Million Skrevet 1. august 2024 #61 Del Skrevet 1. august 2024 (endret) Nei, pga lukten og kostnadene. Det er svindyrt å røyke. Og det stinker uansett hvor helseskadelig det er/ikke er. (jeg er tidligere røyker, røyket i 24 år, men sluttet i 2010) Endret 1. august 2024 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #62 Del Skrevet 1. august 2024 Slutta å røyke for 12 år siden, er 41. Tror jeg kanskje hadde tatt meg en festrøyk nå og da og på uteservering når man tar en pils. Jeg savnet røyken ganske mye i begynnelsen da spesielt på sommeren med utepilsen. Nå tenker jeg ikke mye over det utenom når jeg sitter med folk som røyker. Da kan det være at det frister litt. Anonymkode: a56c9...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 1. august 2024 #63 Del Skrevet 1. august 2024 oh JA, JA, JA !!!!!!!!!! 😄 Jeg sluttet å røyke 2 ganger, hvergang det var som å miste min beste venn.. Har vært røykfri i 10 år nå, savner det fremdeles. Hvis jeg blir en dag diagnosert med en uhelbredelig sykdom, skal jeg starte igjen med en gang. Jeg var aldri alene med en røyk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #64 Del Skrevet 2. august 2024 Million skrev (20 timer siden): Nei, pga lukten og kostnadene. Det er svindyrt å røyke. Og det stinker uansett hvor helseskadelig det er/ikke er. (jeg er tidligere røyker, røyket i 24 år, men sluttet i 2010) Hadde nok ikke vært dyrt om det ikke var helseskadelig. Det er dyrt for å dekke inn kostnadene helsevesenet har for å behandle folk som blir syke av dårlig livsstil. Anonymkode: fc521...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #65 Del Skrevet 2. august 2024 Ja, det hadde jeg gjort. Anonymkode: bdf06...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 2. august 2024 #66 Del Skrevet 2. august 2024 Nei. Det stinker og er dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #67 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 1.17): Oj 🤯 her fant vi akkurat den «smarteste kniven i skuffen» 😂 … kan du lese èn gang til hva det sto i overskriften på det du svarte så smart på? …? Det om helseskadelig…. 😂🤣 🤪🤯🙄🤷♀️🤦♀️🙇♀️ Anonymkode: f276a...a89 Her dreit du deg ut. Den du siterer listet opp grunner vedkommende ikke ville røyket selv om det ikke var skadelig - og la til en kommentar om at siden det i tillegg er skadelig, er det rart noen i det hele tatt røyker. Men det er jo tydelig at du selv ikke er «den smarteste kniven i skuffen». Anonymkode: 86fbb...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. august 2024 #68 Del Skrevet 2. august 2024 Nei, fordi det er dyrt og det lukter vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 2. august 2024 #69 Del Skrevet 2. august 2024 Hadde ikke røyket om jeg fikk betalt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #70 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 1.17): Oj 🤯 her fant vi akkurat den «smarteste kniven i skuffen» 😂 … kan du lese èn gang til hva det sto i overskriften på det du svarte så smart på? …? Det om helseskadelig…. 😂🤣 🤪🤯🙄🤷♀️🤦♀️🙇♀️ Anonymkode: f276a...a89 Skrev du ordtaket feil med vilje, eller vet du ikke hva det faktisk heter? Bytt ut "smarteste" med "skarpeste", så tenker jeg vi er på rett sti. Anonymkode: 2e07d...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #71 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 0.33): Muligens. Enklere å holde vekta med røyk + at jeg alltid klarte å gå på do etter en kaffe og røyk på morgenen da jeg røyka. Nå sliter jeg periodevis med treg mage/forstoppelse, og det er ganske kjipt. Anonymkode: bfb9e...751 Spis et par kiwi hver dag 💩 Anonymkode: d442a...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #72 Del Skrevet 2. august 2024 Nei. Spyr av lukta. pluss at det er dyrt. Anonymkode: dbc30...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joyful Skrevet 2. august 2024 #73 Del Skrevet 2. august 2024 Nei, hadde ikke brukt penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. august 2024 #74 Del Skrevet 2. august 2024 Nei. Det er fryktelig dyrt og lukter. Kunne sagt mer, men med utgangspunkt i at det ikke var helseskadelig så er vel det de to hovedgrunnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #75 Del Skrevet 2. august 2024 Æsj nei! Ser ned på røykere. De drar med seg drittlukta overalt i tillegg. Også forsøpler dem med sneipene på bakken og forventer at andre rydder opp. Hva feiler det dem?! Nei, null respekt fra meg. Anonymkode: a4f8d...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå