AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Del Skrevet 31. juli Føler meg ganske fortvilet akkurat nå. Var nødt til å avslutte et forhold til noen jeg er ekstremt glad i. Grunnen til at jeg var nødt til å avslutte var fordi jeg så han trengte mer tid til å finne ut av egne problemer, hvem han er som person og å vokse litt. Jeg ser ikke at vi kunne funket i lengden før han har gjort dette. Problemet er at han har dukket opp i drømmene mine flere kvelder på rad. Jeg legger også mye merke til 11:11 når jeg tenker på han. Noen klarsynte som kan trekke kort eller får noen tanker? Anonymkode: 950a0...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Del Skrevet 31. juli Du får støtte fra andre siden med at du ser engletallene 1111, det at han dukker opp i drømmene dine er at energien hans er rundt deg enda. Om noen tenker ekstra på deg eller manifesterer deg så kjenner du det, du kan distrahere deg i våken tilstand men i drømmer dukker de opp. Stol på deg selv får jeg opp, du stoler ikke på deg selv nok. Du får støtte igjennom drømmene og de symboliserer at du kan gi slipp med støtte fra veilederne dine. Jeg får pust opp når jeg skriver det her, er det noe du kjenner igjen? Anonymkode: ddfba...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du får støtte fra andre siden med at du ser engletallene 1111, det at han dukker opp i drømmene dine er at energien hans er rundt deg enda. Om noen tenker ekstra på deg eller manifesterer deg så kjenner du det, du kan distrahere deg i våken tilstand men i drømmer dukker de opp. Stol på deg selv får jeg opp, du stoler ikke på deg selv nok. Du får støtte igjennom drømmene og de symboliserer at du kan gi slipp med støtte fra veilederne dine. Jeg får pust opp når jeg skriver det her, er det noe du kjenner igjen? Anonymkode: ddfba...da9 Takk for svar Det er nok sant at jeg tviler mye på egne valg. Har også båret på mye stress rundt dette og er nok ekstra engstelig av natur så å puste dypt er nok også et godt råd 😅 Anonymkode: 950a0...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar Det er nok sant at jeg tviler mye på egne valg. Har også båret på mye stress rundt dette og er nok ekstra engstelig av natur så å puste dypt er nok også et godt råd 😅 Anonymkode: 950a0...7fe Jeg slet med å puste når jeg skrev til deg, klarer ikke å trekke pusten skikkelig. Men ta dype åndedrag, så får du ut litt spenninger. Du får ganske klare beskjeder sånn jeg ser det, så det er noen som passer på deg ❤️ Anonymkode: ddfba...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg slet med å puste når jeg skrev til deg, klarer ikke å trekke pusten skikkelig. Men ta dype åndedrag, så får du ut litt spenninger. Du får ganske klare beskjeder sånn jeg ser det, så det er noen som passer på deg ❤️ Anonymkode: ddfba...da9 Takk ❤ Anonymkode: 950a0...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Del Skrevet 31. juli Henger meg litt på tråden, helt annet tema. Jeg må avvikle bedriften min, hvordan kommer dette til å gå? Må jeg avvikle alt, går hus og hytte også? Anonymkode: d6a7b...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du får støtte fra andre siden med at du ser engletallene 1111, det at han dukker opp i drømmene dine er at energien hans er rundt deg enda. Om noen tenker ekstra på deg eller manifesterer deg så kjenner du det, du kan distrahere deg i våken tilstand men i drømmer dukker de opp. Stol på deg selv får jeg opp, du stoler ikke på deg selv nok. Du får støtte igjennom drømmene og de symboliserer at du kan gi slipp med støtte fra veilederne dine. Jeg får pust opp når jeg skriver det her, er det noe du kjenner igjen? Anonymkode: ddfba...da9 Får en følelse av at du er en varm, empatisk sjel med sterke klarsynte evner❤️ Hadde du kunnet lese meg også? Lurer på fremtiden i forholdet mitt, om vi er på rett vei sammen? Dukker det opp noen råd til meg i den forbindelse? Bare om du har tid og lyst til å lese meg, såklart😊 Anonymkode: c92ba...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Del Skrevet 31. juli Vil jeg finne en mann å dele livet med? Hvordan er bo situasjonen om ett år? Anonymkode: 86500...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Henger meg litt på tråden, helt annet tema. Jeg må avvikle bedriften min, hvordan kommer dette til å gå? Må jeg avvikle alt, går hus og hytte også? Anonymkode: d6a7b...b85 Hm... jeg får opp en mann hos deg, høres sikkert helt tullete ut men jeg kan prøve å beskrive han. Han har en lys dress med noe mørk rundt hodet om det er håret klarer jeg ikke å se. Han har en helt spesiell rolle ovenfor dette og kommer til å bli viktig for deg fremover om det er negativt eller positivt får jeg ikke følelsen av. Får også opp en klar rød farge om det er en logo eller hva det skal symbolisere, neste som kommer er en nøkkel som antyde en løsning det noe som blir låst opp om det er dokumenterer eller hjelp. Kjenner du igjen noe av det? Anonymkode: ddfba...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Del Skrevet 31. juli Henger meg på tråden selv. jeg ønsker et barn til, mannen min er i tenkeboksen. Han mener jeg må tak i en del ting først. Det er jeg enig i, men uvissheten spiser meg opp og ønsket om barn nr 2 overstyrer mine tanker. Kommer jeg til å få det etterlengtede barnet, og isåfall når? Anonymkode: b3ae5...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Får en følelse av at du er en varm, empatisk sjel med sterke klarsynte evner❤️ Hadde du kunnet lese meg også? Lurer på fremtiden i forholdet mitt, om vi er på rett vei sammen? Dukker det opp noen råd til meg i den forbindelse? Bare om du har tid og lyst til å lese meg, såklart😊 Anonymkode: c92ba...e81 Hos deg får jeg opp både fargen grønn, den omringer deg. Jeg ser du flyter med det grønne rundt deg mens hos han får jeg en person som står rett opp og ned. Han virker som han ikke rikker seg, han står med beina godt plantet på jorda. Hva denne flytingen du gjør rundt han og med hans plassering klarer jeg ikke helt å plassere. Bor dere landlig til eller tenker flytting? Anonymkode: ddfba...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Henger meg på tråden selv. jeg ønsker et barn til, mannen min er i tenkeboksen. Han mener jeg må tak i en del ting først. Det er jeg enig i, men uvissheten spiser meg opp og ønsket om barn nr 2 overstyrer mine tanker. Kommer jeg til å få det etterlengtede barnet, og isåfall når? Anonymkode: b3ae5...034 Denne sorgen jeg kjente nå, jeg fikk frysninger over hele kroppen og jeg fikk tårer i øynene og som noe sort tok plass i hjertet mitt. Dette tar mye energi og tanker hos deg, det savnet du bærer på er stort. Jeg bare skriver det jeg får opp, hos deg ser jeg en velskapt gutt med skyer som han ligger på. Han ligger å venter får jeg en følelse av, han svever enda. Om dette er barnet dere venter eller har mistet får jeg ikke opp. Unnskyld om jeg skriver noe som sårer deg eller gjør ting vondt. Det vil jeg ikke ❤️ Anonymkode: ddfba...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vil jeg finne en mann å dele livet med? Hvordan er bo situasjonen om ett år? Anonymkode: 86500...b9b Jeg får opp ett bilde av en by hos deg, du vet hva du vil og hva du vil ha får jeg en følelse av. Du skal være deg selv som den du er. Den mannen jeg får opp her er ingen du ville ha lagt merke til om du møtte han tilfeldigvis. Han kommer til å teste deg. Jeg ser han mykner til kantene dine, det han bringer inn i livet ditt er lysten til å gi slipp på kontrollen. Myke kanter er det som er det bildet jeg får klarest opp hos deg. Anonymkode: ddfba...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Del Skrevet 31. juli 6 minutter siden, AnonymBruker said: Denne sorgen jeg kjente nå, jeg fikk frysninger over hele kroppen og jeg fikk tårer i øynene og som noe sort tok plass i hjertet mitt. Dette tar mye energi og tanker hos deg, det savnet du bærer på er stort. Jeg bare skriver det jeg får opp, hos deg ser jeg en velskapt gutt med skyer som han ligger på. Han ligger å venter får jeg en følelse av, han svever enda. Om dette er barnet dere venter eller har mistet får jeg ikke opp. Unnskyld om jeg skriver noe som sårer deg eller gjør ting vondt. Det vil jeg ikke ❤️ Anonymkode: ddfba...da9 Jeg har en gutt på 5 år, men før han ble født var jeg gravid men mistet. Takk for dine varme ord. Jeg føler meg så utakknemlig som savner et barn til når jeg allerede har en frisk og rask gutt hjemme. Jeg bare føler at det er plass til et barn til i hjertet mitt…. Ønsker ikke å gå gjennom livet og angre på at jeg aldri fikk de barna jeg ønsker meg. Anonymkode: b3ae5...034 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en gutt på 5 år, men før han ble født var jeg gravid men mistet. Takk for dine varme ord. Jeg føler meg så utakknemlig som savner et barn til når jeg allerede har en frisk og rask gutt hjemme. Jeg bare føler at det er plass til et barn til i hjertet mitt…. Ønsker ikke å gå gjennom livet og angre på at jeg aldri fikk de barna jeg ønsker meg. Anonymkode: b3ae5...034 Savnet du føler på kan være det barnet du mistet som er med deg. J Jeg sender deg gode tanker og sender deg lys, håper du får barnet du ønsker deg ❤️ Anonymkode: ddfba...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #16 Del Skrevet 31. juli 5 minutter siden, AnonymBruker said: Savnet du føler på kan være det barnet du mistet som er med deg. J Jeg sender deg gode tanker og sender deg lys, håper du får barnet du ønsker deg ❤️ Anonymkode: ddfba...da9 Takk for din tid og varme ord. Setter veldig stor pris på det. Det håper jeg også ❤️🩹 Anonymkode: b3ae5...034 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #17 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos deg får jeg opp både fargen grønn, den omringer deg. Jeg ser du flyter med det grønne rundt deg mens hos han får jeg en person som står rett opp og ned. Han virker som han ikke rikker seg, han står med beina godt plantet på jorda. Hva denne flytingen du gjør rundt han og med hans plassering klarer jeg ikke helt å plassere. Bor dere landlig til eller tenker flytting? Anonymkode: ddfba...da9 Tusen takk for lesning❤️ Hm, jeg vet ikke helt hva dette kan bety, kanskje det ikke har noe med det direkte landlige å gjøre, men kanskje det mer er som et bilde på noe annet? Han er veldig snill og jordnær, og jeg trives godt sammen med han, men han er ikke like åpen som meg, jeg har mer kontakt med egne følelser, jeg er mer sensitiv og følsom generelt, jeg ønsker en dypere emosjonell kontakt med han, og prøver liksom å lirke litt for å gradvis finne ut av hvordan jeg skal komme nærmere emosjonelt. Kanskje det er der jeg flyter litt rundt han, er forsiktig i prosessen, på en måte. Jeg er interessert i åndelig utvikling (det er ikke han, og det er helt ok), men det er viktig for meg å stadig lære mer om meg selv, og jeg vil så gjerne at vi to sammen også skal utvikle oss sammen, lære av hverandre osv. Mens han er litt sånn «jeg er som jeg er», så det er kanskje det du ser når du ser han stå med begge beina plantet på jorden? Men samtidig har han sagt at han har lyst å øve på å bli mer åpen, og han ser hvor viktig det er i et forhold, han sliter bare med å få det til. Mens jeg «danser» litt rundt han og prøver å lirke litt forsiktig, på en empatisk måte😅 Er det håp for at han kan klare å åpne mer opp etterhvert? Anonymkode: c92ba...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #18 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos deg får jeg opp både fargen grønn, den omringer deg. Jeg ser du flyter med det grønne rundt deg mens hos han får jeg en person som står rett opp og ned. Han virker som han ikke rikker seg, han står med beina godt plantet på jorda. Hva denne flytingen du gjør rundt han og med hans plassering klarer jeg ikke helt å plassere. Bor dere landlig til eller tenker flytting? Anonymkode: ddfba...da9 - må legge til at vi bor hver for oss nå, vi har bare vært sammen i snart et års tid. Jeg har lurt på om vi noen gang kommer til å flytte sammen, jeg håper det, ser du noe om det? Jeg drømmer om å bo litt landlig, men likevel sentralt nok, hvis det kan være mulig å finne noe sånt😊 Ingen av oss bor landlig nå, men vi er glade i naturen😊 Anonymkode: c92ba...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #19 Del Skrevet 31. juli Hei AB...da9 Vet ikke om du fortsetter å svare i denne tråden, men om du stikker innom og om du orker å føle på meg og min situasjon? Jeg er på flyttefot - eller... må finne nytt sted å leie innen 3 mnd og er litt stresset. Ser du om vi får bolig vi blir fornøyd med, både prismessig og at stedet passer oss osv.? (kjenner jeg blir litt engstelig av å få svar i tilfelle det er negativt, for jeg tror på deg, men vil gjerne vite allikevel) Får du opp noe om meg som person? Anonymkode: dad5d...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #20 Del Skrevet 31. juli Håper det er greit at jeg spør, men lurer bare på hvordan det vil gå med studiene mine fremover? 💜 Anonymkode: b6172...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå