AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg er nysingel og føler meg litt ensom. Funker Tinder for vennskap/flørt, eller er det for det meste forhold og ONS som gjelder? Anonymkode: 2fabc...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Del Skrevet 31. juli 2024 Vennskap kan du finne på "hey girl" norge på facebook Anonymkode: bf7ae...61a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Del Skrevet 31. juli 2024 Det har ikke vært intensjonen, men jeg har definitivt endt opp med flere venner enn vellykkede forhold på Tinder 😄 De startet med dating, men gikk ganske raskt over i vennskap. Jeg får ikke så lett venner så jeg synes det er hyggelig. Måtte tenke gjennom og kom til i hvert fall fire aktive vennskap (pluss en fwb) per dato. Dette er kun der begge har vært enige i at et forhold ikke ville fungert, vanskelig å forbli venner om den ene fortsatt håper på noe mer. Anonymkode: f532d...4b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Del Skrevet 1. august 2024 "Vennskap/flørt" er veldig selvmotsigende? Ønsker du en FWB? I så fall er det veldig lett å få seg på Tinder. Jeg har selv funnet kanskje et trettitalls der - og jeg er mann. Som dame er det enda lettere. Anonymkode: 3ed43...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Del Skrevet 1. august 2024 Vennskap er jo ikke flørt. Jeg flørter iallfall ikke med mine venner. Ønsker du vennskap, kan du skrive det på Tinderprofilen din. Men begynner du å flørte, vil selvsagt flere misforstå dine intensjoner om bare vennskap. Anonymkode: e84be...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Del Skrevet 1. august 2024 Ja, er vel kanskje FWB jeg egentlig mener. Anonymkode: 2fabc...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Del Skrevet 2. august 2024 ønsker du venner så har facebook dating et valg for det, bedre å bruke den enn Tinder. Er det knullevenn du vil ha så bare skriv det tydelig i profilen på Tinder. Anonymkode: 849e2...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #8 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, er vel kanskje FWB jeg egentlig mener. Da er Tinder perfekt. Det er få menn der som ikke kan tenke seg en FWB. Anonymkode: 3ed43...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå