AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 For jeg har null, som i NULL lyst på sex. For meg handler det om at vi ikke er kjærester i hverdagen. Når man aldri er nær, aldri en klem eller et kyss. Jeg liker at man tar vare på seg selv, bruker dusjsåpe med lukt, litt deo, litt parfyme. Når man ikke gjør dette så lukter man jo bare.. Ekkelt, hud? Jeg liker ikke hullete boksere fra Pierre Robert eller HM. Min samboer er slik. Og ikke borti meg i det hele tatt, eneste fysiske kontakt er sex. Eller vi har ikke sex da, nettopp fordi vi ikke har nærhet og det er mye dårlig stemning. Når han prøver seg da, så ligger vi helt rolig under hver vår dyne, og jeg kjenner en hånd som nærmer seg roligere og roligere før den er på rumpa mi. Da fryser jeg helt til og får nesten panikk. Eller så ligger vi under hver vår dyne, han kan snu seg til meg og spørre om vi skal pule. Rett og slett. Er han ikke kåt så ligger han på tlf og legger seg bare. Han kan og ligge på tlf før han snur seg og saaaakte begynner å ta hånden nær rumpa mi. Lurer på hva dere andre damer må ha for å få seksuell lyst på mannen? Evt hva som gjør at du ikke vil? Og før noen spør- nei jeg går ikke i lekkert undertøy hele tiden jeg heller, men det er helt og fint. Jeg bruker såpe og parfyme og alt sånn selv ja… Anonymkode: 805ca...815 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 Bruker du, ts, dusjsåpe og deo? Anonymkode: 5245d...825
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 Hahaha som jeg skulle beskrevet mitt forhold. Bortsett fra at nå sover han på eget soverom og jeg slipper maset Anonymkode: 799b5...30f 1
Trolltunge Skrevet 31. juli 2024 #5 Skrevet 31. juli 2024 (endret) Min mann er kjærlig, leken, flørtet og kosete i hverdagen, så vi er absolutt kjærester fremdeles, selv om vi selvsagt har kjipt ansvarog ting vi må ta oss av også. Dagene begynner og slutter som regel med at vi ligger tett og koser, uansett om vi har sex eller ikke. Her er det ingen hånd som nærmer seg forsiktig, han drar meg inntil seg med største selvfølge, eller ruller seg inntil meg og rundt meg på alt annet enn diskré måter. Helgene legger han opp rundt hva han og jeg skal gjøre sammen. Ukedagene er vi også mye sammen og samarbeider godt, og kvelden er fremdeles vår kvalitetstid sammen. Ca kl 22 og frem til vi sover er vår tid. Om vi ser en film, hører på musikk og prater eller bare prater så er den tiden litt hellig for ham. Våre store barn er velkommen til å tilbringe de timene sammen med oss, men vi to tilbringer dem sammen iallefall. Det er hellige timer for ham. Mest fornøyd er han om vi sitter sammen i sofaen og jeg masserer hans ben mens vi slapper av. Min mann er absolutt renslig og kler seg fint. Han lukter godt konsekvent. Han koser og stryker på meg flere ganger daglig også. I bunn og grunn veldig ulikt din samboer og deres forhold, og jeg har ikke noe problem med lyst, utover når jeg er forbanna på ham innimellom. Da får jeg slik midlertidig stopp i lyst, siden sur/gretten/furt dust er det minst tennende jeg vet om. Tror du har veldig rett i at det å være kjærester jevnt over påvirker lyst veldig, og er svært viktig. At man ikke bare rører partner når kan vil ha sex. Jeg hadde nok heller ikke hatt lyst om jeg var i din situasjon. Endret 31. juli 2024 av Trolltunge 3
AprilLudgate Skrevet 31. juli 2024 #6 Skrevet 31. juli 2024 Parfyme og ting med lukt gir meg kvalme og migrene, så den må droppes 😅 Jeg kan godt ta direkte spørsmål jeg, men det handler om at jeg får det jeg vil underveis når vi har sex. Du sier ditt «sexspråk» er duft/parfyme, men det tror jeg er nokså langt ned på lista til mange andre. Avogtil må man initiere SELV det man vil ha mer av. Gir du kyss når han kommer hjem? Tar du på ham i hverdagen? Gir du komplimenter? Småflørter du selv? Begynn der. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker du, ts, dusjsåpe og deo? Anonymkode: 5245d...825 Om du leste hele innlegget så ser du det. Anonymkode: 805ca...815
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #8 Skrevet 31. juli 2024 Vi er kjærester i hverdagen også. Vi klemmer, kysser, berører, holder hender, sitter sammen i sofaen, legger oss sammen, dusjer sammen og gjør ting sammen, samt snakker masse og ler. Så sexlysten er der hele tiden. Selv med tre barn så har vi jevnlig sex, men ingen av oss orker å ha sex hver dag lengre slik vi hadde i nyforelsketperioden. Det kan gå flere dager og opptil en uke mellom hver gang uten at det gjør noe. Vi har begge erfaring fra dårlige forhold fra før, så vi er veldig obs på hvordan vi ikke vil ha det. Tror det at vi snakker om det så er vi begge obs på hvordan ting ikke skal bli. Forholdet tåler å hvile uten at vi er redd for at det skal gå i stykker. Anonymkode: ea0d8...92a 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #9 Skrevet 31. juli 2024 Han trener og holder seg i form, og gjør MYE i huset, så jeg skal få overskudd. Men… det han ikke gjør, er de små kjærtegnene i hverdagen. All fysisk kontakt er seksuelt ladet, og selv om jeg har tatt det opp hundre ganger går det ikke inn 😞 Anonymkode: 96c5c...149 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #10 Skrevet 31. juli 2024 Ts, lite erkjennelse i eget bidrag til sunt parliv i ditt innlegg. Sorry, men her skjønner de fleste at dette gir en prognose for at eventuelle svar er nyttesløse. Begynn med deg selv. Så snakk med din mann, istedenfor å søke svar fra det ytre, som KG er. Søker du bekreftelse, ekko, her? Sorry, men du bommer, KG er ikke et ekkokammer. Anonymkode: d7fdb...ccd 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #11 Skrevet 31. juli 2024 Han gir meg mye nærhet i hverdagen. Vi småflørter mye og han gir meg mye annerkjennelse. Vi har det veldig likt som ab ea0d8...92a beskriver det. Det er utrolig hvor mye dette betyr for sexlysten min. Det føles aldri som press. Eksen min var som din. Kun fysisk kontakt når han ville ha sex og hver gang jeg ønsket kyss eller klem tok han det som en invitasjon til sex. Det førte til at jeg fikk helt aversjon mot fysisk kontakt med han. Prøvde å ta det opp flere ganger men det ble aldri bedre. Anonymkode: c7889...e78 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #12 Skrevet 31. juli 2024 Man må også jobbe med sin egen lyst. Det første du bør gjøre er å sette deg ned og snakke med mannen din. Hva gjør du selv for å få lyst? Flørter du, koser med han, søker oppmerksomhet? Jeg kan ikke sette fingeren på nøyaktig hva min mann gjør for at jeg skal få lyst, men vi tuller, flørter og koser hele tiden. Han gir meg komplimenter og viser at han finner meg attraktiv både fysisk og personlighetsmessig. Og jeg snakker om hva som ikke funker, og hva som kan funke. Jeg har nevnt at jeg sliter med å få lyst når absolutt alt av ansvar faller på meg. Når han gjør ting for meg, enten uppfordret eller ved spørsmål (altså at vi samarbeider og hjelper hverandre i daglige gjøremål) så kan det øke lysten min ganske betraktelig. Bortsett fra det, så jobber jeg aktivt med mitt eget hode for å øke lysten. Stenger ute negative og kritiske stemmer, blant annet. Anonymkode: 4c6e9...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #13 Skrevet 31. juli 2024 Rart at dette fortsatt henger igjen, at det er mannens oppgave å skape lyst hos kvinnen alene, mens kvinnen på sin side er en passiv tilskuer i deres seksuelle relasjon eller samliv. Denne tråden er et av de bedre eksemplene på nettopp denne problematikken. Et ensidig fokus på den andre uten komme med løsninger på hva man bør gjøre i fellesskap for å få et samliv til å fungere. Og konklusjonen er: Mannen gjør alt feil. Jeg er feilfri. Det må være en drøm å leve et slikt liv, selv om det er basert på løgn. Får si som Ibsen sa i sin tid, tar du livsløgnen fra en person så tar du lykken fra han med det samme. Lykke til ts Anonymkode: 69491...73b 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #14 Skrevet 31. juli 2024 Uten kyss, klem, nærhet som ikke er seksuell, da mister jeg all lyst. Siste kjæreste var sånn. Kun kyss og berøring ved sex, null interesse for sånt ellers. Hvis jeg prøvde å kysse han eller lignende, utenom sex, fikk jeg enten ett tørt kyss tilbake(pyton) eller at han trakk seg unna. Jeg avsluttet pga dette. Jeg var visst ikke den første. Anonymkode: f9bc5...bf7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #15 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rart at dette fortsatt henger igjen, at det er mannens oppgave å skape lyst hos kvinnen alene, mens kvinnen på sin side er en passiv tilskuer i deres seksuelle relasjon eller samliv. Denne tråden er et av de bedre eksemplene på nettopp denne problematikken. Et ensidig fokus på den andre uten komme med løsninger på hva man bør gjøre i fellesskap for å få et samliv til å fungere. Og konklusjonen er: Mannen gjør alt feil. Jeg er feilfri. Det må være en drøm å leve et slikt liv, selv om det er basert på løgn. Får si som Ibsen sa i sin tid, tar du livsløgnen fra en person så tar du lykken fra han med det samme. Lykke til ts Anonymkode: 69491...73b Nei ikke sagt jeg er feilfri, skjønner ikke hvordan du tolker det dit? Akkurat nå var det jeg som lurte på hva andre kvinner «krever» for at de skal få mer lyst. Menn kan jo gjerne lage en lignende tråd for deres vedkommende? Dette er ikke noe jeg føler jeg kan spørre venninnene mine om da jeg tror det vil henge ut han veldig, derfor spør jeg andre kvinner her. Jeg har ikke så stort behov for sex heller, så for min del kunne vi vært uten. Mannen ønsker sex, så da må han jo ta noe iniativ da. Jeg prøver å kysse og kose med han. Det ender alltid med at han får ståkuk og vil ha sex. Derfor velger jeg å ikke kysse så mye siden det alltid skal føre til noe mer ifølge hans kroppsspråk. Han sliter overhodet ikke med tenning men jeg sliter voldsomt. Det er også derfor jeg vil vite om jeg er unormal siden han klager og er så misfornøyd med lite sex, så da må jeg høre om mine «krav» for sex virkelig er så voldsomme…. Anonymkode: 805ca...815 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #16 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei ikke sagt jeg er feilfri, skjønner ikke hvordan du tolker det dit? Akkurat nå var det jeg som lurte på hva andre kvinner «krever» for at de skal få mer lyst. Menn kan jo gjerne lage en lignende tråd for deres vedkommende? Dette er ikke noe jeg føler jeg kan spørre venninnene mine om da jeg tror det vil henge ut han veldig, derfor spør jeg andre kvinner her. Jeg har ikke så stort behov for sex heller, så for min del kunne vi vært uten. Mannen ønsker sex, så da må han jo ta noe iniativ da. Jeg prøver å kysse og kose med han. Det ender alltid med at han får ståkuk og vil ha sex. Derfor velger jeg å ikke kysse så mye siden det alltid skal føre til noe mer ifølge hans kroppsspråk. Han sliter overhodet ikke med tenning men jeg sliter voldsomt. Det er også derfor jeg vil vite om jeg er unormal siden han klager og er så misfornøyd med lite sex, så da må jeg høre om mine «krav» for sex virkelig er så voldsomme…. Anonymkode: 805ca...815 Her er selvmotsigelsene på rekke og rad. Hopp av tråden. Her er det lite nytte å finne. Anonymkode: d7fdb...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #17 Skrevet 31. juli 2024 Er det lov å si "eksisterer"? Anonymkode: cf5c6...a85 1
Surpomp Skrevet 31. juli 2024 #18 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahaha som jeg skulle beskrevet mitt forhold. Bortsett fra at nå sover han på eget soverom og jeg slipper maset Anonymkode: 799b5...30f Kjenner meg igjen, men med motsatt fortegn. Snart får hun beskjed om å flytte inn på et ledig soverom
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #19 Skrevet 31. juli 2024 Det han burde ha gjort var å sørge for at jeg var lykkelig. Det gjør han imidlertid ikke, han tar meg for gitt, lesser alt av arbeidsoppgaver, logistikk og ansvar for barna over på meg og respekterer ikke mine følelser. Derfor er det omtrent like tørt som en ørken hos meg, og jeg planlegger stadig oftere når det vil være mest hensiktsmessig å bryte ut av ekteskapet. Anonymkode: 5ca6b...5f2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #20 Skrevet 31. juli 2024 Forstår godt hva ts mener. Jeg må mase på min mann får at han skal gå til frisøren. Tannlege har han ikke vært til på 20 år, så tennene er brune og han har dårlig ånde. Etterbarberingsvann skjønner han ikke poenget med. Rent bortsett fra det, er han snill. Men jeg har aldri lyst på ham. Faktisk har vi separate soverom siden ånden hans plager meg. Han savner sex, men gjør ingenting for at han skal være attraktiv og delikat. Anonymkode: f0932...98e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå