AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Oppgjennom barndommen til barna våre har vi sett mange foreldre som har vært «idioter» Først nå når våre ungdommer er ute med venner og de snakker mer sammen om tema som hvordan de har hatt det i oppveksten, foreldre, ferier osv. så kommer min sønn på 18 år hjem og forteller om venner som har kjipe foreldre, foreldre som er vanskelige osv. Samme foreldre som jeg har visst om hele tiden, men som de først snakker om nå som de er eldre. Han sier han er så glad han har oss som foreldre, og at vi alltid har vært snill, går an å prate med oss og at vi alltid har stilt opp. De foreldrene som ungdommen snakket om er ofte foreldre som er skilt og hatt et dårlig samarbeid seg imellom. Foreldre som har påvirket barna sine negativt. Det er disse barna som nå er ungdommer som forteller om hvordan ting har vært. Våre ungdommer er så takknemlig og glad de ikke har skilte foreldre, alkohol, styr og drama som veldig mange har i hjemmet sitt. Mange av ungdommene er flau over ting foreldre legger ut i sosiale medier. de liker ikke at foreldre legger ut om alt mulig på fb Ville bare dele. Så glad mine store barn ser tilbake på og er fornøyd og glad for oss foreldre ❤️ Anonymkode: f836d...6c9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Det er godt å høre. Bra med barn som er takknemlig. :) Anonymkode: 43e97...978 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå