AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Del Skrevet 31. juli De fleste er vel enig i at Monopol er tidenes beste brettspill. Går aldri lei det her. Hele konseptet er så genialt og moro for alle. Men det finnes jo så mange varianter og utgaver av spillet? Vi har vel 3 forskjellige, men vil gjerne ha tips til noen morsomme versjoner:) hvilken versjon synes dere er best? Anonymkode: e9178...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Del Skrevet 9. august Ingen som gidder å svare her eller?!? Faen as, drittlei av å vente på svar Anonymkode: e9178...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Del Skrevet 9. august Antar at de fleste ikke er enig i at monopol er verdens beste brettspill (lite spennende valg, vanskelig å ta igjen noen som leder, og altfor langt til å være mest flaks), og siden du henvender deg til de som er enige, så blir det da ingen som svarer heller Anonymkode: eb117...cc8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Del Skrevet 9. august Monopol er kanskje ikke det mest populære spillet på KG. Selv har jeg Game of Thrones versjonen, men dog aldri spilt det. Synes mange slike tema spill kan være litt gøyalle å ha. Jeg er vokst opp med Millionær, det var alltid gøy. Monopol er vel strengt tatt det samme, tror jeg. Hadde alltid lyst til å prøve det Monopol spillet der man hadde kort, for det virket kult, men aldri spilt. Anonymkode: 538d3...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 9. august #5 Del Skrevet 9. august 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen som gidder å svare her eller?!? Faen as, drittlei av å vente på svar Anonymkode: e9178...327 tålmodighet er ikke din sterke side tipper jeg. Jeg har kun spilt orginalen, orginalt er altid best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Del Skrevet 9. august Monopol er langt unna tidenes beste brettspill, men når jeg skal spille foretrekker jeg elektronisk bank iallfall. Anonymkode: 9d633...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #7 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen som gidder å svare her eller?!? Faen as, drittlei av å vente på svar Anonymkode: e9178...327 Wow, det eskalerte fort… kanskje det ikke er så mange Monopol-interesserte på forumet? Hvis du spiller med samme humør du viser her tror jeg at jeg også heller finner noe annet å gjøre… Anonymkode: 57cf2...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 13.24): Monopol er kanskje ikke det mest populære spillet på KG. Selv har jeg Game of Thrones versjonen, men dog aldri spilt det. Synes mange slike tema spill kan være litt gøyalle å ha. Jeg er vokst opp med Millionær, det var alltid gøy. Monopol er vel strengt tatt det samme, tror jeg. Hadde alltid lyst til å prøve det Monopol spillet der man hadde kort, for det virket kult, men aldri spilt. Anonymkode: 538d3...8d4 Det er veldig kjekt, det man har minibank og bankkort 😊. Minibanken kan plutselig gi ut oppgaver og, som for eksempel " du kjørte for fort, betal - - til banken" Anonymkode: a181f...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 13.17): Ingen som gidder å svare her eller?!? Faen as, drittlei av å vente på svar Anonymkode: e9178...327 Tapt i monopol nå eller? Anonymkode: 39a68...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felidays Skrevet 16. august #10 Del Skrevet 16. august Den med mr monopol. Der jevner ut en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 16. august #11 Del Skrevet 16. august Vi har et gammelt og et som er nyere versjon. Og ser her så blir det gamle fra 1970 tallet mest brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Del Skrevet 27. august Jeg liker best det jeg vokste opp med, der hvor alt kunne endre seg om man trakk kortet "deres hus og hoteller brenner...". Dette kortet finnes jo ikke i nyere utgaver. Anonymkode: ed4e7...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #13 Del Skrevet 28. august Cheaters eddition er moro Anonymkode: a8bbc...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå