AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Del Skrevet 31. juli 2024 Hei! Jeg kom akkurat fra frisøren og ser først nå i lyset hjemme at stripene er grønne. Skal i et bryllup om et par dager, hva skal jeg gjøre? 😅 Kan jeg fjerne grønnskjæret på noen måte? Det kommer nok av at hun brukte en blåsjampo, har bare aldri opplevd før at det har blitt SÅ grønt. Skulle tro det var grønnsjampo og ikke blåsjampo. Anonymkode: 7d30d...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Del Skrevet 31. juli 2024 Har du prøvd å vaske håret hjemme på normal måte? For å se om grønnfargen kanskje blekner bort eller er borte? Anonymkode: f52c8...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du prøvd å vaske håret hjemme på normal måte? For å se om grønnfargen kanskje blekner bort eller er borte? Anonymkode: f52c8...027 Nei ikke prøvd. Tenkte det sikkert ikke går så fort vekk, vet at de gangene det har kommet lillaskjær (som virkelig er å foretrekke foran grønnskjær😂) så har det ikke gått bort av å vaske bare en gang. Tenkte å spørre her først for å høre om noen har et magisk tips som ikke innebærer å vaske 7 ganger liksom når jeg skal i bryllup om 2 dager. Anonymkode: 7d30d...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Del Skrevet 31. juli 2024 Du går tilbake til frisøren og klager selvfølgelig. Anonymkode: 65d41...2e2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Del Skrevet 31. juli 2024 Hvis du prøver å vaske det en gang eller to (to sjamponeringer f.eks) og det fremdeles ikke går vekk, kan du gå til frisørsalongen i morgen og klage på det grønne håret. Sånn skal det jo ikke se ut etter et frisørbesøk, de kan ikke gi folk grønt hår uten å fikse det igjen etterpå. Gratis. Så var jeg deg, ville jeg vasket det før jeg gikk og klagde. Kan tenke meg noe av det første de vil spørre om er om du har forsøkt å vaske håret hjemme... bare antar det. Anonymkode: f52c8...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis du prøver å vaske det en gang eller to (to sjamponeringer f.eks) og det fremdeles ikke går vekk, kan du gå til frisørsalongen i morgen og klage på det grønne håret. Sånn skal det jo ikke se ut etter et frisørbesøk, de kan ikke gi folk grønt hår uten å fikse det igjen etterpå. Gratis. Så var jeg deg, ville jeg vasket det før jeg gikk og klagde. Kan tenke meg noe av det første de vil spørre om er om du har forsøkt å vaske håret hjemme... bare antar det. Anonymkode: f52c8...027 Tusen takk for svar😊 Hadde håpet å unngå det, bor så langt unna salongen osv. Men ja, det er vel det som må gjøres. Og gå til en annen frisør neste gang😇😇 Anonymkode: 7d30d...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 1. august 2024 #7 Del Skrevet 1. august 2024 Må nok kompensere med litt varme.. fikk grønt hår etter farging med veldig kald blondfarge, hadde i en rød balsam i sjampoen min og voila det var ikke grønt lenger, men ble også mye varmere i farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #8 Del Skrevet 1. august 2024 Hva med å starte med å vaske håret, og ta det derfra? For alt du vet så går det vekk, så det er ikke nødvendig å gå i krisemodus før du vet om en vask eller 2 kan fikse det. Anonymkode: ae108...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Del Skrevet 1. august 2024 Grønnskjær fra klorbasseng går vekk med ketsjup... Vet ikke om det kan brukes i andre sammenhenger Anonymkode: 070f3...6ec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #10 Del Skrevet 1. august 2024 Fikk du fikset det, TS? Anonymkode: 1855e...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Grønnskjær fra klorbasseng går vekk med ketsjup... Vet ikke om det kan brukes i andre sammenhenger Anonymkode: 070f3...6ec Det kan det! Fordi grønn og rød er komplementærfarver. Men hadde også forsøkt å vaske det, ha i en god shampoo, skumme det opp, la sjampoen sitte i 30 min/60 min, og se om ikke det tar det, først ☺️ hilsen frisør Anonymkode: 3effe...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå