AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Er den grei i bruk? Snuser på den pga fint design som kan stå på kjøkkenbenken. Men den bør være enkel og grei å bruke også. Ikke minst god kvalitet. Gir den allerede litt trekk og liten bolle og kun 800 W. Holder det til store deiger? Anonymkode: ad6ee...e83
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Vi har den og syns den er enkel å bruke. Vi har den i skap og tar den bare frem ved bruk så for vår del betyr ikke designet så mye selv om den er fin 🙂 Syns den er lett å rengjøre og ellers ikke noe å utsette. Men første gang vi brukte den til bolledeig ble den kokvarm og slo seg av. Mulig vi kjørte den for hardt, og vi var uerfarne.. Etter den episoden er vi mer påpasselig (lavere fart) og det har gått fint å lage boller, pizzadeig, kaker, marengs i den. Har laget pizzadeig med 1 kg mel og set har gått fint, vet ikke hvor store deiger du tenkte på? Jeg syns den er helt grei og gjør nytten men nå har jeg ikke noe å sammenligne med heller da dette er første og eneste kjøkkenmaskin jeg har hatt! Men tror faktisk at om jeg skulle kjøpt ny så hadde jeg kanskje valgt en annen som har bedre motor/bedre teknisk ? Får liksom ikke så mye igjen for det fine designet når vi helst ønsker å ha den i skap så da kan vi likegjerne ha en som ikke er «design» men bedre teknisk. Anonymkode: 11fc0...9b1
Vestlig Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Om design er det viktigste, så er sikkert Smeg fint, men om du vil ha en som i tillegg yter bra og tåler ganske store deiger, så kan jeg anbefale Wilfa Probaker. Vi klarte ta knekken på vår Kenwood Titanium ( gikk i golvet fra benken) og den ble aldri helt den samme, så vi kjøpte Wilfa sin på tilbud før jul. Den yter veldig bra og ser bra ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå