AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Jeg har ikke tatt antibiotika i voksen alder. Nå gjør jeg det og er blitt veldig dårlig i magen. Må løpe på do i ett sett. Vet at det kan være en vanlig bivirkning, men hvor lenge er det vanlig å være? Anonymkode: 03cc0...4e9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Veldig vanlig bivirkning, kan stabiliserer seg litt, men varer så lenge du går på tablettene. Anonymkode: befe8...bda 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 Du må ta probiotika. Men du må ta det langt unna antibiotikaen. Altså hvis du tar antibiotika kl 8, så vent med priobiotika til kvelden. Anonymkode: 9c1b5...937 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke tatt antibiotika i voksen alder. Nå gjør jeg det og er blitt veldig dårlig i magen. Må løpe på do i ett sett. Vet at det kan være en vanlig bivirkning, men hvor lenge er det vanlig å være? Anonymkode: 03cc0...4e9 Du kontakter da legekontoret/der du har fått antibiotika. Noen antibiotikatyper blir ikke tatt tilstrekkelig opp i kroppen dersom du har (for mye) diare. Du opplyser heller ikke om antibiotika type eller hva du har fått antibiotika mot. Uansett, du skal vurderes av lege og ikke av folk flest på nettet. Anonymkode: 26876...e1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå