AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #41 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sikkert. Sosialt og avslappende. Hilsen ex-røyker. Anonymkode: fc521...85a Ja, enig. Røykfri i 12 år, savner det ikke sånn spesielt, men om det ble kjent at det ikke var skadelig, hadde kjørt rett til Sverige for å fylle opp 😄 Anonymkode: 532a3...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #42 Del Skrevet 1. august 2024 Vel, jeg tar meg jo en festrøyk iblant så kanskje ikke rette til å svare. Men jeg er faktisk der hvor jeg selv ikke digger røykelukt selv, jeg liker lukten av fersk røyk på en måte men ikke hvordan klær og hår lukter dagen derpå om man har røykt inne, og det kunne aldri falt meg inn å røyke inne i egen leilighet. Jeg fyrer heller ikke opp en når man sitter tett på uteservering, med mindre man er et sted hvor alle sigger. Så om det hadde vært helt skadefritt, så hadde jeg nok ikke blitt en som røykte en pakke til dagen uansett. Dyrt er det også, men det hadde jo vært billigere om det ikke var skadelig. Men jeg hadde nok røykt mer. Først og fremst fordi alle andre hadde gjort det også. Om det ikke hadde vært skadelig og masse kampanjer mot det og syke økninger i skatt på det, så hadde du bare hatt de som syntes det ikke luktet noe særlig og de hadde ikke fått veldig mye gjennomslagskraft. Vi hadde ikke hatt røykeloven om det ikke var usunt. Anonymkode: 5f0c1...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #43 Del Skrevet 1. august 2024 Nei, selvfølgelig ikke. Selv om det ikke var helseskadelig så lukter det jo helt forferdelig og alle røykere har en aura av røyklukt som sitter på hud, i hår og på klær. Jeg fatter ikke at noen orker å bo med en røyker langt mindre gi dem en klem eller, æsj, kysse dem. Anonymkode: f6de7...416 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 1. august 2024 #44 Del Skrevet 1. august 2024 Nei, sluttet å røyke for 25 år siden og hadde ALDRI begynt igjen. Jeg blir nesten sjokkert når jeg ser folk røyke idag for det er et så sjeldent syn, heldigvis. Det stinker ufyselig av folk som nattopp har tatt en røyk - jeg grøsser ved tanken på at jeg gikk rundt og stinket sånn selv den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 1. august 2024 #45 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Oj 🤯 her fant vi akkurat den «smarteste kniven i skuffen» 😂 … kan du lese èn gang til hva det sto i overskriften på det du svarte så smart på? …? Det om helseskadelig…. 😂🤣 🤪🤯🙄🤷♀️🤦♀️🙇♀️ Anonymkode: f276a...a89 Jeg svarte først på spørsmålet og begrunner hvorfor. Deretter en generell kommentar om den faktiske situasjonen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 1. august 2024 #46 Del Skrevet 1. august 2024 100% ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #47 Del Skrevet 1. august 2024 Brunello skrev (11 timer siden): Selvsagt ikke. Det lukter høgg, er dyrt og ser dumt ut. Siden det faktisk også er ekstremt helseskadelig, er det et under at noen i det hele tatt røyker. Jeg har selvsagt prøvd i ungdommen, og det ga meg null og nada. Er du 40 år og har skjegg? Anonymkode: 069a8...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 1. august 2024 #48 Del Skrevet 1. august 2024 Nei. Lukta er jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. august 2024 #49 Del Skrevet 1. august 2024 Overhodet ikke! Jeg har vokst opp med foreldre som røyka, en bror som røyker. Og en eks, som røyka som en skorstein. Den lukten setter seg i alt og er vanskelig å få bort. Så nei, røyking er uaktuelt for all fremtid 🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #50 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Interessant diskusjon, hadde du røyket om det ikke var skadelig? hvorfor / hvorfor ikke? Anonymkode: c9b5f...c0b Nei, jeg hadde ikke røyket. Er ekkelt, stinker og gir dårlig hud og stygge tenner. Spesielt stanken som setter seg i alt synes jeg er veldig plagsom. Anonymkode: df22c...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #51 Del Skrevet 1. august 2024 Nei,det smaker dritt og lukter dritt.Ikke får jeg noe virkning ut av det heller. Anonymkode: 1e22f...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #52 Del Skrevet 1. august 2024 Nei, hva hadde vært poenget da? Om det ikke var helseskadelig hadde jeg stumpa røyken. Anonymkode: ed397...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #53 Del Skrevet 1. august 2024 Hadde nok begynt igjen ja, hvis prisene hadde vært mye lavere da. Anonymkode: 21b33...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #54 Del Skrevet 1. august 2024 Hadde begynt igjen fortere enn du klarer å uttale Marlboro Gold 😅 Sett at det var billigere og ikke farlig. Sluttet å røyke for en del år siden, men savnet etter røyken er nøyaktig like stor. Skulle ønske det gikk over…. Anonymkode: 8c6c2...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 1. august 2024 #55 Del Skrevet 1. august 2024 Nei. Synes ikke det smaker spesielt godt. Dyrt er det også. Skal sies at jeg aldri har røkt fast, da, kun prøvd noen få ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #56 Del Skrevet 1. august 2024 Det heter røyka eller røykt. Anonymkode: cb7d4...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #57 Del Skrevet 1. august 2024 Nei, fordi det gir meg ingenting og er sykt dyrt. Har prøvd to ganger og syntes ikke det var noe godt. Anonymkode: 6fb11...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #58 Del Skrevet 1. august 2024 Nei, alt med røyking er ekkelt! Anonymkode: 81b12...8f0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #59 Del Skrevet 1. august 2024 Jeg hadde nok aldri sluttet. Er 47 nå,sluttet da jeg var 28. Anonymkode: 991f4...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #60 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde begynt igjen fortere enn du klarer å uttale Marlboro Gold 😅 Sett at det var billigere og ikke farlig. Sluttet å røyke for en del år siden, men savnet etter røyken er nøyaktig like stor. Skulle ønske det gikk over…. Anonymkode: 8c6c2...5a7 Nå er det snart 20 år siden jeg sluttet,men enkelte ganger så har jeg såå lyst på. Liggende på stranda i syden og så kommer det en liten vind med røyklukt,det er jo helt nydelig 😂Tar meg en festrøyk innimellom 😏 Anonymkode: 991f4...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå