Melus Skrevet 2. august 2024 #21 Skrevet 2. august 2024 Sunshineee skrev (7 timer siden): Jeg skjønner det virker som jeg biter hode av deg, men det var faktisk ikke meningen. Men selvom jeg «så vidt» er gravid så er jeg fortsatt gravid .. og full i hormoner og livredd for at dette ikke går veien. Det du har vært gjennom er helt forferdelig, og jeg synes uendelig synd i deg for det du har måttet stå i. Og jeg var ikke ute etter å bli satt før noen andre, jeg var kun ute etter råd da dette er min første gang å oppleve noe sånt og min lege skrev bare « dette er ikke gode tall, du bør ta en ny UL» og da følte jeg meg helt lost når jeg ikke visste om han måtte henvise meg eller om det betydde privat sektor. Alt jeg ville ha var svar. Og før du sier jeg vil komme før noen andre, en av mine aller nærmeste lever med kreft og har ikke veldig lenge igjen å leve, og før jeg fødte min datter mistet jeg også en forelder og besteforelder til kreft. Jeg hadde aldri satt meg selv før dem i køen. Hvis han skrev at du bør ta en ny ultralyd, uten noe mer, mente gan nok privat.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #22 Skrevet 2. august 2024 Vet ikke noe nok om HCG til å svare på det. Men var på en UL tidlig uke 7, hvor jeg fikk beskjed om at jeg enten holdt på å miste, eller at jeg var mye mindre på vei enn jeg trodde. Fikk beskjed om å gå hjem å vente på blødning. Fikk ny time en uke senere. Uken var helt grusom, turde knapt å bevege meg for at fosteret holdt på å dø. En uke senere var alt fint, termin var riktig. Barnet er snart tre år nå. Anonymkode: 64bf2...249
ventilator Skrevet 3. august 2024 #23 Skrevet 3. august 2024 Sunshineee skrev (På 31.7.2024 den 9.48): Er helt i villrede da jeg synes det er lenge å skulle gå helt til mandag med å få svar🥺 Hvordan går det? Fikk du snakket mer med legen før helgen? 🥰
Sunshineee Skrevet 5. august 2024 Forfatter #24 Skrevet 5. august 2024 Oppdatering: Endte dessverre i MA. Var som jeg fryktet, hadde sluttet å utvikle seg i ule 5+4, jeg skulle vært 9+1 idag. Mistet ingen symptomer. Magen vokste, kvalme, ømme pupper som vokste osv. Ble henvist til sykehuset for medisinsk abort. 1
ventilator Skrevet 5. august 2024 #25 Skrevet 5. august 2024 Sunshineee skrev (1 time siden): Oppdatering: Endte dessverre i MA. Var som jeg fryktet, hadde sluttet å utvikle seg i ule 5+4, jeg skulle vært 9+1 idag. Mistet ingen symptomer. Magen vokste, kvalme, ømme pupper som vokste osv. Ble henvist til sykehuset for medisinsk abort. Varme tanker til deg ♥️ Ta vare på deg selv. Tøffe tak fremover nå 🫶🏻
Sunshineee Skrevet 6. august 2024 Forfatter #26 Skrevet 6. august 2024 ventilator skrev (10 timer siden): Varme tanker til deg ♥️ Ta vare på deg selv. Tøffe tak fremover nå 🫶🏻 Takk❤️❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå