AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #21 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg elsker ferie og fri. Synes hverdagen preget av rutiner fyller opp dagen med gjøremål som ikke gir meg noe spesielt. Jeg har masse interesser og elsker å gjøre nye ting eller oppdage nye plasser. Blir begrenset med ledig tid til dette i hverdagen men prøver å få en mest mulig fin hverdag allikevel. Anonymkode: 6e53a...358 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #22 Del Skrevet 4. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Altså liker jeg kontrastene. Begge deler ville blitt for monotont, og ville også mistet gleden i det man gjør, om det bare skulle vært slikt. For å si det litt enkelt. Gleden med fredag hadde forsvunnet fullstendig om jeg ikke hadde hatt mandag-torsdag. Anonymkode: 31fbd...3f6 Men kunne du ikke ønske at det i det minste var flere fridager enn hverdager? Jeg hadde satt større pris på onsdagen hvis den var siste arbeidsdag i uken 😅 1 hour ago, Rødstrupa said: Jøss, det var litt av en påstand/konklusjon😝 Jeg har ikke kommet med noen påstand, de hos oss som er lettet over å være tilbake på jobb sier faktisk rett ut at det er deilig å få unga tilbake i barnehagen, eller at de gikk på veggen hjemme. Anonymkode: 64451...5cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 4. august 2024 Forfatter #23 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men kunne du ikke ønske at det i det minste var flere fridager enn hverdager? Jeg hadde satt større pris på onsdagen hvis den var siste arbeidsdag i uken 😅 Jeg har ikke kommet med noen påstand, de hos oss som er lettet over å være tilbake på jobb sier faktisk rett ut at det er deilig å få unga tilbake i barnehagen, eller at de gikk på veggen hjemme. Anonymkode: 64451...5cb Du antar ditt og datt. Saken er enkel: folk har ulik oppfattelse av om de liker hverdag best eller ferie best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #24 Del Skrevet 4. august 2024 2 minutter siden, Rødstrupa said: Du antar ditt og datt. Saken er enkel: folk har ulik oppfattelse av om de liker hverdag best eller ferie best. I de situasjonene jeg nevner oppgir folk årsaken, så da antar jeg ingenting. Anonymkode: 64451...5cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #25 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men kunne du ikke ønske at det i det minste var flere fridager enn hverdager? Jeg hadde satt større pris på onsdagen hvis den var siste arbeidsdag i uken 😅 Anonymkode: 64451...5cb Jeg synes det er nok fridager. Må sies at jeg ikke har barn. Har også fleksibel arbeidstid, og mye hjemmekontor, ellers ville jeg følt meg mer bundet. Totalt synes jeg livet er helt perfekt balansert mellom fornøyelse og plikter, ro og jobb, slik det nå er. Anonymkode: 31fbd...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #26 Del Skrevet 5. august 2024 Ferie er best, alltid. Også når jeg hadde tre små barn, verdsatte jeg ferie over hverdag. Jeg trives heldigvis i jobben min, men ferie er så absolutt best. Anonymkode: 21e91...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #27 Del Skrevet 5. august 2024 On 8/1/2024 at 12:02 AM, Rødstrupa said: Hverdag er best.Rart med det. Faste rutiner, trygt og forutsigbart. Jobb, trening mm. er godt å komme igang med etter ferie. Eller hva synes du? Jeg hater faste rutiner og forutsigbarhet. Verste jeg vet. Så, nei, jeg er ikke enig i at hverdag er best. Anonymkode: 9655f...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå