AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Og gikk det bra? Merker enkelte menn tenker det er helt normalt å spørre om sånt. Anonymkode: 14bf4...1a2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Ja, gikk bra, og vi er fortsatt sammen og forlovet 5 år senere. Gjorde det med 2 andre før jeg møtte mannen i mitt liv, gikk bra da også, så tenker at det går nok bra 90 prosent va gangene da mannfolk generelt er snille. Men kan være uheldig og møte på feil person også da... Anonymkode: 42e24...324
Seff Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Nei, har ikke gjort det, og ville ikke ha gjort det. Menn som foreslår sånt, må være lite oppegående. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Ja, og har vært sammen i 20 år, gift i 13. Anonymkode: 46d4f...0fc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 Ja, men det er over 20 år siden. Hadde aldei gjort det i dag. Anonymkode: 8cd2d...ad3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 Menn som foreslår noe slikt må være lite oppegående? Hvorfor må det alltid bli slik.. Jeg opplever stadig at det er kvinner som tar insj til første date hos meg, og anser det som normalt. Og de har absolutt vært oppegående hele gjengen. At enkelte kvinner ønsker å møtes et annet sted gjør dem ikke mer eller mindre oppegående, eller? Anonymkode: 099dc...720 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #7 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og gikk det bra? Merker enkelte menn tenker det er helt normalt å spørre om sånt. Anonymkode: 14bf4...1a2 har gjort det ett par ganger ja. Kun kaffe og det har vært helt greit lissom. Ingen interesse etter det fra min side. Har lyst til å gjøre det igjen til uka. Til en kjekkas. Så vi får se. Er flere år siden sist. Anonymkode: 657f4...98e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 Ja. Min aller første date i mitt liv (jeg var førti år og nyskilt), skjedde hjemme hos meg. Hadde chattet i en uke. Fikk telefonnr hans og da fant jeg også ut mer info. Så at vi hadde en felles venn på FB og sendte henne en melding ut av det blå og spurte om hun "kunne gå god for ham" mtp oppførsel. Det kunne hun. Til en viss grad, selvsagt. Han kom en fredag kveld og dro aldri Nå har vi vært gift i 15 år ❤️ Anonymkode: f273e...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #10 Skrevet 1. august 2024 Ja, men var I en fase der jeg fester og datet mye og generelt brydde meg lite om risikoene. Det endte bare opp med ons/casual. Ville aldri gjort det I dag. Om det er via tinder og noen foreslår hjemme så er det garantert noen som bare vil ligge Anonymkode: 0e3b6...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Skrevet 1. august 2024 Ja, andre gang jeg møtte han jeg nå har vært sammen med i over 20 år. Skjedde ikke noe mer alvorlig enn at han fulgte meg til bussen for at jeg skulle være trygg, og jeg fikk en klem da bussen kom. Vi var studenter, og han er glad i å lage mat, så bakgrunnen var bare å spise og drikke godt, uten at det skulle koste enormt, han var like tilbakeholden som meg til vi var tryggere på hverandre. Lurer litt på hvor mange ute-dater man skal ha før hjemme-date er trygt? Kan jo like raskt vise seg at han ikke er den du trudde da. Anonymkode: 5e1ff...8c6 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #12 Skrevet 1. august 2024 Var ganske vanlig med blink og nettby for mange år siden, men ser tilbake på det og tenker på hvor mye kunne gått helt feil. Ville ikke gjort det igjen. Anonymkode: 489f1...851 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #13 Skrevet 1. august 2024 Var hjemme hos en fyr jeg bare hadde møtt én gang tidligere, men da hadde en bekjent jeg stoler på (som var en nær venn av fyren) gått god for ham. Ville ikke dratt hjem til en totalt ukjent. Anonymkode: be318...9bc
Måneskinn Skrevet 1. august 2024 #14 Skrevet 1. august 2024 Har gjort det noen ganger, men det er mange mange år siden. Etter en del ekle opplevelser så har jeg som fast regel at de første datene skal skje i offentligheten. Så får man ta hjemmebesøk når man er mer kjent. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #15 Skrevet 1. august 2024 Ofte i ung voksenliv, med varierende suksess. Anonymkode: da37e...69f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #16 Skrevet 1. august 2024 Ja, med nåværende samboer. Vi møttes ute, så var vi hos han en stund. Han respekterte at jeg ikke ønsket sex på første date. Vi prata, spiste og hadde det hyggelig. Anonymkode: 7e17a...087
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #17 Skrevet 1. august 2024 Da jeg var veldig ung, 14-18 år. Jeg hadde ikke gjort det igjen. Etablerte meg veldig tidlig, så det er ikke aktuelt lenger. Dersom jeg var singel og datet ville jeg aldri dratt hjem eller invitert noen hjem som jeg ikke kjente. Utelukkende dårlige opplevelser, virker som det er menn som er lite oppegående som foreslår det. Anonymkode: 687bc...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #18 Skrevet 1. august 2024 Ikke på 1. Date, men har gjort det på 2., 3., 4.date osv. Det spørs litt på mannen og hvor trygg jeg er på han. Han jeg dater nå, var hjemme hos meg på 3.date, og jeg overnatta hos han på 4.date. Anonymkode: 06ca7...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #19 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da jeg var veldig ung, 14-18 år. Jeg hadde ikke gjort det igjen. Etablerte meg veldig tidlig, så det er ikke aktuelt lenger. Dersom jeg var singel og datet ville jeg aldri dratt hjem eller invitert noen hjem som jeg ikke kjente. Utelukkende dårlige opplevelser, virker som det er menn som er lite oppegående som foreslår det. Anonymkode: 687bc...0fd For min mann sin del så var det slik at det var så fjernt for han at noen menn kunne utnytte en slik situasjon. Han er verdens snilleste, mest omtenksomme, og med mengder respekt for kvinner. Han ønsket bare å imponere med god mat og god vin, selv om han var fattig student, da vi ved første (tilfeldige) møte ble sittende å snakke om felles interesse for dette. Synd at vi har kommet dit at både kvinner og menn automatisk tenker at noe er feil om man trår litt feil i datinggamet. Mulig det er noe som har ført til at alt nå skjer via nett og Tinder, med bakgrunnssjekk, og null spenning. Anonymkode: 5e1ff...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #20 Skrevet 1. august 2024 Ja - vært sammen i 11 år og gift i 5. Anonymkode: 394fd...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå