Ingar-André Skrevet 31. juli #21 Del Skrevet 31. juli Jeg gjorde det samme med en kollega for mange år siden. En mann altså. Lånte han 35k. Han nekta også hver bidige gang. Synd for han at jeg har bevis i form av meldinger.. Endte med et besøk med en heftig advarsel og med meldingene han sendte om det klistra i trynet på han. Så er vel på tide med et besøk snart der ord blir til handling. Kunne sikkert solgt det da jeg kjenner flere folk i den bransjen.. But why! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #22 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så vis henne da! Hva venter du på?? Anonymkode: f0353...28c Regner med hun blir sur om jeg viser det fram. Men det får hun bare bli. Anonymkode: 3ae5a...6a9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #23 Del Skrevet 1. august Pengene er nok tapt. Jeg har gjort samme feilen selv, og har lært å aldri låne bort penger jeg ikke har råd til å gi bort. Anonymkode: 9bf94...a08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #24 Del Skrevet 1. august Jeg har vært i en lignende situasjon, da var det en som lånte 3000 kroner og skulle betale tilbake når han fikk feriepenger. Da feriepengene kom begynte han å snakke om å kjøpe seg dyre solbriller. Da spurte jeg "hva med pengene du skylder?". Da svarte han "jeg trodde det var en gave". Da jeg sa at vi snakket jo åpent om at det var et lån, hvordan kunne han tro det var en gave, beskyldte han meg for å bare tenke på penger og for å ikke være glad i han. Jeg har nå minimalt med kontakt, og vil aldri låne han penger igjen, det sier seg selv. Anonymkode: 9d31f...939 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #25 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Regner med hun blir sur om jeg viser det fram. Men det får hun bare bli. Anonymkode: 3ae5a...6a9 Skriver du her for å få kvinnet deg opp til å vise meldingen? Du sier at du kan vise meldingen og at hun bare får bli sur, men allikevel gjør du det ikke? Hva trenger du for å få det gjort? Hvor mye penger er det snakk om? Anonymkode: e480a...1fa 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. august #26 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Regner med hun blir sur om jeg viser det fram. Men det får hun bare bli. Anonymkode: 3ae5a...6a9 Du kan ta skjermbildekopi av vipps-overføringen og sende henne. Du trenger ikke oppsøke henne og snakke med henne for å gi henne beviset. Send meldingen med skjermbildekopi og bare setningen "Betal det du skylder!" 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 1. august #27 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Regner med hun blir sur om jeg viser det fram. Men det får hun bare bli. Anonymkode: 3ae5a...6a9 Mer sur enn du blir ved å bli jugd til? 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #28 Del Skrevet 1. august Låner du ut penger så må du alltid huske å få den andre til å signere et gjeldsbrev og et vitne. Ta gjerne pant i noe også. Da sikrer du å få pengene tilbake Anonymkode: a27b4...ffe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. august #29 Del Skrevet 1. august Hvor mye penger snakker vi om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #30 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har vært i en lignende situasjon, da var det en som lånte 3000 kroner og skulle betale tilbake når han fikk feriepenger. Da feriepengene kom begynte han å snakke om å kjøpe seg dyre solbriller. Da spurte jeg "hva med pengene du skylder?". Da svarte han "jeg trodde det var en gave". Da jeg sa at vi snakket jo åpent om at det var et lån, hvordan kunne han tro det var en gave, beskyldte han meg for å bare tenke på penger og for å ikke være glad i han. Jeg har nå minimalt med kontakt, og vil aldri låne han penger igjen, det sier seg selv. Anonymkode: 9d31f...939 Frekt! Jeg har også en venn jeg er veldig glad i, men som stadig vekk får det til å høres ut som jeg er ekstremt sparsom og nøye med pengene mine. Som om jeg tenker mye på penger. Det ligger litt forakt i undertonen. Og dette til tross for at jeg stadig har spandert på han fordi han har dårlig råd. Har også lånt han er stor slump med penger. Allikevel er det synd på han for han har så JÆVLIG dårlig råd og det er ikke noe kult for han, stakkar. Allikevel bruker han penger på unødvendige ting stadig vekk, og han synes folk som er bevisste på egen pengebruk ved å handle på tilbud og forsøke leve økonomisk er gniene og kjipe mennesker, så det nivået kan han ikke nedverdige seg til å være på. Da er det bedre å bli spandert på å låne penger av folk 🙄 Anonymkode: 51cba...1fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #31 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Skriver du her for å få kvinnet deg opp til å vise meldingen? Du sier at du kan vise meldingen og at hun bare får bli sur, men allikevel gjør du det ikke? Hva trenger du for å få det gjort? Hvor mye penger er det snakk om? Anonymkode: e480a...1fa Bare skrev det. 5000 kr. Går nok bra. Anonymkode: 3ae5a...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #32 Del Skrevet 1. august Snublefot62 skrev (1 time siden): Hvor mye penger snakker vi om? 5000 Anonymkode: 3ae5a...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #33 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare skrev det. 5000 kr. Går nok bra. Anonymkode: 3ae5a...6a9 Jeg syns 5000 kroner er mye nok til å mase og mase og mase. Vise meldingen og bare kreve å få deg igjen og klarer ikke vedkommende å betale tilbake alt på en gang, så i hvert fall litt og litt da. Etter å ha lest denne tråden kom jeg på at jeg gjorde det samme for noen år siden. Med to forskjellige til og med, så dum var jeg. Har aldri fått tilbake de penga. Han ene sier stadig at "joda, du skal få dem, skal vi møtes" og så blir det aldri noe av uansett, så jeg har bare lagt det bak meg. Jeg håper du får pengene dine. Anonymkode: e480a...1fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #34 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Regner med hun blir sur om jeg viser det fram. Men det får hun bare bli. Anonymkode: 3ae5a...6a9 Du er vel litt sur du og, da er dere to Noen er bare så frekke. Anonymkode: 4ebac...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #35 Del Skrevet 1. august 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært i en lignende situasjon, da var det en som lånte 3000 kroner og skulle betale tilbake når han fikk feriepenger. Da feriepengene kom begynte han å snakke om å kjøpe seg dyre solbriller. Da spurte jeg "hva med pengene du skylder?". Da svarte han "jeg trodde det var en gave". Da jeg sa at vi snakket jo åpent om at det var et lån, hvordan kunne han tro det var en gave, beskyldte han meg for å bare tenke på penger og for å ikke være glad i han. Jeg har nå minimalt med kontakt, og vil aldri låne han penger igjen, det sier seg selv. Anonymkode: 9d31f...939 Er han nå stortingsrepresentant? 😎 Anonymkode: 868cf...dc0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #36 Del Skrevet 1. august Lorieen skrev (På 31.7.2024 den 15.55): Ja, da har du bevis. Du får sende henne screenshot av det og gi henne en frist på å betale tilbake, hvis ikke tar du det videre. En sender selvsagt Vippskrav. Anonymkode: d9566...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 1. august #37 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er han nå stortingsrepresentant? 😎 Anonymkode: 868cf...dc0 Han du sikter til kjøper vel ikke solbrillene sine… 🤭 Han glemmer å betale for dem! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #38 Del Skrevet 1. august 8 minutter siden, ThathaGabor said: Han du sikter til kjøper vel ikke solbrillene sine… 🤭 Han glemmer å betale for dem! Nei han er kanskje ikke avansert nok til å "låne" penger til å kjøpe dem for. 😅 Anonymkode: 868cf...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #39 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): 5000 Anonymkode: 3ae5a...6a9 Hadde jeg vært deg hadde jeg laget ey skikkelig leven. Skrevet på Facebook med tag at personen er en tyv, sendt innkasso, politianmeldt og snakket dritt om til alle som hadde vært interessert i å høre. At ts gir opp oppmuntrer tyven til å fortsette å lure andre, hun slipper jo kjempelett unna. Og til sist vil jeg avslutte med at du ts, er en tafatt dott. Anonymkode: bf8bb...bc8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #40 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Regner med hun blir sur om jeg viser det fram. Men det får hun bare bli. Anonymkode: 3ae5a...6a9 Er i en lignende situasjon. Si fra hvordan det går Anonymkode: 8d68a...3d1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå