Gå til innhold

Brudefrisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med håret mitt bryllupsdagen. Klippet meg desverre kort før han fridde. Så nå sparer jeg som bare det (har alltid hatt en drøm om å ha langt hår når jeg gifter meg). Håret mitt har vokst litt da. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med å sveise på seg hår. Hvordan ser det ut?

Er veldig usikker på om det er verd å koste på seg det. Eller om jeg bare skal vente å se hvor langt håret mitt blir. Håret som er lengst når jo skuldrene mine nå da, men det korteste når jo bare ørene :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk et kjempegodt tips av min frisør. Jeg har nemlig langt hår, men ikke langt nok syns jeg da. Så spurte jeg om å sveise på extentions. Hun ville ikke anbefale det ettersom at det blir små klumper etter limet som kan synes, og det er vondt å ligge på om natten.

Det hun anbefalte meg var å være på utkikk etter langt ekte hår som man kan få kjøpt på små strips som festes under håret. De finner man hos frisører eller til og med enkelte ganger hos glitter. Men må være ekte da så de kan farges....

Trenger sikkert ikke så mange, og er man heldig finner man noen som ikke er så dyre. Det har jeg tenkt å gjøre i alle fall..

Skrevet

Jeg ville ikke sveiser på. Kjenner ei som gjorde det (ikke til bryllup) og det så skikkelig falskt og stygt ut.

Kan du ikke snakke med frisøren å høre hva hun anbefaler......har hørt at man kan "legge til litt" for å få mere lengde og volum i frisyren.

Skrevet

Da venter jeg litt til og ser hvor langt håret mitt blir. Så får jeg snakke med frisøren når det blir litt nærmere bryllupet ;)

Gjest Fruktkake
Skrevet

Frisøren min sa at jeg ikke burde spare håret mitt for langt. Det er best å ha det litt lenger enn til skuldrene hvis man skal sette det opp, ellers blir det "for mye hår" til oppsatsen.

Skrevet

Vel, dersom man har for langt hår når man kommer på prøvetime.f.eks, kan man jo bare klippe det kortere...... må jo være mye enklere enn å klippe det lengre! :ler:

Skrevet
må jo være mye enklere enn å klippe det lengre!  :ler:

Det brukar å vere litt mindre vrient det ja! Hehe... :ler:

Skrevet

Tror ikke det er noe problem med at håret mitt blir for langt iallefall :)

Skrevet

Min venninne er frisør, og hun sier de ofte må klippe bruder som har spart altfor langt, for det blir for voldsomt å sette opp

Skrevet

Jeg har langt, tykkt hår, dette var ikkje nok til å få den frisyren jeg ville ha. Kjøpte då en bunt med hår på en frisørsalong som vi lurte inn i håret når vi satt det opp.

Skrevet

Svigerinnen min hadde også kort hår når hun skulle gifte seg. Sikkert omtrent som ditt for det lengste nådde akkurat skuldrene. Men frisøresn satt det opp og tvinna og ordna så det så nesten ut som hun hadde langt hår når det var satt opp.

Så hvis du har en flink frisør er nok det meste mulig :)

Skrevet

Ei venninne av meg gjorde noe hun kallte å "sy på hår"

Da var det en god del løshår (ekte) som var festet til en sånn slags netting eller no som de dro hennes eget hår igjennom sånn at løshåret kom underst... hvis det var forståelig..

Det kunne man i alle fall ikke se at ikke var hennes eget før etter hvertfall over en måned tror jeg...

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Hei. Bestevenninna mi er frisør, og jeg er en liten prøvekanin. Akkurat nå har jeg 3 stk 7 cm breie pålimte hårgreier i mitt hår. De kjennes kjempenaturlige ut, og ingen har enda sett at det ikke er mitt hår. Det er også ganske langt... For 2 mnd siden hadde jeg tynt kort hår, blondt. Nå er det langt, tykt og ravnsvart.... kjempegøy:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...