AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Husker jeg hadde en veldig kort periode en butikkjobb på en coop butikk. Syntes det var helt pyton hver gang noen jeg kjente kom inn. Ble skikkelig stressa for å gjøre noe feil eller virke dum og hadde ikke lyst til å være den som måtte hjelpe de. Hadde noen ganger bare lyst til å løpe og gjemme meg unna. Har ikke den jobben lengre, har en jobb nå hvor det er omtrent ingen kjent folk av meg som kommer. MEN dessverre så er det slik at det er en gammel kjerring fra hjembygden min kommer nesten hver dag og har nærmest blitt stamkunde. Hadde en skikkelig dårlig dag på jobben i dag med mye stress som førte til at det ble litt feil og kløning, og følte jeg dumma meg ut veldig. Tenker bare på at denne gamle dama garantert vil sitte og skravle videre om meg til folk i hjembygda mi. Prøver å tenke at det har ikke noe å si hva de folkene tenker og tror om meg, men jeg klarer liksom ikke slutte å tenke på det allikevel. Hvordan håndterer dere det? Å ha kjent folk som kunder? Anonymkode: 3461b...c6d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Vet ikke helt, bare chill. De bryr seg ikke.. Anonymkode: 4e82e...ba1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 Jeg smilte og sa hei, og jobbet videre. Småpratet litt om det var tid til det. Tenkte aldri noe mer over det. Anonymkode: ef28b...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå