AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Har et par av dem i nær familie. De vil ha regien og tar MYE plass Uten å nevne alt for det er en lang historie med ydmykelser et usunt spill de har lagt opp til og pengegalopp så har jeg innført 0 kontakt for å skåne meg selv. Jeg blir syk av å høre tonefallet deres. De høres og er synkrone i ett og alt. Som at de er kjernen og vi andre bare skal adlyde og ta imot. Høyt oppe på en pidestall der sitter de som søstrene og moren i Askepott. Far er død og moren sitter i uskiftet bo. Gleder meg til å se fallet Anonymkode: 4ba10...26b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Så siden du gleder deg til å se dem feile, er du egentlig ikke så mye bedre selv... Anonymkode: 9ce8d...e4f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Så siden du gleder deg til å se dem feile, er du egentlig ikke så mye bedre selv... Anonymkode: 9ce8d...e4f Jeg har ikke deres behov Anonymkode: 4ba10...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå