AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Utleie er utrolig mye mas, leien er lav og utleie og fører til masse slitasje på boligen. Er det like greit å la utleieboligen stå tom slik at jeg kan makse fortjenesten på prisstigningen? Anonymkode: c28df...07e 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Vi gjør det ihvertfall. Med skatt, slitasje og mulig vanskelige leieboere er det ikke lønnsomt. Dere som stadig hakker på grådige utleiere kan sende en takk til ap/sv-gjengen som har gjort at folk heller selger boligen. Anonymkode: c85b5...519 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å la leieboligen stå tom. Har leid ut i 13 år nå og det tar virkelig på. Noen ganger er man heldig, men stort sett er det veldig slitsomt å ha folk boende så tett på seg. Har hatt flere krevende leieboere enn enkle. Anonymkode: 4e6b5...3a7
Knirke Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Selvfølgelig er det greit. Det er jo ditt hus. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 Jeg synes det skjer noe med hus/boliger som står tomme over lengere tid, de blir liksom litt forfalne, selv om det står på varme etc. Har en utleiebolig (enebolig) selv, og om den står tom, må jo plen klippes, busker beskjæres, snø måkes osv. Og man må innom med jevne mellomrom for å sjekke at alt er i orden. Dette koster tid og penger, hvordan løser dere det? Anonymkode: 1e1e9...0dc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 Ja, om det står uten vedlikehold i flere år forfaller det. Da kan du selge etter å ha fixet småting. Anonymkode: c85b5...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå