Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistet telefon øverst på pannen. Begynte å gråte, og fikk trøst. Ammet henne og hun sovnet med en gang. Kan ikke se noe merke enda. Burde jeg kontakte legevakt??

**Til de som vil skrive at jeg er for mye på telefonen så var dette kun for å lyse litt slik at jeg kunne få ammet henne

Anonymkode: 816b9...9b8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette går bra. 

Anonymkode: b723b...ac0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok helt fint!

Anonymkode: ff7d7...56e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke ofret det der en tanke

Anonymkode: f6425...0f6

AnonymBruker
Skrevet

Det går så fint! 🥰 ikke nødvendig med legevakt.

Anonymkode: 61773...b6c

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det samme med min. Det går helt fint! De tåler såpass. Har skjedd verre ting med min uten at jeg kontaktet legevakt. Falt fra sofa f. eks. Gråt er faktisk et godt tegn.

Anonymkode: 984fd...b20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette går helt fint og ikke nødvendig med legevakt tenker jeg. Har gjort det samme selv,  skulle svare en tlf mens jeg ammet og hadde dårligere grep på tlf enn jeg trodde og mistet den ned på hodet til baby. Baby gråt med en gang og roet seg ved trøst som var det viktigste ifølge helsesøster som var tilstede når det skjedde. Det gikk helt fint med baby og det samme tenker jeg at det gjør med din baby.

Anonymkode: 8c1b4...457

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for betryggende ord!❤️

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde her og 😅😅.. ingen problem. Værste var når han krabber ut av senga. Da fikk jeg panikk. Men han landet på alle fire, så slo seg ikke. Heldigvis. Skvatt mer, og gråt pga det. Bare vent til de begynner å bli aktive og spinnville. Vi har vurdert innkjøpt av sånn hode beskyttelse. Vi kan ikke skjerme for å utforske, men kan skåne toppetasjen en del. Skal sies vår er ekstremt aktiv, og utforsker absolutt alt mulig. Når vi er ute på pleier jeg la han holde på gressplen/park. Da får han mindre vondt når han faller. 

Anonymkode: d05bf...57d

AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde her også. 😂 

Anonymkode: 790ca...24a

AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that ;)  

Anonymkode: b2cf6...afe

AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn falt ned fra stellebordet ned på baderomsfliser. Det gikk bra, ingen skade skjedd bortsett fra gråt og en hysterisk mor (meg). En mobil i panna går nok helt fint.

Anonymkode: d7bcf...1cf

AnonymBruker
Skrevet

...og hva har du lært av den hendelsen?

Anonymkode: ed624...11e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åh herregud. Av dette svaret lærte man i alle fall at det finnes skikkelig kjipe mennesker. 

Anonymkode: c5d0e...df9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Skjedde her og 😅😅.. ingen problem. Værste var når han krabber ut av senga. Da fikk jeg panikk. Men han landet på alle fire, så slo seg ikke. Heldigvis. Skvatt mer, og gråt pga det. Bare vent til de begynner å bli aktive og spinnville. Vi har vurdert innkjøpt av sånn hode beskyttelse. Vi kan ikke skjerme for å utforske, men kan skåne toppetasjen en del. Skal sies vår er ekstremt aktiv, og utforsker absolutt alt mulig. Når vi er ute på pleier jeg la han holde på gressplen/park. Da får han mindre vondt når han faller. 

Man skal ikke polstre babyer. De MÅ lære seg at de skal ta seg for, å hvis de aldri kjenner på dult så vil de jo ikke måtte ta noe hensyn til det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

:himle:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

At det finnes snille folk på kvinneguiden også👍🏻😃

• Liker 5
Skrevet

Panna er vel et av de stedene skallen er tykkest, også på babyer. 
Dette går bra. Hadde ikke kontaktet legevakt for det her nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man skal ikke polstre babyer. De MÅ lære seg at de skal ta seg for, å hvis de aldri kjenner på dult så vil de jo ikke måtte ta noe hensyn til det. 

Det er akkurat det. Men i dagens samfunn skal alle babyer polstress virker det som. 

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok helt fint som mange andre her sier. Men beklager altså må innrømme at jeg lo litt når jeg leste tittelen her 😂

Anonymkode: 8c4ee...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...