Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Hvilken kjole ville du hatt hvis du ikke trengte å tenke på passform eller penger, men kun design?
*Emma* Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 Hmmmm har egentlig ikke sett på så mange uoppnåelige kjoler.....tipper jeg ender med Maggie Sottero og de er vel sånn ganske normale i pris... Men jeg har sett to som jeg syns var dødsfine som jeg definitivt ikke har råd til. Denne og denne.....
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 Hadde nok hatt samme kjolen uansett. Tenkte ikke på pris i det hele tatt da jeg så etter kjole. Er kjempefornøyd med kjolen min, og kan ikke se for meg at det finnes noen mer perfekt kjole for meg der ute.
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 Hadde nok hatt samme kjolen uansett. Tenkte ikke på pris i det hele tatt da jeg så etter kjole. ← Samme her... Men så får eg min sydd råbillig også då..
Mblomste Skrevet 18. februar 2006 #5 Skrevet 18. februar 2006 Jeg hadde vel også endt opp på sammen kjole. For jeg har funnet drømmekjolen min, og den henger grei til dagen
Lassie Skrevet 18. februar 2006 #6 Skrevet 18. februar 2006 Den jeg har... Måtte faktisk ringe banken og be om et aldri så lite lån da jeg fant min kjole, fordi jeg fant den før vi hadde rukket å spare opp penger. Og da jeg først hadde funnet den så kunne jeg rett og slett ikke gå fra den heller... Ikke før den var min....
Susan Sto Helit Skrevet 18. februar 2006 #8 Skrevet 18. februar 2006 Siden det var du som startet denne Vampyra, har du funnet en kjole du har veldig lyst på som du ikke har råd til?
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #9 Skrevet 18. februar 2006 Jeg lagrer alltid fine brudekjoler på maskinen jeg da, men mye avhenger av bryllupet, synes kjolen bør stå i stil til resten. Også vil jeg ikke ha kritthvit kjole, heller med lys beige tror jeg
Gjest Liten Tapir Skrevet 18. februar 2006 #10 Skrevet 18. februar 2006 Den kjolen jeg får sydd nå er min drømmekjole. Dyr blir den, men det er den vakreste kjolen i verden!
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 19. februar 2006 #11 Skrevet 19. februar 2006 Det vet jeg faktisk ikke... Jeg er altfor opptatt av at ting ikke skal koste så jeg har ikke sett etter kjole hos de dyreste forhandlerne. Men kan vel godt tenke meg at jeg hadde valgt noe annet hvis jeg hadde ubegrenset med penger... Har jo kjøpt kjolen min usett, så vet jo ikke helt hvordan den blir. Men er veldig spent..
Gjest gjest 0 Skrevet 19. februar 2006 #12 Skrevet 19. februar 2006 Siden det var du som startet denne Vampyra, har du funnet en kjole du har veldig lyst på som du ikke har råd til? ← Nei, jeg er bare veldig glad i kjoler og design, så jeg hadde håpet det skulle dukke opp linker til flotte kjoler her Men jeg titter jo etter kjoler som kunne vært aktuelle når jeg skal gifte meg en gang i tiden, men jeg er forferdelig kresen så ingen jeg finner er bra nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå