AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Har vært på Fagmøbler og prøvd to reclinere som jeg ikke klarer å velge imellom. Jeg liker den beige stolen best pga fargen/designet. Den beige stolen kan jeg kun legge halvveis bakover, og så er den ikke 100% støttende i korsryggen, men jeg kan alltids bruke en pute. Den rustrøde kan jeg legge helt flatt bakover, og den er god både i rygg og nakke, men jeg synes den ser litt prangande ut og er dyrere. Hvis jeg velger den rustrøde, ønsker jeg å bestille den i samme farge som den beige stolen. Har noen av dere prøvd disse reclinerne fra Fagmøbler? Anonymkode: 840d3...22c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vært på Fagmøbler og prøvd to reclinere som jeg ikke klarer å velge imellom. Jeg liker den beige stolen best pga fargen/designet. Den beige stolen kan jeg kun legge halvveis bakover, og så er den ikke 100% støttende i korsryggen, men jeg kan alltids bruke en pute. Den rustrøde kan jeg legge helt flatt bakover, og den er god både i rygg og nakke, men jeg synes den ser litt prangande ut og er dyrere. Hvis jeg velger den rustrøde, ønsker jeg å bestille den i samme farge som den beige stolen. Har noen av dere prøvd disse reclinerne fra Fagmøbler? Anonymkode: 840d3...22c Anonymkode: 840d3...22c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 Jeg har den rustrøde som tv-stol. Er kjempefornøyd. Den er veldig fleksibel. Anonymkode: 500b4...225 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har den rustrøde som tv-stol. Er kjempefornøyd. Den er veldig fleksibel. Anonymkode: 500b4...225 Jeg har prolaps i ryggen og en skranglete nakke, og syntes at den rustrøde var god og støttende både oppe og nede, men siden jeg er litt forfengelig så likte jeg best den beige. Jeg kan få den rustrøde i samme stoff som den beige, men det er vanskelig å se for seg stolen med lys beige stoff. Ts Anonymkode: 840d3...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå