AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Jeg ga forrige måned beskjed om at jeg ikke hadde rett til utvidet barnetrygd lengre (samboer) og fikk denne måneden 0 kr i barnetrygd, skal jo fortsatt ha vanlig bt. Er det flere som ikke har fått denne måneden eller har det skjedd noe i min sak trolig? Anonymkode: 4b077...bfe
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Jeg har fått. Det kan være forsinkelser mellom NAV og din bank, det kan være pengene kommer ved 12-overføringen eller det kan ha oppstått en feil i NAVs systemer ifbm at du meldte fra om at du ikke skal ha utvidet barnetrygd. Jeg ville sett an utover dagen om det kan ha oppstått forsinkelser og kontaktet NAV i morgen om pengene ikke dukker opp innen da. Anonymkode: 61593...df7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 Jeg har fått min vanlige sum i dag. De har muligens gjort en feil. Ta en tlf til Nav å hør. Anonymkode: ecd5e...993
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 Det kommer i løpet av dagen. Anonymkode: 12fde...7bc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ga forrige måned beskjed om at jeg ikke hadde rett til utvidet barnetrygd lengre (samboer) og fikk denne måneden 0 kr i barnetrygd, skal jo fortsatt ha vanlig bt. Er det flere som ikke har fått denne måneden eller har det skjedd noe i min sak trolig? Anonymkode: 4b077...bfe Gjør det enkelt, logg inn på NAV.no, mine utbetalinger, og dolk slipper å spekulere -> du slipper å lure. Anonymkode: 7aaee...b82 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå