Gå til innhold

Hvorfor blir man så stygg i frisørspeil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler jeg går opp 10 kg og ser skikkelig gusten ut i speilet til frisøren sammenlignet med andre speil. Er det bare meg eller er det sånn for alle?

Anonymkode: 0b531...b96

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler jeg går opp 10 kg og ser skikkelig gusten ut i speilet til frisøren sammenlignet med andre speil. Er det bare meg eller er det sånn for alle?

Sant ass! Sikkert noe med lyset å gjøre!

Anonymkode: d4d3e...b17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Frisør og prøveromsspeil! Grusomt.

Anonymkode: d37ed...8a2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig deprimerende å sitte foran frisørspeilet,det er ingen gang jeg føler meg så stygg som da.

Alt det jeg er misfornøyd med får jeg rett i fleisen.

Det er mange som opplever det samme.

Det som er litt rart er at frisørene ser jo fine og freche ut.🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
watt skrev (2 timer siden):

Det er skikkelig deprimerende å sitte foran frisørspeilet,det er ingen gang jeg føler meg så stygg som da.

Alt det jeg er misfornøyd med får jeg rett i fleisen.

Det er mange som opplever det samme.

Det som er litt rart er at frisørene ser jo fine og freche ut.🫣

Trodde jeg var den eneste! Sa alt du skrev til samboeren min for noen uker siden. Hahaha, kunne vært jeg som skrev😂

Anonymkode: e319e...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant at man ser grusom ut i frisørspeil, men jeg opplever ofte at de ansatte ser flotte ut -  i det samme speilet!! 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malmfrid

Helt enig - ser helt forferdelig ut. Har tenkt at det skyldes lyset pluss at sminken gjerne er vasket av ifm hårvask 😅

Undrer meg litt at alle influensere ser ut til å stortrives i det speilet - fiilmer seg selv og ser helt smashing ut 😂

Endret av Malmfrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok bare det at man blir sittende å stirre på seg selv, samtidig som man ser ut som en drukna katt på håret. 

Kaster man et raskt blikk i speilet hjemme gjør man det mens man fikser hår, eller fokuserer på et element ved seg selv, samtidig som man gjerne strammer til ansiktet litt. 

Anonymkode: 873d3...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer helt an på hvilken frisør jeg er hos, også internt i samme salong. Hos tidligere frisør så hadde en frisør stol mot veien og vindu bak speilet. Så helt forferdelig ut. Annen frisør hvor speilet var vendt inn mot lokalet, så jeg smashing ut. Jeg gikk heller til henne :ler:

Anonymkode: e4f16...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror lyset er ganske hardt og har en ganske uheldig vinkel (rett ned) for å hjelpe frisøren til å se håret de skal klippe godt nok. 

Anonymkode: 3688f...059

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 22.45):

Trodde jeg var den eneste! Sa alt du skrev til samboeren min for noen uker siden. Hahaha, kunne vært jeg som skrev😂

Anonymkode: e319e...1b8

Haha, jeg også følte jeg var den eneste 😅

Ser rynkete og gammel ut, huden er grå og til og med håret er slapt i speilet. Og prøverom er jo et kapittel for seg 🤣

Mens i speilet på badet hjemme, der er jeg rett og slett vakker 😄

Anonymkode: cc11d...de3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 20.22):

Ja samme på meg ! Føler jeg ser oppblåst ut og uren hud, trøtte øyne. Rar når jeg prater🙄 hater det! Føler meg fresh hjemme og får mange komplimenter for utseendet mitt 😄

Anonymkode: 5060c...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, jeg også følte jeg var den eneste 😅

Ser rynkete og gammel ut, huden er grå og til og med håret er slapt i speilet. Og prøverom er jo et kapittel for seg 🤣

Mens i speilet på badet hjemme, der er jeg rett og slett vakker 😄

Anonymkode: cc11d...de3

Opplever at mange speil på restauranter er slik. At du nesten blir stående og stirre på deg selv fordi du ser så pen ut. Er nesten et integrert filter i speilet. 😅 Lurer på om de har satt opp belysning og alt slik at du skal føle deg veldig bra der. 

Anonymkode: 873d3...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 20.22):

Føler meg så stygg hos frisøren at jeg heller klipper meg selv.

Anonymkode: eabe9...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...