AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Del Skrevet 31. juli 2024 Hei, jeg tenker å leie en prosjektor til konfirmasjonsfest. Den skal vise bilder og korte videosnutter i et festlokale. (ikke kjempestort - vi blir ca 30 stk). Jeg trenger en prosjektor som kan vise tydelige bilder i et lyst rom - denne skal vise bilder gjennom hele dagen. Jeg går meg vill i lumen og andre ting som er viktig for en prosjektor som skal funke til dette formålet. Kan noen hjelpe? Evt komme med anbefalinger til konkrete prosjektorer? På forhånd takk 🙏 Anonymkode: 3d9db...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Del Skrevet 31. juli 2024 Det heter projektor. Anonymkode: 911d7...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det heter projektor. Anonymkode: 911d7...b91 Wow takk for hjelpen! Hva skulle internett gjort uten sånne som deg 🤡 Anonymkode: 3d9db...014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 31. juli 2024 #4 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det heter projektor. Anonymkode: 911d7...b91 Er vel lovlig begge deler. https://ordbokene.no/nob/bm,nn/prosjektor Greit å kunne sakene når en skal være en besserwisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 31. juli 2024 #5 Del Skrevet 31. juli 2024 (endret) Ofte har festlokalet prosjektor eller en skjerm tilgjengelig, det kan være en enkel løsning for å vise bilder en dag. Ellers er det mange bedrifter som kaster ut fult brukbare prosjektorer nå, og erstatter med skjerm. Nøyaktig hvor lyssterk den må være avhenger mye av rommet, er det mye vindu, og sol direkte inn krever en svært lyssterk variant. Men, er det mulig å blende av litt kreves ikke så mye. Endret 31. juli 2024 av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå