AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg skal starte på et samlingsbasert studie som gjør at jeg kommer til å tilbringe omtrent 1 uke i måneden på studiestedet. Tenker å leie airbnb til disse samlingene, siden det er rimeligere enn hotell og jeg har mulighet til å lage mat selv. Kommer til å kjøre bil dit, så tenkte jeg kunne lage til en boks med ting som er greit å ha til oppholdet i tillegg til vanlig bagasje. Til nå har jeg kommet på: Pledd God kjøkkenkniv Kapsler til vaskemaskin Olivenolje og litt krydder Matboks og termokopp Er det noe mer jeg burde ha med? Anonymkode: 07db1...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Del Skrevet 1. august 2024 Jeg pleier å pakke med en boks fra kjøkkenet, som du er inne på. Ting jeg bruker daglig. Egen hodepute, med tanke på hvor mye den på stedet blir brukt, og sjeldent vasket. Gode hjemmeklær og tykke sokker, lett å glemme på reise. Anonymkode: 34156...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Del Skrevet 1. august 2024 Glemte; litt medisiner (det reiser jeg alltid med), det er så kjedelig å våkne midt på natta med hodepine eller tett nese, uten å kunne lindre. Anonymkode: 34156...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Del Skrevet 1. august 2024 Har hatt en slik boks selv, og hadde også med ting som ofte var dårlige, ekle eller manglet på utleiesteder. I tillegg til det du har nevnt hadde jeg også med: Skjærefjøl. Stekepanne og kjeler. Dette settet (Som forresten har sinnsyk god pris her): https://bakerenogkokken.no/produkt/tefal-ingenio-renew-on-stekepannesett-5-deler/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6obR55PThwMV9QqiAx3GBwohEAQYAyABEgKhKvD_BwE Stekespade og slikkepott Oppvaskkost, en klut Jif spray og oppvasksåpe Kjøkkenvekt Litermål Bakebolle Saks Aluminiumsfolie Håndsåpe Omo (Liker best å bruke mine egne ting som jeg vet at ikke er griset med 😄 Selv om det meste av dette finnes på de fleste Airbnb, så er det noe med å bare hente fram sitt eget som en vet er rent og i orden) Anonymkode: 48390...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg pleier å pakke med en boks fra kjøkkenet, som du er inne på. Ting jeg bruker daglig. Egen hodepute, med tanke på hvor mye den på stedet blir brukt, og sjeldent vasket. Gode hjemmeklær og tykke sokker, lett å glemme på reise. Anonymkode: 34156...c95 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Glemte; litt medisiner (det reiser jeg alltid med), det er så kjedelig å våkne midt på natta med hodepine eller tett nese, uten å kunne lindre. Anonymkode: 34156...c95 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har hatt en slik boks selv, og hadde også med ting som ofte var dårlige, ekle eller manglet på utleiesteder. I tillegg til det du har nevnt hadde jeg også med: Skjærefjøl. Stekepanne og kjeler. Dette settet (Som forresten har sinnsyk god pris her): https://bakerenogkokken.no/produkt/tefal-ingenio-renew-on-stekepannesett-5-deler/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6obR55PThwMV9QqiAx3GBwohEAQYAyABEgKhKvD_BwE Stekespade og slikkepott Oppvaskkost, en klut Jif spray og oppvasksåpe Kjøkkenvekt Litermål Bakebolle Saks Aluminiumsfolie Håndsåpe Omo (Liker best å bruke mine egne ting som jeg vet at ikke er griset med 😄 Selv om det meste av dette finnes på de fleste Airbnb, så er det noe med å bare hente fram sitt eget som en vet er rent og i orden) Anonymkode: 48390...51d Takk for mange gode råd. Tror ikke jeg kommer til å bedrive avansert matlaging der, men en stekepanne og litt annet utstyr er nok lurt ja. Og hodepute var lurt, jeg syns ofte det er tynne kjipe puter på sånne steder. Anonymkode: 07db1...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå