Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, pleier vanligvis ikke å være usikker på denne måten.

Har vært sammen med kjæresten i et år nå. Vi har det veldig bra sammen, men det er en dame som stadig «dukker opp» som har begynt å gjøre meg usikker. Muligens litt ekstra akkurat nå fordi jeg er pms😂 og fordi hun plutselig likte et gammelt bilde på instagrammen min her om dagen(helt klart ved en feil, liken ble fjernet og jeg ble blokkert rett etterpå).

Han påstår at han sletter ekser og gamle dater fra sosiale medier osv når det er over. Allikevel så har han denne dama på snap. Ble oppmerksom på henne i sommer da han åpnet en snap fra henne foran meg når vi var på konsert hvor det sto «du er observert. Forventer at du gir meg en omgang når konserten er ferdig». Han svarte bare nei, sa det var ei han hadde datet før, men at de har gamet sammen i mange år.

Og så oppdaget jeg at han hadde nakenbilder av henne på PCen sin(jeg fikk låne den til noe en gang jeg var på besøk og spurte samtidig om jeg kunne få se om han hadde noen  morsomme gamle bilder av seg selv, han sa ja). Jeg har ikke sagt noe om at jeg fant de, og han har siden slettet de. Det som plager meg litt er at disse bildene hadde dato som navn, og de strakk seg over flere år, også gjennom hans forrige samboerskap.

Jeg er så fristet til å snoke nå, men jeg misliker det samtidig så sterkt. Lurer på om jeg bare burde ta det opp med han, og si at hans kontakt med henne gjør meg veldig usikker? Han har sagt at han liker at jeg ikke er sjalu osv, så jeg er redd han vil ta det som et dårlig tegn. Og han har jo valgt meg. Eller skal jeg bare prøve å glemme det?

hva ville dere gjort?

Anonymkode: 97969...b49

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han her er jo på ingen måte interessert i å trygge deg.

Hvis han da ikke liker at du er sjalu heller, så forventer han vel at du takler han har flere damer.

Helt ærlig? En god del damer mister lysten på menn som viser at han bare vil ha henne. Så tenk deg litt om, om du virkelig vil ha en som setter deg på en pidestall og gjør alt du vil. Kanskje du har noen tidligere erfaringer å sammenligne med?

Og så, til slutt, det at hun oppfører seg som hun gjør, betyr at det er hun som er underlegen deg. 

Anonymkode: 967dc...e0d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så det er ei han har vært utro med, og som han fremdeles holder varm?

Han hadde jeg bare dumpa.

Anonymkode: 3b6b0...04d

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være hun har delt gamle bilder med ham? Hvis de var tatt i samboerskapet, men sendte dem til ham først senere? 

Men kanskje litt ekkelt for deg at han gamer med en gammel date som sender ham nakenbilder… 

Anonymkode: ed577...e6b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 15.27):

Helt ærlig? En god del damer mister lysten på menn som viser at han bare vil ha henne. Så tenk deg litt om, om du virkelig vil ha en som setter deg på en pidestall og gjør alt du vil. Kanskje du har noen tidligere erfaringer å sammenligne med?

Denne er litt interessant. For noen kan litt konkurranseinstinkt, eller et snev av sjalusi og utrygghet, faktisk trigge noe bra. Det holder deg i hvertfall på tærne.

Anonymkode: d442b...552

AnonymBruker
Skrevet

Virker mer som han er ferdig med henne og ikke tenker så mye over handlingene sine egentlig. Virker jo ikke som han er redd for at du finner ting eller at han skjuler noe. Bare litt klønete 😅

Anonymkode: c82ab...611

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du bortkaster tiden din på en fyr som har nakenbilder av eksen på PC'n når han er i et forhold? Det er faktisk veldig dårlig tegn. Jeg hadde dumpa. 

Anonymkode: 8c89d...114

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne er litt interessant. For noen kan litt konkurranseinstinkt, eller et snev av sjalusi og utrygghet, faktisk trigge noe bra. Det holder deg i hvertfall på tærne.

Anonymkode: d442b...552

Jeg har konkurranseinstinkt men ikke når det gjelder kjærlighetslivet, begynner man å sjonglere med flere damer og meg eller jeg får vite at jeg har en konkurrent så er vi ferdige. 

Anonymkode: b2b8f...cf4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 15.12):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, pleier vanligvis ikke å være usikker på denne måten.

Har vært sammen med kjæresten i et år nå. Vi har det veldig bra sammen, men det er en dame som stadig «dukker opp» som har begynt å gjøre meg usikker. Muligens litt ekstra akkurat nå fordi jeg er pms😂 og fordi hun plutselig likte et gammelt bilde på instagrammen min her om dagen(helt klart ved en feil, liken ble fjernet og jeg ble blokkert rett etterpå).

Han påstår at han sletter ekser og gamle dater fra sosiale medier osv når det er over. Allikevel så har han denne dama på snap. Ble oppmerksom på henne i sommer da han åpnet en snap fra henne foran meg når vi var på konsert hvor det sto «du er observert. Forventer at du gir meg en omgang når konserten er ferdig». Han svarte bare nei, sa det var ei han hadde datet før, men at de har gamet sammen i mange år.

Og så oppdaget jeg at han hadde nakenbilder av henne på PCen sin(jeg fikk låne den til noe en gang jeg var på besøk og spurte samtidig om jeg kunne få se om han hadde noen  morsomme gamle bilder av seg selv, han sa ja). Jeg har ikke sagt noe om at jeg fant de, og han har siden slettet de. Det som plager meg litt er at disse bildene hadde dato som navn, og de strakk seg over flere år, også gjennom hans forrige samboerskap.

Jeg er så fristet til å snoke nå, men jeg misliker det samtidig så sterkt. Lurer på om jeg bare burde ta det opp med han, og si at hans kontakt med henne gjør meg veldig usikker? Han har sagt at han liker at jeg ikke er sjalu osv, så jeg er redd han vil ta det som et dårlig tegn. Og han har jo valgt meg. Eller skal jeg bare prøve å glemme det?

hva ville dere gjort?

Han har hatt akkurat henne som fuckfriend og raskt ligg når han har vært single/ikke fått tak i andre. Derfor fikk han en slik snap. 

Ikke undergrav egne normale følelser med å være kvinne. Si det som det er at det føles veldig ubehagelig at han har en slik eks på snap og har bilder av henne ennå. Si at du syns det er respektløst at han ikke har fjernet noen av delene ennå. Også får du si at det gjør at du blir usikker på forholdet.

Se hva han sier og gjør ut fra det. 1 år er litt for langt inn i et forhold til å beholde sånt. 

Anonymkode: 06669...4d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det opp med han i går, følte meg litt dum, men ble ganske betrygget (nevnte ikke nakenbilder).

Han sa at han rett og slett ikke hadde tenkt på å slette henne og at han kanskje hadde vært litt feig og konfliktsky og bare ville unngå at hun skulle klikke😅 han viste meg uoppfordret de siste meldingene de har sendt. Som består av ca to år med mas fra henne og avvisninger fra han. 

Han beskrev  det som et seksuelt forhold med ei som han aldri kunne tenke seg å være i et ordentlig forhold med.

Også ble han litt lei seg for at han hadde gjort meg usikker og slettet henne overalt, selv om jeg sa at det ikke var nødvendig. 

Min vonde magefølelse er forsvunnet.

• Liker 3
  • Hjerte 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tok det opp med han i går, følte meg litt dum, men ble ganske betrygget (nevnte ikke nakenbilder).

Han sa at han rett og slett ikke hadde tenkt på å slette henne og at han kanskje hadde vært litt feig og konfliktsky og bare ville unngå at hun skulle klikke😅 han viste meg uoppfordret de siste meldingene de har sendt. Som består av ca to år med mas fra henne og avvisninger fra han. 

Han beskrev  det som et seksuelt forhold med ei som han aldri kunne tenke seg å være i et ordentlig forhold med.

Også ble han litt lei seg for at han hadde gjort meg usikker og slettet henne overalt, selv om jeg sa at det ikke var nødvendig. 

Hadde svart han at da er det rart at han er mer redd for hennes reaksjoner enn dine. Hvem vil han egentlig beholde. 

Det er jo nødvendig å slette henne. Hun har nok fått med seg at han er med deg. Likevel sender hun slike snapper. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hadde svart han at da er det rart at han er mer redd for hennes reaksjoner enn dine. Hvem vil han egentlig beholde. 

Det er jo nødvendig å slette henne. Hun har nok fått med seg at han er med deg. Likevel sender hun slike snapper. 

Jeg tror han rett og slett ikke han har tenkt noe særlig over det. Så jeg tenker å la det ligge. 
Lar tvilen komme han til gode, så tar jeg heller konfrontasjonen om det skulle dukke opp noe annet rart. Jeg innbiller meg at det er viktig å være litt raus i forhold.

Selv om det er fristende å stille litt kritiske spørsmål🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror han rett og slett ikke han har tenkt noe særlig over det. Så jeg tenker å la det ligge. 
Lar tvilen komme han til gode, så tar jeg heller konfrontasjonen om det skulle dukke opp noe annet rart. Jeg innbiller meg at det er viktig å være litt raus i forhold.

Selv om det er fristende å stille litt kritiske spørsmål🤪

Jeg syns det er selvmotsigende at han 1, ikke har tenkt noe særlig over det. Samtidig 2, han var redd for at hun skulle bli sur. 

Jeg har bare dårlige erfaringer med sånt så mulig jeg er feil person å høre på. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg syns det er selvmotsigende at han 1, ikke har tenkt noe særlig over det. Samtidig 2, han var redd for at hun skulle bli sur. 

Jeg har bare dårlige erfaringer med sånt så mulig jeg er feil person å høre på. 

Nei, jeg syns alle, inkludert deg, har kommet med gode innspill. Syns det er veldig fint å få flere perspektiver. Jeg kommer til å ha ditt i bakhodet.

Jeg bare velger å være naiv og la tvilen komme han til gode denne gangen, også får det være på min kappe om det viser seg å være dumt haha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så bra det gikk så greit. Jeg ville ikke lagt så mye mer i det, han har sagt han er lei for at han hadde gjort deg usikker, og har nå fjernet henne. 

Anonymkode: bfbf6...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Æsj så ekkel jente. Hvem gjør sånt

Anonymkode: 657d9...ae0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare si det sånn, jeg hadde klikka. Jeg hadde 100% gjort det jeg kunne for å ha oversikt over aktiviteten hans på mobilen for å kunne vite med sikkerhet hvor jeg har denne mannen. Hadde det minste tegn på at han har noe som helt kontakt med denne damen så hadde det vært takk og farvel

Anonymkode: 46b85...6fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...