AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Jeg har rota meg opp i noe som sikkert ikke gir meg noe til slutt uansett. Jeg ble addet av en mann, litt lokal, noen år eldre enn meg (jeg er 22 år). Har kjæreste selv og det har denne fyren også. Vi har snappet noen uker om vanlige ting, han har virket «normalt» interessert i meg, ikke flørtet, ikke vist noe tegn til at hensikten hans var seksuell. Han her jobber på natten og jeg har en dårlig søvnrutine. Kan legge meg 3 og stå opp igjen til arbeid kl 7.00, dårlig vane. Nå i det siste har han blitt skikkelig snill, over-hyggelig kanskje, men jeg må ærlig innrømme at det er fint. Det er lenge siden noen har faktisk spurt hvordan jeg har det, vist genuin interesse om hva jeg gjør, hvordan dagen min har vært og bare generelt gitt meg følelsen av at jeg ikke er så alene. Typen min jobber mye borte, fire uker, og da han kommer hjem er han så klart hands-on, en kjæreste liksom, men har tar på seg mye ekstra jobb så han er ikke mye tilgjengelig. Jeg har kommunisert mange ganger at jeg føler han tar meg mer for gitt, og at jeg hadde satt pris på å få noen meldinger/samtaler mens han var på arbeid. Har vært ærlig om at jeg blir ekstremt seksuelt frustrert til tider, men han er ikke interessert i sexting eller noe dirty over tlf, hva annet kan man gjøre da i fire uker? Så klart har jeg leketøy og greier meg fint sånn sett, men det er kanskje det å bli sett og hørt som jeg savner mest. I går ble han jeg snappet med plutselig skikkelig dirty, og jeg ble skuffet fordi jeg trodde han ikke hadde hensikten til det. Håpte kanskje på at han faktisk brydde seg, ikke hadde et seksuelt formål. Det dumme er at han gir meg så mye kompliment, får meg til å føle meg ganske fin. Det eneste jeg har sendt er noen selfier, ikke vist noe kropp eller «fristende». Så jeg trenger ikke å by meg fram for å få oppmerksomhet, noe jeg ærlig liker mest av det. Jeg kan sende utallige mange sexy bilder til typen min uten at han reagerer, bare lagrer og ikke svarer. Det siste jeg lurer på er om det faktisk er mulig å kunne runke til et ansikt. Har gått opp for meg at dette er kanskje det han det driver med siden han er så «på» selfiene mine og aldri spør om noe mer. 😔 Sliter bare med å faktisk tro at det går an. Jeg vet jeg burde bare blokkere før følelser i det hele tatt blir dannet, bare hadde en liten «lykkerus» av oppmerksomheten jeg plutselig fikk. 😕 Anonymkode: 0227f...13c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Vil du ha bekreftelse på at det er greit å fortsette denne snappinga, eller hva tenker du egentlig? Kan man runke til et ansikt? Ja man kan i prinsippet runke til hva som helst. Ingenting tenner en kompis mer enn de rette formene på en gammel bil... Anonymkode: 0bf35...e4a 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil du ha bekreftelse på at det er greit å fortsette denne snappinga, eller hva tenker du egentlig? Kan man runke til et ansikt? Ja man kan i prinsippet runke til hva som helst. Ingenting tenner en kompis mer enn de rette formene på en gammel bil... Anonymkode: 0bf35...e4a Jeg vet ærlig talt ikke. Hahah måtte le av det siste. Anonymkode: 0227f...13c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 Mann her: Ja, det er absolutt mulig. Når det i tillegg suppleres av at dere snakker sammen, og at du gir positiv respons på det meste han sier, er det klart sannsynligheten er stor for at han i hvert fall bruker deg til en eller annen fantasi. Kanskje romantisk, men helt sikkert også seksuell. Umulig å vite om han rent faktisk har sittet og runket til ansiktsbilder av deg, selvsagt, men at dette her har vært "sånn ment" tenker jeg er helt klart. Og det er klart de fleste av oss på et eller annet tidspunkt har runket til ansiktet til en eller annen dame, være seg en man kjenner eller en kjendis eller begge deler. For de fleste er det vel i så fall et hjelpemiddel til fantasier om mer enn bare et ansikt. Jeg synes forøvrig det både du og han her har gjort de siste ukene befinner seg et godt stykke forbi det to mennesker i hvert sitt forhold bør gjøre. Begge har tydelig brukt dette som en kanal for en type oppmerksomhet som det er menneskelig nok å ønske, men som man neppe ønsker at respektive partnere vet om, og det er ikke ok. Og det han eskalerte dette til i går er, for ordens skyld, selvfølgelig enda noen hakk forbi det akseptable. Anonymkode: 6039f...23f 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mann her: Ja, det er absolutt mulig. Når det i tillegg suppleres av at dere snakker sammen, og at du gir positiv respons på det meste han sier, er det klart sannsynligheten er stor for at han i hvert fall bruker deg til en eller annen fantasi. Kanskje romantisk, men helt sikkert også seksuell. Umulig å vite om han rent faktisk har sittet og runket til ansiktsbilder av deg, selvsagt, men at dette her har vært "sånn ment" tenker jeg er helt klart. Og det er klart de fleste av oss på et eller annet tidspunkt har runket til ansiktet til en eller annen dame, være seg en man kjenner eller en kjendis eller begge deler. For de fleste er det vel i så fall et hjelpemiddel til fantasier om mer enn bare et ansikt. Jeg synes forøvrig det både du og han her har gjort de siste ukene befinner seg et godt stykke forbi det to mennesker i hvert sitt forhold bør gjøre. Begge har tydelig brukt dette som en kanal for en type oppmerksomhet som det er menneskelig nok å ønske, men som man neppe ønsker at respektive partnere vet om, og det er ikke ok. Og det han eskalerte dette til i går er, for ordens skyld, selvfølgelig enda noen hakk forbi det akseptable. Anonymkode: 6039f...23f Ja, jeg blir egentlig kvalm av tanken, men skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare blokket han igår. Er vel mest desperat på oppmerksomheten Anonymkode: 0227f...13c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Skrevet 31. juli 2024 Det du driver med er langt over grensen for hva jeg hadde syntes vært OK i et forhold. Snappe med nye menn du ikke kjenner fra før? Jeg skjønner hva the end game skal være med en slik relasjon. Har du ingen venninner som kan gi deg emosjonell støtte? Anonymkode: ab5eb...a62 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det du driver med er langt over grensen for hva jeg hadde syntes vært OK i et forhold. Snappe med nye menn du ikke kjenner fra før? Jeg skjønner hva the end game skal være med en slik relasjon. Har du ingen venninner som kan gi deg emosjonell støtte? Anonymkode: ab5eb...a62 *edit *jeg skjønner IKKE hva the end game skal være... Anonymkode: ab5eb...a62
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #8 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det du driver med er langt over grensen for hva jeg hadde syntes vært OK i et forhold. Snappe med nye menn du ikke kjenner fra før? Jeg skjønner hva the end game skal være med en slik relasjon. Har du ingen venninner som kan gi deg emosjonell støtte? Anonymkode: ab5eb...a62 Jeg har ingen nær meg som jeg kjenner, har noen bekjentskap fra typen ain vennekrets, men ikke venninner. Har flyttet og de fleste jeg var nær har flyttet bort for å studere, så har ikke mye kontakt med venner. Anonymkode: 0227f...13c
TomSawyer Skrevet 31. juli 2024 #9 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har rota meg opp i noe som sikkert ikke gir meg noe til slutt uansett. Jeg ble addet av en mann, litt lokal, noen år eldre enn meg (jeg er 22 år). Har kjæreste selv og det har denne fyren også. Vi har snappet noen uker om vanlige ting, han har virket «normalt» interessert i meg, ikke flørtet, ikke vist noe tegn til at hensikten hans var seksuell. Han her jobber på natten og jeg har en dårlig søvnrutine. Kan legge meg 3 og stå opp igjen til arbeid kl 7.00, dårlig vane. Nå i det siste har han blitt skikkelig snill, over-hyggelig kanskje, men jeg må ærlig innrømme at det er fint. Det er lenge siden noen har faktisk spurt hvordan jeg har det, vist genuin interesse om hva jeg gjør, hvordan dagen min har vært og bare generelt gitt meg følelsen av at jeg ikke er så alene. Typen min jobber mye borte, fire uker, og da han kommer hjem er han så klart hands-on, en kjæreste liksom, men har tar på seg mye ekstra jobb så han er ikke mye tilgjengelig. Jeg har kommunisert mange ganger at jeg føler han tar meg mer for gitt, og at jeg hadde satt pris på å få noen meldinger/samtaler mens han var på arbeid. Har vært ærlig om at jeg blir ekstremt seksuelt frustrert til tider, men han er ikke interessert i sexting eller noe dirty over tlf, hva annet kan man gjøre da i fire uker? Så klart har jeg leketøy og greier meg fint sånn sett, men det er kanskje det å bli sett og hørt som jeg savner mest. I går ble han jeg snappet med plutselig skikkelig dirty, og jeg ble skuffet fordi jeg trodde han ikke hadde hensikten til det. Håpte kanskje på at han faktisk brydde seg, ikke hadde et seksuelt formål. Det dumme er at han gir meg så mye kompliment, får meg til å føle meg ganske fin. Det eneste jeg har sendt er noen selfier, ikke vist noe kropp eller «fristende». Så jeg trenger ikke å by meg fram for å få oppmerksomhet, noe jeg ærlig liker mest av det. Jeg kan sende utallige mange sexy bilder til typen min uten at han reagerer, bare lagrer og ikke svarer. Det siste jeg lurer på er om det faktisk er mulig å kunne runke til et ansikt. Har gått opp for meg at dette er kanskje det han det driver med siden han er så «på» selfiene mine og aldri spør om noe mer. 😔 Sliter bare med å faktisk tro at det går an. Jeg vet jeg burde bare blokkere før følelser i det hele tatt blir dannet, bare hadde en liten «lykkerus» av oppmerksomheten jeg plutselig fikk. 😕 Anonymkode: 0227f...13c 😂😆..Jeg tror ærlig talt ikke han runker til et ansikt frøken..
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #10 Skrevet 31. juli 2024 At du som en voksen kvinne ikke forstår hvor dette vil ende er relativt humoristisk. Neste tråd du oppretter om kort tid er noe slikt som "jeg som trodde jeg aldri kom til å være utro... bla bla bla" "jeg har falt for en eldre mann..bla bla bla" Og selvfølgelig får samboeren skylda - han så deg ikke, han ga deg ikke oppmerksomhet, han var ikke tilstede emosjonelt, han var mer opptatt av... bla bla bla Vi venter i spenning Anonymkode: 55f4f...235 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #11 Skrevet 31. juli 2024 At du ikke skjønte at denne fyren ville ha noe mer enn bare hyggelig chat, tilskriver jeg kvinnelig og ungdommelig naivitet. Det som er verre, er at du sitter fast i et forhold som slett ikke gir deg noe særlig. Du er 22, du skal teste, og gå videre, helt til du finner noe som fungerer. Anonymkode: eaae2...27a 1 1
Hans Tore Lem Skrevet 31. juli 2024 #12 Skrevet 31. juli 2024 I forhold med reisejobber, bør det være helt i orden å ha en lekepartnere på si. Det er da ikke noe problem å skille mellom forhold, følelser og sex. Da er jo ikke sånn at man får lyst til å skifte partner, bare fordi man har bra sex med noen andre. Forhold er så mye mer enn bare sex.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #13 Skrevet 31. juli 2024 Ok. Dette er identisk med min historie, skremmende likt faktisk. Men jeg er eldre enn deg og burde sikkert vist bedre….du bør blokkere han, eller slutte å svare/ fade han ut. Eventuelt kan du si rett til avhandling at du ikke ønsker å være dirty på snap. jeg gjorde ikke det nemlig…og ting tok helt av…spar deg for det rotet! Anonymkode: 60769...966
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #14 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har ingen nær meg som jeg kjenner, har noen bekjentskap fra typen ain vennekrets, men ikke venninner. Har flyttet og de fleste jeg var nær har flyttet bort for å studere, så har ikke mye kontakt med venner. Anonymkode: 0227f...13c Og det burde vært enda en grunn til at du ikke bør snappe med en fremmed mann. Du er ung og ensom, men du er også et voksent menneske med en hjerne som burde kunne se faresignalene og potensielle konsekvenser av egen oppførsel. Det du og han har drevet med den siste tiden, er langt over hva som er greit i de fleste forhold. Det burde ha ringt en bjelle allerede ved første kontakt. Du burde ha sett at dette er en vei som sannsynligvis ikke leder til en god plass. Du har tatt mange dårlige valg, og ut i fra spørsmålene dine i hovedinnlegget, mistenker jeg at du kommer til å ta et par flere dårlige valg før alt eksploderer. Når man er i et forhold, dyrker man ikke emosjonelle forhold med vilt fremmede menn. Jeg regner med at du har holdt hele eller deler av dette 'vennskapet' skjult for din samboer, og det burde fortelle deg at dette er galt. Om du ikke er fornøyd med forholdet du er i nå, så KOMMUNISERER du dette med din kjære. Kanskje finner dere en løsning som passer dere begge. Om ikke, så passer dere ikke sammen og bør gå hver deres vei. Få avklart forholdet du er i nå, før du er emosjonelt og/eller fysisk utro. Sånn type atferd kan potensielt følge deg hele livet. Anonymkode: 10775...289 1
Flintis Skrevet 31. juli 2024 #15 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil du ha bekreftelse på at det er greit å fortsette denne snappinga, eller hva tenker du egentlig? Kan man runke til et ansikt? Ja man kan i prinsippet runke til hva som helst. Ingenting tenner en kompis mer enn de rette formene på en gammel bil... Anonymkode: 0bf35...e4a Hm...det var vel et program som het for Autofil....
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #16 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 14.14): Det siste jeg lurer på er om det faktisk er mulig å kunne runke til et ansikt. ja Anonymkode: 55223...684
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #17 Skrevet 1. august 2024 Når fremmede menn legger deg til på snap, er det som regel fordi de har en baktanke. Og hvis du sa at du har type, og likevel fortsetter å snappe med han, tar han det som en beskjed om at du er interessert eller at det er fair game. Menn er enkle sånn. Anonymkode: d174d...f4a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #18 Skrevet 2. august 2024 Hvorfor er det en umulighet at man kan være interessert i deg og bry seg samtidig som man anser deg som et seksuelt vesen? Anonymkode: 98e8d...012
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #19 Skrevet 2. august 2024 Dette minner litt om min historie, og jeg må bare råde deg til å slutte å snakke med han. Jeg følte meg ensom og ikke god nok i forholdet. Jeg tenkte at nå orker jeg ikke mer i forholdet. Så fikk jeg oppmerksomhet fra en på snap selv om jeg sa at jeg har samboer. Vi snakka normalt i starten vi også, men etter hvert begynte han å flørte og få meg til å føle meg god nok. Jeg hadde ikke følt meg så bra på maaange år. Jeg ble småforelska og planla å forlate samboeren min for å møte han. Kort fortalt, det endte på den verste måten. Anonymkode: eda94...9f6
Even Tuell Skrevet 2. august 2024 #20 Skrevet 2. august 2024 On 7/31/2024 at 2:14 PM, AnonymBruker said: .... Det dumme er at han gir meg så mye kompliment, får meg til å føle meg ganske fin. Det eneste jeg har sendt er noen selfier, ikke vist noe kropp eller «fristende». Så jeg trenger ikke å by meg fram for å få oppmerksomhet, noe jeg ærlig liker mest av det. Jeg kan sende utallige mange sexy bilder til typen min uten at han reagerer, bare lagrer og ikke svarer. Det siste jeg lurer på er om det faktisk er mulig å kunne runke til et ansikt. Har gått opp for meg at dette er kanskje det han det driver med siden han er så «på» selfiene mine og aldri spør om noe mer. 😔 Sliter bare med å faktisk tro at det går an. Jeg vet jeg burde bare blokkere før følelser i det hele tatt blir dannet, bare hadde en liten «lykkerus» av oppmerksomheten jeg plutselig fikk. 😕 Anonymkode: 0227f...13c Man danner seg gjerne et mentalt bilde av å både personen og de fantasier man har. Om det er en runkefantasi her, så er det ikke bildene ... du som seksuell person er fantasien... og det er det man runker til. Du kan jo tenke litt på hvordan du selv ville reagert om du hadde noen bilder av en crush du tente veldig på? Er det bare bildene eller lager du deg mentale bilder av dere to som har sex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå