Gå til innhold

er det bare meg som har..

Fremhevede innlegg

Gjest hustrollet
Skrevet

Føler at vi er temmlig normale(ikkje at det er noen målestokk)når det gjelder samliv. Vi har sex et par ganger i uken, av og til mer, av og til mindre. Begge i full jobb, to barn, i slutten av tjueårene.

Det skjer på noenlunde samme måte hver gang, små forskjeller. Var gjerne mer variert tidligere. Jeg er fornøyd, mener å tro at min mann er fornøyd.

Det virker som om alle har et utrolig fantastisk sexliv hvor de gjør både det ene og andre og mye mer til.

Er det virkelig slik? Er vi så satt og kjedelig i senga? Eller er det noen som kan henge seg på og si at deres samliv er noenlunde det samme?

Ellers vil jeg nevne at vi har det bra sammen, vi jobber, er sosial med andre, er begge med i lagidrett og andre fritidsinteresser. Vi er et såkallt "vellykket" par.

Det betyr ingenting hva andre mener om forholdet vårt, men hadde vært interesant å vite hvordan dette fungerer i andre forhold.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Vi har vært sammen i snart fjorten år, har tre barn sammen og prøver noe nytt hver eneste gang. Det vil da si mellom fem og seks ganger i uken. :wink:

Skrevet

Jeg tror dere er ganske vanlige jeg.

Og kanskje heldige som faktisk har et regelmessig sexliv. Mange her som gjerne skulle ha hatt noe hver uke. Hvor det endrer seg drastisk nå barn kommer til. Som bare er sliten med full jobb og unger og...

Dere er begge to fornøyde. Det er det som betyr noe. For dere. For meg så høres det også ut som dere er flinke til å ta vare på parfoldet også. Deres tid kommer en gang når unger er større og livet går inn i en ny fase. Ikke tro alt du leser i dags- og ukepressen. De fleste av oss har nok mest av den vanlige, kjedelige sexen ;)

Det var ikke mange krumspring på meg heller når ungene var små. Det har først kommet nå som de er tenåringer og selvgående :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Dere er nok ganske vanlige, ja. Mange pynter nok litt på sannheten på akkurat det området.

Skrevet

Jeg tror folk kjeder seg fort, og det må hende noe nytt hele tiden for ellers blir det kjedelig. Sånn tror jeg denne generasjonen har blitt, og beklageligvis tror jeg det blir verre i neste. Det skal mye til for at vi skal bli fornøyd, og vi krever mer og mer av partneren vår.

Sexlivet blir rett og slett krevende, og enkelte har store problemer med å nå opp til det enkelte krever. Det er vel derfor såpass mange klager på sexlivet også, fordi de drømmer om det store. I stedet for å nyte det man har, og gjøre det beste ut av det.

Ellers er jeg enig i at jeg tror enkelte legger på litt her og der, for de forstår ikke at det er jo bare de selv de lurer. Jeg bryr meg katten om andre har sex 2-3 ganger om dagen, for min del må de bare ha det. Men jeg tror det er fåtallet som har det, og spesielt om de har barn og har vært sammen i noen år. Søvn blir som regel prioritert etter en stund :ler:

Skrevet

Går opp og ned her og, og jeg er i begynnelsen av tjueårene i tidlig fase i forhold ennå med jenta!, men variere med sex hver dag den ene uka, til et par ganger resten av måneden

Men har vi det bra så er det som regel en del sex i bildet, men det har beklageligvis vært temmelig forutsigbart hvordan sexakten utspiller seg hver gang :icon_lol:

Skrevet
Går opp og ned her og, og jeg er i begynnelsen av tjueårene i tidlig fase i forhold ennå med jenta!, men variere med sex hver dag den ene uka, til et par ganger resten av måneden

Men har vi det bra så er det som regel en del sex i bildet, men det har beklageligvis vært temmelig forutsigbart hvordan sexakten utspiller seg hver gang :icon_lol:

jepp

Skrevet

Må allerede unnskylde for min flåsete kommentar her, men sex er jo litt som å sykle. Har du klart det engang glemmer du det aldri!!! Derimot finnes et faktisk en del måter å sykle på, uten at det skal bety altfor mye.

Min kjære og jeg har ikke så veldig stor variasjon, men nok til at vi hele tiden holder "piffen" oppe, og ja jeg tror nok at dere er HELT normale. Det måtte vært slitsomt å hele tiden skulle sprenge grenser bare fordi man kjeder seg eller mener at sex`en man har begynner å bli vanlig!!!

Tror at så lenge man er åpen og snakker om dette og forteller hverandre om ens ønsker, så blir det slik at man kan klare å oppfylle hverandre rimelig bra. Litt variasjon tror jeg er sunt og viktig for alle parter, men dette betyr ikke at man skal ta helt AV. Kos dere med hverandre, men husk å kommunisere :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...