AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Del Skrevet 31. juli 2024 Når er en god alder for barn å få sitt første smykke? Jeg vil gjerne gi min datter ett sølvsmykke, men er usikker på når det er passende/ok at barn har på seg slikt. Anonymkode: 59188...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Del Skrevet 31. juli 2024 Barn får gjerne smykker til dåp. Å sette noe annet enn gullsmykker på barn kan bli å provosere frem nikkelallergi. Anonymkode: f9f87...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Del Skrevet 31. juli 2024 33 minutter siden, AnonymBruker said: Barn får gjerne smykker til dåp. Å sette noe annet enn gullsmykker på barn kan bli å provosere frem nikkelallergi. Anonymkode: f9f87...3e1 Men bruker de dåpsmykkene jevnt eller er det kunn til spesielle annledninger? Jeg har selv nikkelallergi og sølv er helt ok å bruke. (gull også). Anonymkode: 59188...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Del Skrevet 31. juli 2024 Har brukt smykker på mini fra rundt 7 mnd. Dette velger man selv. Brukte smykker selv som barn. Anonymkode: 63b7a...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Men bruker de dåpsmykkene jevnt eller er det kunn til spesielle annledninger? Jeg har selv nikkelallergi og sølv er helt ok å bruke. (gull også). Anonymkode: 59188...1ef Begge våres har smykke de brukte fra dag 1 etter dåpen. Eldste bruker fortsat sitt smyke med traktor har kjøpt nytt anheng er nå 19, yngste har er med sommerfugl ho bruker fast pluss armbånd, har der måtte lodde på mer på armbåndet og byttet anheng er 18år Anonymkode: faf36...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Del Skrevet 1. august 2024 Har brukt kjede siden dåpen. Anonymkode: 8b74d...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå