Gå til innhold

Dynamiske billettpriser i Kongeparken og Bate rabatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest masse om at man får rabatt på billettpriser i Kongeparken med Bate, tenkte jeg at jeg skulle benytte meg av tilbudet. Det står det da koster 329 kr per billett på nett mot 489 kr for fullpris. Når jeg så går inn for å bestille via Bate sine sider får jeg bare opp en pris, 539 kr og ingen rabatt. Det står plutselig at Kongeparken opererer med dynamiske priser etter sesong og pågang.

Syns dette virket litt småsvindlete. Det står jo ingen steder at man ikke får Bate rabatt i høysesongen? Og nå får jeg altså opp samme pris både ved å bestille via Bate og på Kongeparkens egne sider.

Er det noen som kjenner til dette med dynamiske priser hos Kongeparken. Er det virkelig tilfelle at vi ikke får rabatt likevel eller er de noe jeg har misforstått? Kanskje jeg skulle fått en kode o.l?

Anonymkode: a2c95...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også Bate-medlem, og gikk inn for å teste. Jeg får 329 kr for nesten hver dag i august, og også til den prisen i september og oktober. Du må bare være innlogget på Min side eller i appen og bruke linken som ligger der. Sikker på at du var inne på riktig sted? Forstår at Kongeparken har dynamisk prising, men Bate har det samme tilbudet sesongen gjennom.

AnonymBruker
Skrevet
dt231 skrev (15 timer siden):

Jeg er også Bate-medlem, og gikk inn for å teste. Jeg får 329 kr for nesten hver dag i august, og også til den prisen i september og oktober. Du må bare være innlogget på Min side eller i appen og bruke linken som ligger der. Sikker på at du var inne på riktig sted? Forstår at Kongeparken har dynamisk prising, men Bate har det samme tilbudet sesongen gjennom.

Jeg bestilte via Min side i Bate og fikk likevel bare opp full pris. Så forsøkte jeg å laste ned appen og her fikk jeg heldigvis rabatten☺️ Merkelig det ikke gikk fra Bate nettsidene dog.

Anonymkode: a2c95...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...