AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Barnet mitt et 11mnd og starter i bhg i dag. Vi skal være der i 1-2t. Når vi skal dit er det meldt 14 grader og sol, men det blir varmere i løpet av dagen. Skal han ha på vanlige klær, joggebukse og genser? Parkdress utenpå? Eller fleecedress utenpå? Anonymkode: 23d87...598
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Parkdress i 14 grader? 😅 Anonymkode: e039b...450 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Jeg ville gått for joggedress, parkdress blir alt for varmt i dag. Men mest sannsynlig kommer dere til å være inne siden det er første dagen Anonymkode: 530b1...18f 1
Marmen Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Helt vanlige klær holder sikkert fint! Må vel bli for varmt med en ekstra dress utenpå☺️ Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 De ansatte kler av og på etter behov. Bare ha litt variert tøy i kurven. Anonymkode: 59989...ba7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 Skal det være ute eller inne? Personlig hadde jeg kledde i langermet bomullsbody + bukse, og evt hatt en tynn vårdress over om de skulle ut i sandkassen etc. Anonymkode: 4aaa4...ecd
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #7 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ville gått for joggedress, parkdress blir alt for varmt i dag. Men mest sannsynlig kommer dere til å være inne siden det er første dagen Anonymkode: 530b1...18f Vi skal være ute, det er utelevering på morgenen, og så går de inn i 10-tiden. Anonymkode: 23d87...598
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #8 Skrevet 1. august 2024 Marmen skrev (9 minutter siden): Helt vanlige klær holder sikkert fint! Må vel bli for varmt med en ekstra dress utenpå☺️ Lykke til! Tusen takk😊 da går jeg for vanlige klær. Anonymkode: 23d87...598
Thyra Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal det være ute eller inne? Personlig hadde jeg kledde i langermet bomullsbody + bukse, og evt hatt en tynn vårdress over om de skulle ut i sandkassen etc. Anonymkode: 4aaa4...ecd Dress blir jo alt for varmt. Ta på bukse og genser som tåler å bli skitten. Barna kan ikke ta på dress for å beskytte klærne i sandkassa når det er såpass varmt! Jeg jobber i barnehage, ingen barn bruker dress ute på denne tiden av året om det ikke er ekstremvær. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #10 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal det være ute eller inne? Personlig hadde jeg kledde i langermet bomullsbody + bukse, og evt hatt en tynn vårdress over om de skulle ut i sandkassen etc. Anonymkode: 4aaa4...ecd Vi skal være ute. Anonymkode: 23d87...598
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Skrevet 1. august 2024 Thyra skrev (1 minutt siden): Dress blir jo alt for varmt. Ta på bukse og genser som tåler å bli skitten. Barna kan ikke ta på dress for å beskytte klærne i sandkassa når det er såpass varmt! Jeg jobber i barnehage, ingen barn bruker dress ute på denne tiden av året om det ikke er ekstremvær. Takk for svar! Jeg har bestandig vært dårlig til å kle på meg selv også, spesielt når det er sånn «mellomvær», hverken kaldt eller varmt 😅 Anonymkode: 23d87...598 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #12 Skrevet 1. august 2024 Hvor aktiv er han da? Hvis han ikke kan gå og bare blir sittende (kanskje i skyggen til og med) så hadde jeg kanskje vurdert en jakke. Om det er en nysgjerrig type som er ute og går osv så tror jeg langermet body og en genser over holder. Anonymkode: e719d...60b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #13 Skrevet 1. august 2024 Du skal vel være der sammen med barnet? Så du kan jo ha med litt ekstra klær i vogna og kle av/på etter behov. Feks ta med en tynn jakke, litt tjukkere genser eller fleece og ta på om du merker at dere blir sittende i skyggen ute og det er kaldt der. Er jo forskjell på barnehagers utemområde hvor mye skygge eller sol det er. Når jeg leverer min i litt sånn kaldt på morningen men sola varmer og det blir snart varmere vær så har jeg på en vanlig bukse ikke de tynneste, kortermet body og genser over. Varierer tykkelse på genser etter hvor kaldt. Så kan barnet eller de voksne ta av genser når det blir varmere. Veldig kjølig på morningen har hun en fleecejakke. Men jeg er jo ikke der så må tenke at det skal være lett for barnet selv eller ansatte å endre når temperaturen skifter. Anonymkode: eda93...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #14 Skrevet 1. august 2024 14 grader er jo litt kaldt da så om barnet er veldig lite mobil og sitter på bakken så kan du jo ha tynn parkdress i vogna og ta på hvis du merker at barnet er kald Men det trengs neppe. Anonymkode: eda93...a8d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #15 Skrevet 1. august 2024 Det samme som du ville hatt på når dere er ute til vanlig? Anonymkode: 06a9a...580
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #16 Skrevet 1. august 2024 Hva ville du hatt på hvis dere var hjemme og skulle uten tur på lekeplassen? PS: Det er lenge før de trenger parkdress. Anonymkode: dec9c...0af 1
Hololo Skrevet 1. august 2024 #17 Skrevet 1. august 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Barnet mitt et 11mnd og starter i bhg i dag. Vi skal være der i 1-2t. Når vi skal dit er det meldt 14 grader og sol, men det blir varmere i løpet av dagen. Skal han ha på vanlige klær, joggebukse og genser? Parkdress utenpå? Eller fleecedress utenpå? Anonymkode: 23d87...598 viss du hadde gått i lekeplass med ungen, hva ville du hatt på? akkurat det samme i BGH. Men første dag så er det jo mest sansynlig inne dere skal være.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #18 Skrevet 1. august 2024 Da mine var på den alderen, gikk de i helt vanlige klær, ute som inne. Så hadde de jo såklart jakke og regntøy inne, så de kunne ta det på hvis det var nødvendig. Det var det sjeldent. Strømpebukse bruker de heller ikke mellom mai og ca oktober, men har alltid hatt det liggende i skiftekurven, sammen med annet skift etter årstid. Anonymkode: 84d05...330
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #19 Skrevet 1. august 2024 Vi var i BHG og nesten alle barna hadde på parkdress eller utebukse/jakke. Mulig 14 grader kjennes kaldere ut her hvor vi bor i forhold til andre steder i landet. Anonymkode: 23d87...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå