Binabina Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Hei! Jeg er en kvinne på 27 år som har en kompis som er 47 og lurer på om han er interessert i meg. Litt om meg. Jeg er litt dårlig på å se om en mann faktisk liker meg. Han lar meg bo i leiligheten hans når jeg vill og får passe hunden hans så mye jeg bare vil (jeg er veldig glad i den hunden og går en del på turer). Han har også nevnt at han ønsker å følge meg opp i et studieløp og gir veldig gode tips til familie/studier osv. Han har sagt en del ting som har fått meg til å skurre om han faktisk liker meg. Sånn at han sikkert må ha en pedagogisk jente som meg. Når han skulle kjøre meg hjem sist traff vi på en kvinne. Hun sa at vi skulle kose oss. Da sa han at hun sikkert trodde vi var et par. jeg synes han er en vakker person og er snill og omsorgsfull. Hva tenker dere? Tror dere han liker meg?
Kassettspiller Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Enten liker han deg eller så er han bare omsorgsfull. Hvorfor spør du han ikke?
Kassettspiller Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 Binabina skrev (1 time siden): Jeg tørr ikke å spørre Tør du å tulle med det og se reaksjonen hans da?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Skrevet 31. juli 2024 Han gir deg gode tips til familie? Hva mente du her? Anonymkode: c0acb...81d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 Lar han deg bo der uten å få noe igjen for det? Synes det er utnytting fra din side. Anonymkode: 059b8...985
Macro Skrevet 31. juli 2024 #8 Skrevet 31. juli 2024 Dere er skeive i modenhet. Jeg var i ekstase da jeg fikk passe hunden til naboen da jeg var 9. Du er 29 og forelsket i hundeeier. Om han lar deg bo der som hundepasser så er du villedet. Han gir deg i beste fall omsorg fordi han synes synd i deg. 1
TomSawyer Skrevet 31. juli 2024 #9 Skrevet 31. juli 2024 Binabina skrev (5 timer siden): Hei! Jeg er en kvinne på 27 år som har en kompis som er 47 og lurer på om han er interessert i meg. Litt om meg. Jeg er litt dårlig på å se om en mann faktisk liker meg. Han lar meg bo i leiligheten hans når jeg vill og får passe hunden hans så mye jeg bare vil (jeg er veldig glad i den hunden og går en del på turer). Han har også nevnt at han ønsker å følge meg opp i et studieløp og gir veldig gode tips til familie/studier osv. Han har sagt en del ting som har fått meg til å skurre om han faktisk liker meg. Sånn at han sikkert må ha en pedagogisk jente som meg. Når han skulle kjøre meg hjem sist traff vi på en kvinne. Hun sa at vi skulle kose oss. Da sa han at hun sikkert trodde vi var et par. jeg synes han er en vakker person og er snill og omsorgsfull. Hva tenker dere? Tror dere han liker meg? Hvorfor skulle han bruke tid og ressurser på deg hvis han ikke likte deg?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #10 Skrevet 31. juli 2024 Jeg anbefaler deg at når dere er alene så setter du deg oppå han. Du kysser han og fører armene hans mot brystene og rumpa di, da finner du fort ut om han liker deg. Anonymkode: 059b8...985
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #11 Skrevet 31. juli 2024 Du uttrykker deg veldig merkelig. Hva mener du med at han har fått deg til å skurre? Og at du er en pedagogisk jente? Har du noen kognitive utfordringer? 8 Anonymkode: f512f...460 4
Macro Skrevet 31. juli 2024 #12 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg anbefaler deg at når dere er alene så setter du deg oppå han. Du kysser han og fører armene hans mot brystene og rumpa di, da finner du fort ut om han liker deg. Anonymkode: 059b8...985 Det er ikke alle menn som har slike tanker.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #13 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lar han deg bo der uten å få noe igjen for det? Synes det er utnytting fra din side. Anonymkode: 059b8...985 Hun passer jo bikkja. Skjønner uansett ikke hvordan det er utnytting, hvis han ønsker besøk. Anonymkode: 5384f...e35
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #14 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du uttrykker deg veldig merkelig. Hva mener du med at han har fått deg til å skurre? Og at du er en pedagogisk jente? Har du noen kognitive utfordringer? 8 Anonymkode: f512f...460 Noe som er rart her ja… 🤓 Anonymkode: 398d4...d68 1
Binabina Skrevet 1. august 2024 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2024 Innlegget er skrevet fort og kjappt og dette er en veldig rar situsjon! Jeg har dyskelsi 😁 skrev innlegget her for å høre innspill fra andre "utenforstående" jeg bor sammen med en venninne mens vi jobber/studerer. Så er jeg oppe hos han å passer hunden mens han jobber! 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #16 Skrevet 1. august 2024 Hadde jeg vært en 40 år gammel singel mann ville jeg vært kjempe glad om en dame på 27 år var interessert i meg. Hvis du liker han er det bare å kjøre på. Hint tilbake. Anonymkode: 35327...48c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå