Gå til innhold

Hvordan pushe seg mer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

.. det er visst påvist at Gunnar Aasen ikke gjorde grundige nok utredninger... kanskje han tok feil ang ME ❤️🌱 kanskje du ikke har det.. ☀️

Anonymkode: 8930d...39b

Dette er jeg enig i, og kontaktet dem for å få prøveresultat fra blodprøver og fysiske tester uten å finne noe spesielt. Har nettopp begynt å gå til privatlege, som mener jeg har gått med infeksjon i mange år. Og at utmattelsen har sitt opphav i fysiske tilstander(som magesykdom).  Jeg sliter mye med angst og depresjon, som jo er veldig utmattende. Men formen varierer ekstremt; en dag kan jeg gå fjelltur, en dag ligger jeg i senga hele dagen. Men generelt kollapser kroppen fort av enhver antydning til stress. Ble verre etter gjennomgått covid. Nervesystemet er i ubalanse; skal lite til å tippe meg over. Takk for gode ord🥰

Anonymkode: f26d5...f71

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt kommunal ergoterapeut og finn ditt basisbehov for hvile/ aktivitet. 

Jeg har MS og har både fatuige  , smerter , barn og hus jeg må passe på

. Noen bruker for mye energi og andre for lite. Går faktisk  an å " hvile for mye"

Anonymkode: 842bb...33f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kontakt kommunal ergoterapeut og finn ditt basisbehov for hvile/ aktivitet. 

Jeg har MS og har både fatuige  , smerter , barn og hus jeg må passe på

. Noen bruker for mye energi og andre for lite. Går faktisk  an å " hvile for mye"

Anonymkode: 842bb...33f

De har vært her. Fikk en spesialstol jeg til slutt måtte levere tilbake. Godt mulig jeg hviler for mye; er ikke uenig i det🫣Men heller det enn oppkast eller besvimelse😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Betennelse ble utredet flere år etter ME diagnosen, som ble stilt hos Gunnar Aasen. 

Hadde aldri stolt på ME diagnose av den mannen. Han er beryktet for slett utredning, og er mer opptatt av å "hjelpe" pasienten i forhold til NAV, enn å sette riktig diagnose. 

Anonymkode: c8e6e...62e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 14.15):

Hadde aldri stolt på ME diagnose av den mannen. Han er beryktet for slett utredning, og er mer opptatt av å "hjelpe" pasienten i forhold til NAV, enn å sette riktig diagnose. 

Anonymkode: c8e6e...62e

Yep, jeg er skeptisk til ham. Men samtidig har jeg ekstremt lite energi i tillegg til masse fysisk sykdom. Antar det er lettere å bare sette en ME diagnose enn å utrede grundig, dessverre.😑

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...