Gå til innhold

Gardiner til stort vindu, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del av stua hvor veggen er nesten 4 meter bred og 2,2 meter høy. Vinduet tar en stor del av veggen, det er 3 meter bredt og 1,7 meter høyt. Plassering av vinduet er ganske midt på, det er ingen vinduskarm, bare lister rundt hele. 

Det blir veldig nakent uten tekstiler, men hvordan ville du jobbet med dette vinduet?

Anonymkode: e4ece...d62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gardinskinne i taket i hele bredda?

Anonymkode: 622e4...5a6

Skrevet

Jeg ville valgt gardinskinne evt. -stang som går fra vegg til vegg.  Da kan du la gardinene henge på veggen ved vinduet (begge sider), og det er god plass til å ha brede gardiner som kan dekke hele vinduet (om du behøver/ønsker det).  Hadde også satt gardinstangen så langt opp mot taket som mulig.  Og, gardinene må rekke helt ned til gulvet.  

Siden vinduet er såpass bredt kan du sette store krukker med grønnplanter på golvet foran.  For å få høyde kan du også sette potter på en benk, krakk o.l.  Det er fint når høyden varieres.  

AnonymBruker
Skrevet

Ville også tatt fra vegg til vegg, med gardiner i full høyde. Ville valgt tynne og lette, ensfargede gardiner, for å få en look som dette:

IMG_1259.thumb.jpeg.0b4ad06809ea0d7c35faa0dc474d1552.jpeg

IMG_1258.thumb.jpeg.fccc669eea4ab0d1a978bf37ce161a64.jpeg

(bilder fra hm home)

Anonymkode: 2dbae...a1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville også tatt fra vegg til vegg, med gardiner i full høyde. Ville valgt tynne og lette, ensfargede gardiner, for å få en look som dette:

IMG_1259.thumb.jpeg.0b4ad06809ea0d7c35faa0dc474d1552.jpeg

IMG_1258.thumb.jpeg.fccc669eea4ab0d1a978bf37ce161a64.jpeg

(bilder fra hm home)

Anonymkode: 2dbae...a1a

Dette er så fint bare at jeg ville hatt gardiner som går helt ned til gulvet.

Anonymkode: 88e47...616

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...