Gå til innhold

Hvor lenge dater man før man er kjærester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 2bfb4...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen fasit på dette, men det skjer ofte at man blir sammen når man virkelig blir kjent med hverandre og ønsker å satse.

Kjæresten min og jeg ble sammen etter første "date" og vi har vært sammen i over to år nå.🤩

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ingen fasit på det, men ville i hvert fall ikke latt det gå måneder. Da er det en annen type relasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min flyttet inn til meg og solgte leiligheten sin etter 3 måneder. Vi har vært sammen i 23 år.

varierer veldig dette. Noen klaffer raskt og noen trenger lengre tid. 
Ungdommer som vi var blir fortere kjærester, enn f eks voksne på date som kanskje har barn og div. 

Anonymkode: db0da...67c

AnonymBruker
Skrevet

Maksimalt 3 mnd tenker jeg. Selv møttes vi 3 ganger før det ble offisielt over en ukes tid, men det er også noen år siden nå.

Anonymkode: 8cb94...97c

Skrevet

Dater enda. Datet i 7mnd.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 2.30):

Anonymkode: 2bfb4...2bb

Tidligere var man kjærester uten å avtale det når man kysset og holdt hender og ingen trakk seg. 

I dag aner jeg ikke. Helt kaos

Anonymkode: 609b9...65d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
regnbuebarn skrev (9 minutter siden):

Dater enda. Datet i 7mnd.. 

Herlighet

Anonymkode: cd923...4f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tidligere var man kjærester uten å avtale det når man kysset og holdt hender og ingen trakk seg. 

I dag aner jeg ikke. Helt kaos

Anonymkode: 609b9...65d

Å dra på date kan jeg ikke huske at noen snakka om. Plutselig var man sammen :D  Det var lett. Ingen behov for å måtte 'ta snakken' eller noe sikt (ikek før man skulle avslutte forholdet).

Anonymkode: c566e...ea2

Skrevet

Så lenge det er nødvendig på et individuelt plan

AnonymBruker
Skrevet

Kan bare svare for meg selv, men vi tok praten om at vi var kjærester etter 2 mnd med dating eller no

Anonymkode: 63d09...8b1

AnonymBruker
Skrevet

Ca et halvt år tok det for meg. Både jeg og kjæresten min var relativt nyskilte da vi møttes. Begge har barn fra før. Pga ulike samværsordninger hadde vi lite tid sammen i starten, og vi ville være sikre på at vi passet sammen før vi introduserte barna. Nå skal det sies at det var en progresjon hele tiden. Fra gåtur, til hjemmedate, til overnatting et døgn, overnatting hel helg, finne noe i offentligheten sammen, treffe venner, treffe foreldre, dra på ferie sammen osv. Det tok vel bare et par måneder før han sa at han var forelsket i meg, og jeg følte det samme. Vi kalte oss vel bare ikke kjærester før vi var klar til å introdusere barna. 

Anonymkode: 6a9b0...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...