AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #21 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): .. det er visst påvist at Gunnar Aasen ikke gjorde grundige nok utredninger... kanskje han tok feil ang ME ❤️🌱 kanskje du ikke har det.. ☀️ Anonymkode: 8930d...39b Dette er jeg enig i, og kontaktet dem for å få prøveresultat fra blodprøver og fysiske tester uten å finne noe spesielt. Har nettopp begynt å gå til privatlege, som mener jeg har gått med infeksjon i mange år. Og at utmattelsen har sitt opphav i fysiske tilstander(som magesykdom). Jeg sliter mye med angst og depresjon, som jo er veldig utmattende. Men formen varierer ekstremt; en dag kan jeg gå fjelltur, en dag ligger jeg i senga hele dagen. Men generelt kollapser kroppen fort av enhver antydning til stress. Ble verre etter gjennomgått covid. Nervesystemet er i ubalanse; skal lite til å tippe meg over. Takk for gode ord🥰 Anonymkode: f26d5...f71 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #22 Skrevet 1. august 2024 Kontakt kommunal ergoterapeut og finn ditt basisbehov for hvile/ aktivitet. Jeg har MS og har både fatuige , smerter , barn og hus jeg må passe på . Noen bruker for mye energi og andre for lite. Går faktisk an å " hvile for mye" Anonymkode: 842bb...33f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #23 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kontakt kommunal ergoterapeut og finn ditt basisbehov for hvile/ aktivitet. Jeg har MS og har både fatuige , smerter , barn og hus jeg må passe på . Noen bruker for mye energi og andre for lite. Går faktisk an å " hvile for mye" Anonymkode: 842bb...33f De har vært her. Fikk en spesialstol jeg til slutt måtte levere tilbake. Godt mulig jeg hviler for mye; er ikke uenig i det🫣Men heller det enn oppkast eller besvimelse😅 Anonymkode: f26d5...f71
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #24 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Betennelse ble utredet flere år etter ME diagnosen, som ble stilt hos Gunnar Aasen. Anonymkode: f26d5...f71 Hadde aldri stolt på ME diagnose av den mannen. Han er beryktet for slett utredning, og er mer opptatt av å "hjelpe" pasienten i forhold til NAV, enn å sette riktig diagnose. Anonymkode: c8e6e...62e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #25 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 14.15): Hadde aldri stolt på ME diagnose av den mannen. Han er beryktet for slett utredning, og er mer opptatt av å "hjelpe" pasienten i forhold til NAV, enn å sette riktig diagnose. Anonymkode: c8e6e...62e Yep, jeg er skeptisk til ham. Men samtidig har jeg ekstremt lite energi i tillegg til masse fysisk sykdom. Antar det er lettere å bare sette en ME diagnose enn å utrede grundig, dessverre.😑 Anonymkode: f26d5...f71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå