AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Får man like brystspreng med nr 2 som nr 1, og er det like vondt i starten? Noen som har opplevd å ha en pupp som streiker med nr 1, men som virket fint med nr 2? Anonymkode: d619a...066
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Ja, hadde like mye brystspreng og vondt i starten. Yngste var i tillegg mer sugesvak så var mer styr til å begynne med og ble mer sår. Her var den ene puppen mer i arbeid enn den andre i begge ammeforløp, men hadde melk i begge. Har kanskje noe med melkeganger å gjøre? Kjertler? Hvis den ene puppen din ikke produserte melk første gang tror jeg du må være forberedt på det ja. En venninne av meg hadde melk i et bryst med alle sine 4. Anonymkode: 4f923...4ee
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Ja, like mye brystspreng og såre pupper med nr 2. Selv om jeg ammet nr 1 helt til jeg ble gravid med nr 2. Her var jeg faktisk lengre sår med nr 2, nesten 5 uker. Men det har vel med sugetaket til baby å gjøre. Nr 2 fikk den samme favorittpuppen som nr 1. Ammet på begge bryst til ca 6 mnd med begge to, etter det ble det bare den ene puppen helt til begge var 2 år Nærmer seg ammeslutt med nr 2 nå, så gleder meg til å få litt lik størrelse på puppene igjen! Anonymkode: 8fbd1...9ab
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Jeg fikk like mye brystsoreng, ble like vond og sår med nummer to. Jeg har 18måneder mellom mine barn og amme største til han var 15måneder. Så ammet en del måneder mens jeg var gravid. Anonymkode: faf0a...fb3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 Synes det var ganske likt i starten. Men jeg var og mye tryggere i ammingen med nr 2! De begge har hatt samme favoritt side, og jeg fikk brystbetennelse i den andre ca samme tid med de begge 😅 Kom lettere i gang på nr 2 da, siden jeg hadde vært igjennom alt en gang før. Anonymkode: 149a2...f65
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #7 Skrevet 1. august 2024 Hadde like mye spreng og vondt som med førstemann, men smertene var mer utholdelige da jeg visste at det ville gå over. Skulle ønske dette var noe helsesøster hadde gitt en liten headsup om til førstegangsmødre. Har ikke hatt noen pupp som streiket, men hadde en pupp som produserte litt mindre melk enn det andre og det var likt med nr 2. Anonymkode: ba463...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå