582 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #13 Skrevet 1. august 2024 Hvor er den buksa fra? fin! Anonymkode: 9edc2...10f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #14 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor er den buksa fra? fin! Anonymkode: 9edc2...10f Den er fra Lindex. Anonymkode: faa9c...0ad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #15 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 12.15): Når det gjelder klær så handler jeg alt på nett nå, så den problemstillingen har jeg ikke lenger. Føler det er mye større utvalg, og jeg har mulighet til å prøve klærne, bevege meg i de, og se meg selv fra ulike vinkler og i ulikt lys. Anonymkode: 2efb9...2f6 Enig. Bare så kjipt med porto og returporto. Jeg syns det blir litt dyrt, jeg. Så shopper jeg mye, da Anonymkode: d923f...a52 1
Daisy-love Skrevet 2. august 2024 #16 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Enig. Bare så kjipt med porto og returporto. Jeg syns det blir litt dyrt, jeg. Så shopper jeg mye, da Anonymkode: d923f...a52 Jeg shopper lite, men det plaget meg likevel med 49kr for frakt på ett par sko idag. Alternativet var å handle for 250kr mer, men jeg hadde ikke noe mer jeg ville ha på den skobutikken. Liker når det er «lever til butikk» som alternativ og da uavhengig av hvor mye en handler for. Det har jeg brukt litt på Change, for det er omtrent det eneste jeg har oppgraderte det siste. Kunne levere disse skoene jeg kjøpte idag til butikk, men ingen butikker nær meg, så hjalp lite. Fikk uansett til halvpris så godt kjøp for noe jeg trengte, og kunne gjøres i svette treningsklær 😜🫠🤓 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #18 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 9.24): Er dette ok å gå med når en skal ut på byen for shoppe? Skulle en heller valgt en annet innvending av jakka? Vet ikke hvor varmt blir i dag heller så da er det vanskelig å velge. Men i alle dager hva slags sko er det som passer til dette....jeg blir ikke enig med meg selv....veldig gode forslag mottas med stor takk Anonymkode: cc526...ada Aldri hørt om noen som lurer på antrekk for å shoppe før. Nesten litt sært. Hva slags service er det du håper på? Jeg synes bare det er slitsomt når ansatte kommer og skal selge ting og være kunstig hyggelig. Noe de er uansett hva jeg har på.. Anonymkode: 898b6...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #19 Skrevet 4. august 2024 Kle seg for å shoppe? Hva i alle dager, jeg kjøper klær fordi jeg trenger de. Klær for å "kle seg opp i for shopping" trenger jeg overhode ikke. Blåser i hva andre sier. Anonymkode: 1a2a8...7ed 1
Mardina Skrevet 4. august 2024 #20 Skrevet 4. august 2024 Trenger man eget antrekk for å shoppe? 😄 Hva er galt med å gå i de klærne man hadde på seg i utgangspunktet? 🤔 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå