AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Vet ikke om denne skal i seksualitet eller vennskap. Jeg er en kvinne på 34 som har hatt sex med en venninne, to år eldre enn meg. Vi har vært venner siden vi var små, og gjennom hele ungdomstiden har hun uttrykt at hun er forelsket i meg, selv da hun var 16 og jeg bare 14. Hun har sagt det rett ut, hun har sagt at hun har fantasert om meg mens hun har sex med andre, hun har ellers sendt snap av meg med teksten "woman of my dreams" til folk osv. Alt i alt har hun "alltid" vært interessert. Vi har kyssa mye, vært nakne sammen - men aldri sex. Jeg er ikke lesbisk, jeg er bare glad i kos. Men for et halvt år siden, på en fest, hadde vi sex. Jeg har gått igjennom hele greia i hodet tusen ganger for å se om jeg finner ut hva som gikk galt. Jeg sitter med en klump i halsen når jeg skriver dette, og har gått mange runder med meg selv i månedsvis på om jeg skulle poste dette eller ikke fordi jeg føler meg så sårbar. Vi gikk altså inn på et soverom, HUN tok av seg sine klær og la seg til. Jeg hadde aldri hatt sex med en kvinne før, og dette visste hun. Hun veiledet meg litt, og jeg fikk henne i mål. Så var hun rimelig grådig på meg, og det ble litt for mye for meg, så jeg ba henne roe ned. Hun godtok det, og vi avsluttet. Vi kysset og klemte etterpå - alt tilsynelatende enda ok mellom oss. Jeg var nervøs etterpå, og hun sa til meg at jeg ikke gjorde noe galt og at hun likte det. Hun skrøt til og med til de andre på festen om hva som hadde skjedd. Festen tok slutt etterhvert, og jeg dro hjem. Jeg sendte henne en sms med "takk for i kveld" og med spørsmål om hun kom seg trygt hjem, da hun bodde et stykke unna. Fikk et "ja" til svar. Tenkte hun enda var dritings, så svaret var ikke så overraskende. Sendte en ny melding med "håper du koste deg selv om xx sølte vin på kjolen din". Den ligger enda ulest. Dagen etter våkner jeg til at jeg er slettet på alt på SoMe. På snap, på facebook. Der har hun blokkert meg. Jeg har hatt en vond følelse helt siden alt dette skjedde, og jeg aner ikke hva jeg har gjort galt. Har tenkt at hun kanskje syntes det ble rart, og at hun har trengt avstand. Har ikke villet pushe på, og selv om jeg hadde villet, er jeg jo blokkert. Vi bor i en liten bygd på vestlandet, alle kjenner alle, og det er stor sannsynlighet for at vi treffer på hverandre på butikken. Vi har barn rundt samme alder, så at vi kan treffes i forbindelse med aktiviteter er også sannsynlig. Likevel har vi ikke sett hverandre siden i vinter. Men forrige uke så jeg henne på butikken. Det var sent, og vi var de eneste (så vidt jeg kunne se) i butikken. Jeg gikk forsiktig bort til henne og spurte om det gikk bra. Vi har alltid vært klemme-venner, men merket på hele henne at hun ville bort fortest mulig. Hun så ikke på meg, svarte meg ikke, gikk bare rett forbi meg med vogna. Det var så vondt, var kvalm i flere timer etterpå. Er jeg så dårlig i senga? Er jeg så stygg? Er jeg en dritdårlig venn som lot henne forføre meg, hun ville jo tydeligvis ikke utifra reaksjonen i ettertid. Jeg har ikke mange venner her, hun var egentlig den eneste. Så nå sitter jeg her da. Kjempeforvirret og trist. Jeg ville bare si hei da vi så hverandre, slik at det kanskje ikke skulle bli kleint hvis vi ser hverandre senere, da er vi hvertfall på hils. Snakket med lillebroren min om dette, men han bor så langt unna, og han jobber så han har ikke mye tid. Vet ikke hva jeg vil med dette, men det hjalp kanskje å få skrevet det ned. Anonymkode: 69f3d...539
TomSawyer Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om denne skal i seksualitet eller vennskap. Jeg er en kvinne på 34 som har hatt sex med en venninne, to år eldre enn meg. Vi har vært venner siden vi var små, og gjennom hele ungdomstiden har hun uttrykt at hun er forelsket i meg, selv da hun var 16 og jeg bare 14. Hun har sagt det rett ut, hun har sagt at hun har fantasert om meg mens hun har sex med andre, hun har ellers sendt snap av meg med teksten "woman of my dreams" til folk osv. Alt i alt har hun "alltid" vært interessert. Vi har kyssa mye, vært nakne sammen - men aldri sex. Jeg er ikke lesbisk, jeg er bare glad i kos. Men for et halvt år siden, på en fest, hadde vi sex. Jeg har gått igjennom hele greia i hodet tusen ganger for å se om jeg finner ut hva som gikk galt. Jeg sitter med en klump i halsen når jeg skriver dette, og har gått mange runder med meg selv i månedsvis på om jeg skulle poste dette eller ikke fordi jeg føler meg så sårbar. Vi gikk altså inn på et soverom, HUN tok av seg sine klær og la seg til. Jeg hadde aldri hatt sex med en kvinne før, og dette visste hun. Hun veiledet meg litt, og jeg fikk henne i mål. Så var hun rimelig grådig på meg, og det ble litt for mye for meg, så jeg ba henne roe ned. Hun godtok det, og vi avsluttet. Vi kysset og klemte etterpå - alt tilsynelatende enda ok mellom oss. Jeg var nervøs etterpå, og hun sa til meg at jeg ikke gjorde noe galt og at hun likte det. Hun skrøt til og med til de andre på festen om hva som hadde skjedd. Festen tok slutt etterhvert, og jeg dro hjem. Jeg sendte henne en sms med "takk for i kveld" og med spørsmål om hun kom seg trygt hjem, da hun bodde et stykke unna. Fikk et "ja" til svar. Tenkte hun enda var dritings, så svaret var ikke så overraskende. Sendte en ny melding med "håper du koste deg selv om xx sølte vin på kjolen din". Den ligger enda ulest. Dagen etter våkner jeg til at jeg er slettet på alt på SoMe. På snap, på facebook. Der har hun blokkert meg. Jeg har hatt en vond følelse helt siden alt dette skjedde, og jeg aner ikke hva jeg har gjort galt. Har tenkt at hun kanskje syntes det ble rart, og at hun har trengt avstand. Har ikke villet pushe på, og selv om jeg hadde villet, er jeg jo blokkert. Vi bor i en liten bygd på vestlandet, alle kjenner alle, og det er stor sannsynlighet for at vi treffer på hverandre på butikken. Vi har barn rundt samme alder, så at vi kan treffes i forbindelse med aktiviteter er også sannsynlig. Likevel har vi ikke sett hverandre siden i vinter. Men forrige uke så jeg henne på butikken. Det var sent, og vi var de eneste (så vidt jeg kunne se) i butikken. Jeg gikk forsiktig bort til henne og spurte om det gikk bra. Vi har alltid vært klemme-venner, men merket på hele henne at hun ville bort fortest mulig. Hun så ikke på meg, svarte meg ikke, gikk bare rett forbi meg med vogna. Det var så vondt, var kvalm i flere timer etterpå. Er jeg så dårlig i senga? Er jeg så stygg? Er jeg en dritdårlig venn som lot henne forføre meg, hun ville jo tydeligvis ikke utifra reaksjonen i ettertid. Jeg har ikke mange venner her, hun var egentlig den eneste. Så nå sitter jeg her da. Kjempeforvirret og trist. Jeg ville bare si hei da vi så hverandre, slik at det kanskje ikke skulle bli kleint hvis vi ser hverandre senere, da er vi hvertfall på hils. Snakket med lillebroren min om dette, men han bor så langt unna, og han jobber så han har ikke mye tid. Vet ikke hva jeg vil med dette, men det hjalp kanskje å få skrevet det ned. Anonymkode: 69f3d...539 Hun venninna di virker passelig nuts spør du meg.?.Finner du ingen bedre å bruke tid og tanker på kan du sende henne en sms og spørre hvorfor hun slettet deg.
tussi84 Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om denne skal i seksualitet eller vennskap. Jeg er en kvinne på 34 som har hatt sex med en venninne, to år eldre enn meg. Vi har vært venner siden vi var små, og gjennom hele ungdomstiden har hun uttrykt at hun er forelsket i meg, selv da hun var 16 og jeg bare 14. Hun har sagt det rett ut, hun har sagt at hun har fantasert om meg mens hun har sex med andre, hun har ellers sendt snap av meg med teksten "woman of my dreams" til folk osv. Alt i alt har hun "alltid" vært interessert. Vi har kyssa mye, vært nakne sammen - men aldri sex. Jeg er ikke lesbisk, jeg er bare glad i kos. Men for et halvt år siden, på en fest, hadde vi sex. Jeg har gått igjennom hele greia i hodet tusen ganger for å se om jeg finner ut hva som gikk galt. Jeg sitter med en klump i halsen når jeg skriver dette, og har gått mange runder med meg selv i månedsvis på om jeg skulle poste dette eller ikke fordi jeg føler meg så sårbar. Vi gikk altså inn på et soverom, HUN tok av seg sine klær og la seg til. Jeg hadde aldri hatt sex med en kvinne før, og dette visste hun. Hun veiledet meg litt, og jeg fikk henne i mål. Så var hun rimelig grådig på meg, og det ble litt for mye for meg, så jeg ba henne roe ned. Hun godtok det, og vi avsluttet. Vi kysset og klemte etterpå - alt tilsynelatende enda ok mellom oss. Jeg var nervøs etterpå, og hun sa til meg at jeg ikke gjorde noe galt og at hun likte det. Hun skrøt til og med til de andre på festen om hva som hadde skjedd. Festen tok slutt etterhvert, og jeg dro hjem. Jeg sendte henne en sms med "takk for i kveld" og med spørsmål om hun kom seg trygt hjem, da hun bodde et stykke unna. Fikk et "ja" til svar. Tenkte hun enda var dritings, så svaret var ikke så overraskende. Sendte en ny melding med "håper du koste deg selv om xx sølte vin på kjolen din". Den ligger enda ulest. Dagen etter våkner jeg til at jeg er slettet på alt på SoMe. På snap, på facebook. Der har hun blokkert meg. Jeg har hatt en vond følelse helt siden alt dette skjedde, og jeg aner ikke hva jeg har gjort galt. Har tenkt at hun kanskje syntes det ble rart, og at hun har trengt avstand. Har ikke villet pushe på, og selv om jeg hadde villet, er jeg jo blokkert. Vi bor i en liten bygd på vestlandet, alle kjenner alle, og det er stor sannsynlighet for at vi treffer på hverandre på butikken. Vi har barn rundt samme alder, så at vi kan treffes i forbindelse med aktiviteter er også sannsynlig. Likevel har vi ikke sett hverandre siden i vinter. Men forrige uke så jeg henne på butikken. Det var sent, og vi var de eneste (så vidt jeg kunne se) i butikken. Jeg gikk forsiktig bort til henne og spurte om det gikk bra. Vi har alltid vært klemme-venner, men merket på hele henne at hun ville bort fortest mulig. Hun så ikke på meg, svarte meg ikke, gikk bare rett forbi meg med vogna. Det var så vondt, var kvalm i flere timer etterpå. Er jeg så dårlig i senga? Er jeg så stygg? Er jeg en dritdårlig venn som lot henne forføre meg, hun ville jo tydeligvis ikke utifra reaksjonen i ettertid. Jeg har ikke mange venner her, hun var egentlig den eneste. Så nå sitter jeg her da. Kjempeforvirret og trist. Jeg ville bare si hei da vi så hverandre, slik at det kanskje ikke skulle bli kleint hvis vi ser hverandre senere, da er vi hvertfall på hils. Snakket med lillebroren min om dette, men han bor så langt unna, og han jobber så han har ikke mye tid. Vet ikke hva jeg vil med dette, men det hjalp kanskje å få skrevet det ned. Anonymkode: 69f3d...539 Du forteller at hun alltid har vært interessert i deg og at hun er lesbisk. Samtidig så har du en annen legning og for deg har kun all fysisk tilnærming vært kun fordi du er glad i kos. Det jeg kan tenke meg er at etter dere hadde sex så innså hun kanskje til slutt at drømmen om at det engang kunne bli dere to aldri kom til å skje. Kanskje det blir for sårende og for vanskelig for henne å fortsette å ha deg i livet sitt, når du aldri kan gi henne det hun ønsker. Når den ene er forelsket Og den andre ikke, så er det forståelig at den som er forelsket velger å trekke seg unna. Hun burde kanskje snakket med deg om det, men kanskje det bare er for vanskelig. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hun skrøt til og med til de andre på festen om hva som hadde skjedd. Whaaat? Er dere virkelig i 30 åra?? Anonymkode: 9f1f1...0c2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vet ikke om denne skal i seksualitet eller vennskap. Jeg er en kvinne på 34 som har hatt sex med en venninne, to år eldre enn meg. Vi har vært venner siden vi var små, og gjennom hele ungdomstiden har hun uttrykt at hun er forelsket i meg, selv da hun var 16 og jeg bare 14. Hun har sagt det rett ut, hun har sagt at hun har fantasert om meg mens hun har sex med andre, hun har ellers sendt snap av meg med teksten "woman of my dreams" til folk osv. Alt i alt har hun "alltid" vært interessert. Vi har kyssa mye, vært nakne sammen - men aldri sex. Jeg er ikke lesbisk, jeg er bare glad i kos. Men for et halvt år siden, på en fest, hadde vi sex. Jeg har gått igjennom hele greia i hodet tusen ganger for å se om jeg finner ut hva som gikk galt. Jeg sitter med en klump i halsen når jeg skriver dette, og har gått mange runder med meg selv i månedsvis på om jeg skulle poste dette eller ikke fordi jeg føler meg så sårbar. Vi gikk altså inn på et soverom, HUN tok av seg sine klær og la seg til. Jeg hadde aldri hatt sex med en kvinne før, og dette visste hun. Hun veiledet meg litt, og jeg fikk henne i mål. Så var hun rimelig grådig på meg, og det ble litt for mye for meg, så jeg ba henne roe ned. Hun godtok det, og vi avsluttet. Vi kysset og klemte etterpå - alt tilsynelatende enda ok mellom oss. Jeg var nervøs etterpå, og hun sa til meg at jeg ikke gjorde noe galt og at hun likte det. Hun skrøt til og med til de andre på festen om hva som hadde skjedd. Festen tok slutt etterhvert, og jeg dro hjem. Jeg sendte henne en sms med "takk for i kveld" og med spørsmål om hun kom seg trygt hjem, da hun bodde et stykke unna. Fikk et "ja" til svar. Tenkte hun enda var dritings, så svaret var ikke så overraskende. Sendte en ny melding med "håper du koste deg selv om xx sølte vin på kjolen din". Den ligger enda ulest. Dagen etter våkner jeg til at jeg er slettet på alt på SoMe. På snap, på facebook. Der har hun blokkert meg. Jeg har hatt en vond følelse helt siden alt dette skjedde, og jeg aner ikke hva jeg har gjort galt. Har tenkt at hun kanskje syntes det ble rart, og at hun har trengt avstand. Har ikke villet pushe på, og selv om jeg hadde villet, er jeg jo blokkert. Vi bor i en liten bygd på vestlandet, alle kjenner alle, og det er stor sannsynlighet for at vi treffer på hverandre på butikken. Vi har barn rundt samme alder, så at vi kan treffes i forbindelse med aktiviteter er også sannsynlig. Likevel har vi ikke sett hverandre siden i vinter. Men forrige uke så jeg henne på butikken. Det var sent, og vi var de eneste (så vidt jeg kunne se) i butikken. Jeg gikk forsiktig bort til henne og spurte om det gikk bra. Vi har alltid vært klemme-venner, men merket på hele henne at hun ville bort fortest mulig. Hun så ikke på meg, svarte meg ikke, gikk bare rett forbi meg med vogna. Det var så vondt, var kvalm i flere timer etterpå. Er jeg så dårlig i senga? Er jeg så stygg? Er jeg en dritdårlig venn som lot henne forføre meg, hun ville jo tydeligvis ikke utifra reaksjonen i ettertid. Jeg har ikke mange venner her, hun var egentlig den eneste. Så nå sitter jeg her da. Kjempeforvirret og trist. Jeg ville bare si hei da vi så hverandre, slik at det kanskje ikke skulle bli kleint hvis vi ser hverandre senere, da er vi hvertfall på hils. Snakket med lillebroren min om dette, men han bor så langt unna, og han jobber så han har ikke mye tid. Vet ikke hva jeg vil med dette, men det hjalp kanskje å få skrevet det ned. Anonymkode: 69f3d...539 Du såret henne ved å ikke være like ivrig. Hun vet utmerket godt at det var hun som la opp til dette, og det ble for mye når hun vet at det ikke er liv laga videre.. I stedet for å kjenne seg avvist, valgte hun å avvise deg. Dette er grunnen til at sex og vennskap hører dårlig sammen. Uansett, et voksent menneske som former små mennesker til å bli verdensborgere, bør være mer utviklet og moden enn som så. Du burde være letta over å være kvitt et så uradig og umodent menneske, og det blir du nok når du får dette på avstand. Neste gang, overse henne glatt. Det er hva du kan gjøre for deg selv. Anonymkode: 2859e...65a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Whaaat? Er dere virkelig i 30 åra?? Anonymkode: 9f1f1...0c2 Ja? Det var ikke jeg som satt og skrøt, det får hun stå for selv, selv som 36-åring. Man gjør mye rart når man er dritings, uansett alder. Ts Anonymkode: 69f3d...539
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #7 Skrevet 1. august 2024 TomSawyer skrev (14 timer siden): Hun venninna di virker passelig nuts spør du meg.?.Finner du ingen bedre å bruke tid og tanker på kan du sende henne en sms og spørre hvorfor hun slettet deg. Tror jeg dropper sms... Jeg har gjort mitt, tenker jeg... Ts Anonymkode: 69f3d...539
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #8 Skrevet 1. august 2024 tussi84 skrev (14 timer siden): Du forteller at hun alltid har vært interessert i deg og at hun er lesbisk. Samtidig så har du en annen legning og for deg har kun all fysisk tilnærming vært kun fordi du er glad i kos. Det jeg kan tenke meg er at etter dere hadde sex så innså hun kanskje til slutt at drømmen om at det engang kunne bli dere to aldri kom til å skje. Kanskje det blir for sårende og for vanskelig for henne å fortsette å ha deg i livet sitt, når du aldri kan gi henne det hun ønsker. Når den ene er forelsket Og den andre ikke, så er det forståelig at den som er forelsket velger å trekke seg unna. Hun burde kanskje snakket med deg om det, men kanskje det bare er for vanskelig. Mulig. Bare trodde huk klarte å være litt mer voksen enn bare å ghoste meg. Men men... Ts Anonymkode: 69f3d...539
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du såret henne ved å ikke være like ivrig. Hun vet utmerket godt at det var hun som la opp til dette, og det ble for mye når hun vet at det ikke er liv laga videre.. I stedet for å kjenne seg avvist, valgte hun å avvise deg. Dette er grunnen til at sex og vennskap hører dårlig sammen. Uansett, et voksent menneske som former små mennesker til å bli verdensborgere, bør være mer utviklet og moden enn som så. Du burde være letta over å være kvitt et så uradig og umodent menneske, og det blir du nok når du får dette på avstand. Neste gang, overse henne glatt. Det er hva du kan gjøre for deg selv. Anonymkode: 2859e...65a Tenkte mye etter at jeg poster dette, og er enig med deg. Hun er jo barnslig som ikke kan avslutte dette på en voksen måte. Jeg bruker energien min på noe annet, tror jeg. Ts Anonymkode: 69f3d...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå