Gå til innhold

Er alle menn som driver ned kinky sm voldelige psykopater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller hender det at de er vanlige kjærlige menn ellers med bare sexuell kink interesse? 

Anonymkode: c56f4...185

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle selvsagt, men det er nok en del traumatiserte og de som traumatiserer i dette miljøet. 

Anonymkode: c2833...af8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er å menn er i grunnen mer vanilje enn kvinner. 

Anonymkode: a8b77...025

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det blir som en tenke at alle kvinner som nyter å bli tatt hardt, har en form for ‘submissive’-personlighetsforstyrrelse. Det er kjedelig å tenke på dette som ren biologi, men det er nok en viktig komponent. 

Anonymkode: aca44...4bc

Skrevet (endret)

Absolutt ikke. Jeg er 43 og har to tidligere seriøse forhold bak meg (forlovet og samboer med den ene, giftet meg med den andre). Den ene var veldig vanilje, den andre vesentlig mer hard i klypa. Min "vanlije-eks", for å kalle han det, har et kvinnesyn jeg opplever som vesentlig mer problematisk enn min tidligere samboer, som var gira på spanking, dra i håret, generelt mer hardhendt. Vaniljeeksen var veldig kritisk til kvinnekropper, kunne komme med nedsettende kommentarer, var kontrollerende. Den hardhendte eksen min var alt i alt mer støttende, mer feministisk, og fantest ikke sjalu. Veldig lojal, tillitsfull og omsorgsfull mann (ble slutt grunnet spillegalskap hos han og økonomisk surr jeg ikke kunne leve med...).

Er nå på mitt tredje seriøse forhold - måtte det var! Men en mann som er full on SM. Da snakker vi ikke "bare" litt hardhendt sex, men hele pakka med binding, kvelningssex, pisk osv. Dette er ting jeg alltid har hatt en dragning mot, men aldri fikk testet ut med min vanlije-eks, og med forrige eks var jeg vel for ung og uerfaren til å tørre å ta steget fullt ut de årene vi var sammen, det holdt liksom med det litt hardhendte der og da.

Han jeg er sammen med nå er den snilleste, mest omsorgsfulle og hengivne mannen jeg har møtt. En sterk og stolt mann overall, men uendelig kosete, støttende og raus - og et helt fantastisk syn på kvinnekropp og kvinners seksualitet. Aldri har han fått meg til å føle på skam, aldri prøvd å overtale meg til noe som helst. Ekstremt opptatt av god kommunikasjon og grenser generelt, ikke bare når det gjelder sex, men alle sider ved forholdet. Har ryggen min i alle sammenhenger, og er ufattelig romantisk av natur også. 

Endret av ALB
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, de er ikke det.

Men de som er det tiltrekkes dessverre 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Eller hender det at de er vanlige kjærlige menn ellers med bare sexuell kink interesse? 

Anonymkode: c56f4...185

Jeg er en mann, å liste opp ting som ikke tenner meg hadde vært raskere enn å liste opp ting som tenner meg. Jeg er selvfølgelig ikke en kald psykopat. Jeg er kjærlig i det daglige, voldtekt mener jeg er værre enn drap og min partners nytelse triumfer mine egne. Jeg tør også påstå at kinks er mer normalt enn man tror. Med unntak av a-seksuelle finnes det ikke et menneske i denne verden som ikke har et kink. 

Når det kommer til bondage, så har til gode å ha en partner som ikke tenner på lett bondage, ihvertfall ikke etter å prøvd i trygge omgivelser 

Anonymkode: 54c4d...d59

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er det ikke. Har møtt menn med diverse kinks og som bl a er aktiv på fetlife. Svært oppegående, respektfulle og hensynsfulle. Kinks tas som oftest ut i en setting der samtykke og avtalte stoppord inngår. 

Anonymkode: 38adf...e27

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et tullespørsmål.

Det er like vanlig å ha en eller annen kink som å ikke ha det (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26941021/)

Anonymkode: 8e7f7...85e

Skrevet (endret)

Nei. Er det enkle svaret....

Men det skumle er de mennene som ikke er "ekte" av mangel på et bedre ord.....

De som later som de er dominante og gjerne sier de vil "hjelpe" eller "lære opp" en som er nysgjerrig og som synes konseptet er pirrende....

Det er så mye "rusk" i miljøet at du gjør lurt i å få deg venner som har erfaring og som kan hjelpe deg å unngå fallgruver.... Oftest handler det om en som later som han er dominant som bare er ute etter noen å (mis)bruke for sin egen skyld og de driter i partners behov.... 

Og det er lett å la seg lure som uerfaren..... 

Og dessverre så florerer disse på steder som nettopp Fetlife fordi det er det letteste stedet å finne et "offer".... 

Kunne skrevet en avhandling om dette temaet... 

Rådet er å ikke stole blindt på den første og beste... Bruk tid... Og ikke gå over noen grenser bare fordi du blir pushet og er redd for å skuffe partner... Om han er en ekte dominant så respekterer han det... 

Om han begynner med manipulasjon og at det er hans "jobb" å pushe grensene dine og at han bare prøver å "hjelpe" deg så skal du virkelig ta en time out....

Er han oppmerksom på dine behov...? Gir han tilstrekkelig aftercare og viser tilstrekkelig interesse for ditt ve og vel utenom at du skal tilfredsstille hans seksuelle behov....? 

Finner du en som balanserer seksuell kink og omsorg så kan de være gull.... Men de er nesten like vanskelige å finne som enhjørninger.... 😉

Edit: menn trenger ikke å være kinky for å være egoistiske seksuelt.... 

Endret av sottovoce
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, ALB said:

Absolutt ikke. Jeg er 43 og har to tidligere seriøse forhold bak meg (forlovet og samboer med den ene, giftet meg med den andre). Den ene var veldig vanilje, den andre vesentlig mer hard i klypa. Min "vanlije-eks", for å kalle han det, har et kvinnesyn jeg opplever som vesentlig mer problematisk enn min tidligere samboer, som var gira på spanking, dra i håret, generelt mer hardhendt. Vaniljeeksen var veldig kritisk til kvinnekropper, kunne komme med nedsettende kommentarer, var kontrollerende. Den hardhendte eksen min var alt i alt mer støttende, mer feministisk, og fantest ikke sjalu. Veldig lojal, tillitsfull og omsorgsfull mann (ble slutt grunnet spillegalskap hos han og økonomisk surr jeg ikke kunne leve med...).

Er nå på mitt tredje seriøse forhold - måtte det var! Men en mann som er full on SM. Da snakker vi ikke "bare" litt hardhendt sex, men hele pakka med binding, kvelningssex, pisk osv. Dette er ting jeg alltid har hatt en dragning mot, men aldri fikk testet ut med min vanlije-eks, og med forrige eks var jeg vel for ung og uerfaren til å tørre å ta steget fullt ut de årene vi var sammen, det hold liksom med det litt hardhendte der og da.

Han jeg er sammen med nå er den snilleste, mest omsorgsfulle og hengivne mannen jeg har møtt. En sterk og stolt mann overall, men uendelig kosete, støttende og raus - og et helt fantastisk syn på kvinnekropp og kvinners seksualitet. Aldri har han fått meg til å føle på skam, aldri prøvd å overtale meg til noe som helst. Ekstremt opptatt av god kommunikasjon og grenser generelt, ikke bare når det gjelder sex, men alle sider ved forholdet. Har ryggen min i alle sammenhenger, og er ufattelig romantisk av natur også. 

Kjenner meg veldig igjen.

min nåværende kjæreste er hva man kaller en «myk» Dominant- men mye kontroll , mye «playrape» og veldig mye tvangsorgsmer på meg.

aldri blitt så nydelig behandlet i hverdag, så forguder, så elsket. Vi har så nydelig kommunikasjon , og jeg sovner hver kveld tilfreds og fornøyd i armene hans ❤️❤️

Anonymkode: 17023...114

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...