AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Jeg og kjæresten drar til vestkysten av USA til New Zealand og så Australia. Med et lite stopp i Tahiti på vei til NZ. Etter det vil vi jo tilbake til Norge igjen, men vi har 1-2 måneder å bruke. Digger Japan og vært der to ganger, men ikke på høsten. Men selvom Japan ikke er fryktelig langt unna knytter det oss heller ikke nærmere Europa og Norge. Tenkt til på Singapore. Usikker på Thailand og Vietnam. India vil jeg ikke reise til. Georgia (landet) har også blitt nevnt, er det fint? Vi liker fin arkitektur og natur. God mat. Liker at alt føles (relativt) trygt. Anonymkode: f303d...222
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Er totallengden på reisen deres 1-2 måneder eller skal dere bruke 1-2 måneder etter Oseania? Anonymkode: 83e4f...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Hjem igjen. For da har dere sett alt. Anonymkode: c7bf1...fce
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Georgia er sinnsykt fint, men hvis dere ikke allerede har startet turen så vil jeg anta at dere ikke er i Georgia før sent i september/oktober? Det kan bli kaldt der allerede på høsten. Thailand og Vietnam er solide reisemål, med Vietnam mer backbacker-aktig, men begge er en ganske annen vibe enn Georgia. Anonymkode: 9a57f...cda
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er totallengden på reisen deres 1-2 måneder eller skal dere bruke 1-2 måneder etter Oseania? Anonymkode: 83e4f...aaf Bra spørsmål. Man bør ha en mnd hver i både USA, Australia og NZ. Selv har jeg brukt 3 uker på NZ og følt at jeg ikke fikk sett halvparten. Anonymkode: 9a57f...cda 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #7 Skrevet 1. august 2024 Thailand er absolutt et nyedlig sted å besøke uansett hvor dere drar nesten.. men Singapore er også helt spesiell.. Anonymkode: 78912...adf
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #8 Skrevet 1. august 2024 Singapore er veldig bra, ville reist dit. Bali var fint når jeg var der sist for ti år siden. Australia er utrolig(!!) stort, så skal du få sett litt der må du nesten ha fire uker. Anonymkode: b001f...3c8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 Reiste motsatt veg. Tok Bali før Australia siden jeg alt har vært i Singapore. Bali er veldig turistifisert men fint for avslapping osv. også veldig mye snillere mot lommeboka enn Singapore. Thailand og Malaysia kan også være fine alternativ sånn passe kort flytur fra Australia. På veg hjem fra NZ la jeg inn London. Mest for å møte flere av mine nye venner fra reisen. Hadde jeg hatt veldig god tid ville jeg flydd innom Afrika (Cape Town, Tanzania (Zanzibar) eller Madagaskar. Anonymkode: 9ff1e...d3d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #10 Skrevet 1. august 2024 Singapore er helt fantastisk! Var der tre uker og ble aldri lei av byen. Kan også bo der for å dra til Kuala Lumpur i Malaysia, veldig fin by det og! Anonymkode: 5113c...2ee
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Skrevet 1. august 2024 Fillipinene,Vietnam og Thailand. En uke i Bangkok er bra👍 Hanoi i Vietnam, og tog sørover til Ninh Bin og Danang( Hoi An!) Anonymkode: cf775...d31
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #12 Skrevet 1. august 2024 Singapore er absolutt verdt et besøk. Men jeg lurer også på hvor lenge dere skal være borte totalt? Australia er SVÆRT, og jeg tenker man bør være minst fire uker der - og selv da vil dere bare rekke over en mindre del av landet. Som en over, var også jeg tre uker i NZ, og opplevde at det var altfor lite. Og NZ er mye mindre enn Australia! Vi tenker oss til Australia neste sommer. Håper å få til fire uker der, og da planlegger jeg bare å reise i to mindre områder, mer rekker vi ikke. På vei hjem vurderer jeg Japan, evt Hong Kong, men jeg er skeptisk til Kina. Har vært i Singapore før, ellers ville jeg nok valgt det. Alternativet er en t/r fra Brisbane til NZ. Anonymkode: d93e4...7b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå