AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #21 Del Skrevet 31. juli 2024 De er på egen eiendom så det er bare en eneste løsning, flytt!!! Anonymkode: 482e2...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 31. juli 2024 #22 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel, jeg har ikke filter, og da kunne jeg fort funnet på å gjort det med noen øl innabords - har gjort det før med en nabo som gikk naken til postkassa, det ble slutt på det da kan en jo si! Anonymkode: 0bac1...12d Jeg er for humor om det meste men da må det jo være morsomt. Å blande soling på egen varanda med swinging er litt far fetched. Men er jo vanlig å si mye dumt i fylla, har gjort det selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #23 Del Skrevet 31. juli 2024 Dette har jeg opplevd selv i muslimske land, og der var det ingen naboer som brydde seg. Skjerpings, TS. Anonymkode: fa443...6b1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #24 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg bor i et strøk med eneboliger, men de ligger tett og selv om det er trær og hekker og sånn er der innsyn. Hos naboene har barna flyttet ut. De er et par på 50+. Spreke og hyggelige, men på verandaen i annen etasje soler de seg helt uten klær. Nakne. De tenker kanskje at ingen ser, at de er skjermet. Men huset jeg bor i er høyere, og fra soveromsvinduet kan jeg se rett bort på dem. Og det er til sjenanse og neppe noe som er vanlig her omkring. Det er ikke det at de gjør noe usømmelig, men "alt de har" er altså til allmenn beskuelse, og hvem vet? Vanskelig å ta det opp med dem, men en anonym lapp i postkassen vil kanskje gi dem noe å tenke på. Anonymkode: e2da2...716 Vanligvis ønsker jeg det meste av nakenhet velkommen, men jeg kan jo skjønne at i ditt tilfelle kan det være litt nasty. Når de er 50+, begynner jo tyngdekraften å få overtaket. Tipper både pupper og rompe henger ganske godt, mannen er sikkert ganske si i pungen også. Man bør kanskje begynne å dekke seg til mer i offentligheten, når man passere 30-40, alt etter hvor stram og veltrent man er. Anonymkode: 1374e...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #25 Del Skrevet 31. juli 2024 Kan finne på å både sole meg og bade naken på egen eiendom. Hvis noen absolutt vil se, så får de bare gjøre det. Mitt hjem, mine regler. Anonymkode: 8334b...0a4 4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #26 Del Skrevet 31. juli 2024 Macro skrev (9 minutter siden): Jeg er for humor om det meste men da må det jo være morsomt. Å blande soling på egen varanda med swinging er litt far fetched. Men er jo vanlig å si mye dumt i fylla, har gjort det selv. For alt vi i tråden vet så kan det fort være dem er swingers eller at den ene parten liker å låne den andre parten til andre? Eller at dem er nudister/naturister? Men så kan det også være sånne syke mennesker annet enn trådstarter som har sett dem, tatt bilde og sitter å gjør sitt til dem, altså sånt kan man bli utsatt for hvis man gjør slikt! Anonymkode: 0bac1...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 31. juli 2024 #27 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For alt vi i tråden vet så kan det fort være dem er swingers eller at den ene parten liker å låne den andre parten til andre? Eller at dem er nudister/naturister? Men så kan det også være sånne syke mennesker annet enn trådstarter som har sett dem, tatt bilde og sitter å gjør sitt til dem, altså sånt kan man bli utsatt for hvis man gjør slikt! Anonymkode: 0bac1...12d Hva i all verden? Dette er et velmenende råd. IKKE ta deg noen øl og gå rundt i nabolaget med disse antagelsene. Hold deg til oss her på KG. Her er du anonym. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #28 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Inspirert av saken i Elveneste borettslag denne tråden? Hva har advokater sagt i media om den saken? Jo, på egen veranda kan man gjøre som man vil, selv i et borettslag med glassbalkonger. Anonymkode: 921ea...424 Men hvis man er til sjenanse så må man rette seg etter det. Sette opp en skjerm, gjerde eller noe. Anonymkode: 12277...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #29 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vanligvis ønsker jeg det meste av nakenhet velkommen, men jeg kan jo skjønne at i ditt tilfelle kan det være litt nasty. Når de er 50+, begynner jo tyngdekraften å få overtaket. Tipper både pupper og rompe henger ganske godt, mannen er sikkert ganske si i pungen også. Man bør kanskje begynne å dekke seg til mer i offentligheten, når man passere 30-40, alt etter hvor stram og veltrent man er. Anonymkode: 1374e...136 Dette paret er ikke ute i offentligheten, de er på sin egen veranda på sin egen eiendom. Privat eiendom. Hva du mener om hengepupper eller sid pung har ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: 0aa1d...e96 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #30 Del Skrevet 31. juli 2024 Macro skrev (5 minutter siden): Hva i all verden? Dette er et velmenende råd. IKKE ta deg noen øl og gå rundt i nabolaget med disse antagelsene. Hold deg til oss her på KG. Her er du anonym. Jammen jeg tuller ikke - det er MANGE som er sånn - Jeg er selv kvinne og har sett MYE rart samt blitt spurt om MYE rart. Anonymkode: 0bac1...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 31. juli 2024 #31 Del Skrevet 31. juli 2024 Kunne være oss dette her. Vi soler oss nakne på terrassen i andre etasje. Såvidt vi ser er det ett vindu hvor noen teoretisk kan se dette. Det er et loftsvindu, så om noen vil henge akkurat ved det vinduet så tenker jeg at da henger de der FOR å stirre, og det er ikke til sjenanse, men noe den naboen såfall aktivt oppsøker. Forsåvidt det samme angående å la seg plage av dette om du kun kan se det ut soveromsvinduet. Virker unaturlig å henge ved soveromsvinduet utover dagen med mindre du oppsøker for å kikke, og det virker også enkelt å ikke la dette være til sjenanse ved å ikke henge ved akkurat det vinduet. Hadde vært noe annet dersom dette var synlig fra oppholdsrom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 31. juli 2024 #32 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg pleide også å sole meg naken/toppløs på balkongen. Den var bare synlig for én nabo, jeg hang opp et sengeteppe der så eneste måten han kunne se var ved aktivt å forsøke. Gi nå faen i å være en ekkel kikker og slutt med anonyme brev i postkassen, det er creepy! Hvis du er så redd for folk sine nakne kropper får du trekke til deg øynene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 31. juli 2024 #33 Del Skrevet 31. juli 2024 Oh my god. Skaff deg noen gardiner..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 31. juli 2024 #34 Del Skrevet 31. juli 2024 Så ditt teoretiske "ubehag" for å kunne se noen uten klær skal trumfe naboens atferd på sin egen veranda? Dette er ubehag som er skapt i ditt eget sinn som ikke har noen relasjon til virkelige skadeomfang, slik er det ditt problem ikke deres. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #35 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg hadde bare på pur faen gått på døra hvis jeg var i skikkelig tullehumør spurt om dem skulle vært med på en nudiststrand siden dem er så frigjorte og sagt at jeg vet om et swingerspar som er interessert som har sett dem haahaha Anonymkode: 0bac1...12d Håper du får en anledning til å gjøre det... Så får du vist at du er komplett idiot. Anonymkode: 5283c...df3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #36 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde bare på pur faen gått på døra hvis jeg var i skikkelig tullehumør spurt om dem skulle vært med på en nudiststrand siden dem er så frigjorte og sagt at jeg vet om et swingerspar som er interessert som har sett dem haahaha Anonymkode: 0bac1...12d Flaut. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vanligvis ønsker jeg det meste av nakenhet velkommen, men jeg kan jo skjønne at i ditt tilfelle kan det være litt nasty. Når de er 50+, begynner jo tyngdekraften å få overtaket. Tipper både pupper og rompe henger ganske godt, mannen er sikkert ganske si i pungen også. Man bør kanskje begynne å dekke seg til mer i offentligheten, når man passere 30-40, alt etter hvor stram og veltrent man er. Anonymkode: 1374e...136 Det meste av nakenhet, bare så lenge det er stramme, unge kropper? Hvor offentlig er egentlig ens egen terrasse? Hvorfor skal folk skamme seg, være flau over at man blir eldre? Er det ikke mye bedre å ha et avslappet forhold til det? Anonymkode: 0f19c...987 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #37 Del Skrevet 31. juli 2024 Har nakenhet noen gang skadet noen? Anonymkode: fe4a6...81b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #38 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanligvis ønsker jeg det meste av nakenhet velkommen, men jeg kan jo skjønne at i ditt tilfelle kan det være litt nasty. Når de er 50+, begynner jo tyngdekraften å få overtaket. Tipper både pupper og rompe henger ganske godt, mannen er sikkert ganske si i pungen også. Man bør kanskje begynne å dekke seg til mer i offentligheten, når man passere 30-40, alt etter hvor stram og veltrent man er. Anonymkode: 1374e...136 Skikkelig kroppspositivist, du😆 Anonymkode: 52127...9f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #39 Del Skrevet 31. juli 2024 Foreslår filmen rear window https://m.imdb.com/title/tt0047396/ Anonymkode: 8139e...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 31. juli 2024 #40 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvis man er til sjenanse så må man rette seg etter det. Sette opp en skjerm, gjerde eller noe. Anonymkode: 12277...8c8 Hvis man kikker på naboen som soler seg naken er man til sjenanse og henger opp gardiner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå